Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yvesrocherin shampoot haisee hirveelle

Vierailija
03.04.2021 |

Hyi hitto ei noi oo peseytymiseen tarkoitettu. Tulee semmonen kusen haju jälkeenpäin. Yök jouduin taas ottaa niitä ku tuttu anto heitän taas roskiin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita tuo Yves Rocherille.

Vierailija
2/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on yli 20v kun olen niitä viimeksi käyttänyt, enkä yhtään muista miltä ne tuoksui. Huonoja ne oli, sai mun pitkät hiukset ihan takkuun, ja hoitoaineet täysin tehottomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kasvot ärsyyntyi niitten voiteista niin, että vielä kahdenkymmenen vuoden päästäkin muistan sen kivun. 

Vierailija
4/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko samaa mieltä jos aine olisi laitettu jonkun toisen merkin pulloon? Varmasti et :D

Vierailija
5/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hirveän reaktion shampoosta. Koko hiusalue tuli täyteen isoja, kipeitä vesirakkuloita, jotka puhkeilivat. Monien viikkojen lääkärissä käynnit ja hoidot. Tuotteita ei ole testattu kunnolla.

Vierailija
6/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen suomalaista XZ shampoota. Monia hyviä tuoksuja, oma suosikkini on teepuu ja uutuus Havu.

Vierailija
7/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin kaikki halvat tekee. 😂 Oli sitten markettikuraa tai oriflamee/rocheria. Samaa sekundaa ne on

Vierailija
8/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin kaikki halvat tekee. 😂 Oli sitten markettikuraa tai oriflamee/rocheria. Samaa sekundaa ne on

Oriflamen tuotteet on hyviä.

Vierailija
9/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on yli 20v kun olen niitä viimeksi käyttänyt, enkä yhtään muista miltä ne tuoksui. Huonoja ne oli, sai mun pitkät hiukset ihan takkuun, ja hoitoaineet täysin tehottomia.

20 vuodessa on teknologia ja tuotekehitys mennyt isoin harppauksin eteenpäin. Mutta teille YR-vastaisille ei tietenkään mikään ole kelvollista, tuotteet ovat huonoja koska niissä lukee Yves Rocher :D

Minulle ko. merkki on aina sopinut tosi hyvin.

Vierailija
10/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Avonin tuotteita. Edullinen ja mielestäni laadukkaampi sarja kuin Yves Rocher.

Vierailija
11/11 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Avonin tuotteita. Edullinen ja mielestäni laadukkaampi sarja kuin Yves Rocher.

Vieläkö niitä saa jostain? Olen tykännyt sen suihkugeelien tuoksuista.