Muistaako kukaan enää mitkä olivat isoja uutisia 20 vuotta sitten
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Speden kuolema juuri ennen WTC-iskuja.
Sori, tämä on ihan fiksu vastaus, mutta alkoi naurattaa nuo tapahtumat samassa lauseessa. Hieman eri luokan asioita.
Leijonat hävisi finaalissa taas kerran :(
Talebanit oli uutisissa jo ennen 11. syyskuuta. Tuhosivat patsaita.
Siis muistatteko te oikeasti uutisia vuoden tarkkuudella????
En muista kyllä yhtään. Miksiköhän ap tätä miettii? Mulla on kolme lasta, ja olen ajatellut että heitä ehkä aikuisena kiinnostaa mikä maailman tilanne ja ajankohtaiset uutiset/ puheenaiheet on olleet kun he ovat syntyneet. Olen säästänyt kaikille sen päivän lehdet kun syntyivät, niin voivat sitten joskus lueskella mitä maailmalla on silloin tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis muistatteko te oikeasti uutisia vuoden tarkkuudella????
Onhan se outoa.
Ai vuonna 2001? En kyllä muista mitään isompia uutisia.
Euron käyttöönotto muutenkin kuin tilivaluuttana ja sen valmistelu (Suomessa 1.1.2002 tuli Eurot täysimittaisesti käyttöön)
Googlaa vain 2001 ja katso sitten ruudulta wikipediasta.
Sieltähän ne löytyvät ne kaikki (esim. senkin vuoden) merkittävimmät uutistapahtumatkin aikajärjestyksessään .
Häkkinen lopetti ja Kimi palkattiin tilalle. Taisi olla huhuja siitä jo pitkin kautta?
Spede kuoli just edellisenä viikonloppuna. Se kai oli Suomessa viimeinen iso uutistapahtuma ennen tätä.
Lahden hemohessit, george tuplawee aloitti amerikassa presidenttinä, heimojen mu r h a, mikrosoft julkaisi xbox:in. Lisäksi tietty 9/11 jatkoineen.