Kerroin äidille: on ihmisiä, jotka lotossa veikkaavat riviä 1234567. Kyllä äitiä nauratti, molemmat ihmeteltiin, kuinka tyhmiä ihmisiä onkaan!
Veikata nyt riviä 1234567! 😅😅😅 Voi luoja! 😂😂😂😂 On kyllä todella typerä ihminen, äitikin sanoi. Ei ymmärrä perusmatikasta YHTÄÄN MITÄÄN!!!! 🤣🤣🤣
Ps. Tolloja varten: lisätkää HAJONTAA numeroiden väliin. Wink, wink.
Kommentit (33)
Perusmatikka kannattaa ihan itse ottaa haltuun. Äitisi varmaan matikkanerona sit kertoo heti, kun naurultaan kykenee, että miksi matemaattisesti tämä olisi huonompi rivi kuin muut.
Yhtä usein se tulee kuin 3, 6, 13, 25, 29, 32, 38.
Vierailija kirjoitti:
Perusmatikka kannattaa ihan itse ottaa haltuun. Äitisi varmaan matikkanerona sit kertoo heti, kun naurultaan kykenee, että miksi matemaattisesti tämä olisi huonompi rivi kuin muut.
Perehdy käsitteeseen entropia nyt aluksi.
AP
Jep! Yhtä todennäköinen tulos kuin kaikki muutkin mahdolliset tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä usein se tulee kuin 3, 6, 13, 25, 29, 32, 38.
Kaks oikein kaikissa mun kolmessa rivissä.
Ainoa miinustekijä ap:n rivissä on se, että koska niitä on niin paljon joka viikko tehtynä, sille voittorahalle olisi sitten normaalia enemmän jakajia.
Joten kannattaa siinä mielessä valita joitain muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jokaisen lottorivin entropia on ihan saman suuruinen.
Vai onko arpakuution kuutosella isompi entropia kuin kakkosella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
😅 Oletko sä tosissasi? Toivottavasti et.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole yhtä todennäköinen yhdistelmä kuin mikä muu tahansa?
Kyllä! Olen joskus penskana katsonut arvonnan, missä 4 kpl arvotuista numeroista oli suoraan ylärisissä. Loput hajosi sinne tänne. Sain silloin 6 oikein... Sen jälkeen en lotonnutkaan juuri. En usko kahteen voittoon. Nyt en ole 25 vuoteen lotonnut ainuttakaan riviä.
1-2-3-4-5-6-7. Vain 1 yksikkö välillä. Entropia pieni.
AP
Loton säänöissä ekarivillä
selvästi lukee: lottorivi ei voi olla 1234567
Ettäs tiedätte!
Vierailija kirjoitti:
Loton säänöissä ekarivillä
selvästi lukee: lottorivi ei voi olla 1234567Ettäs tiedätte!
No eihän lue, pönttöpää. Tässä sulle lainaus:
Loton säännöt
Voimaan 14.1.2018
I Yleistä
1. Lotto on numeroveikkaus, jossa arvotaan seitsemän (7) numeroa ja yksi (1) lisänumero neljästäkymmenestä (40) numerosta. Lisäksi arvotaan yksi (1) numero kolmestakymmenestä (30) numerosta niin sanotuksi plusnumeroksi.
No ei taatusti ole ollut noilla seitsemällä ensimmäisellä numerolla päävoittoa. Joka muuta väittää, laittakoon kierroksen numeron tänne.