Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on kauneimmillaan 17 vuotiaana

Vierailija
02.04.2021 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ettei 17-vuotias ole vielä nainen, vaan alaikäinen koululainen.

Vierailija
2/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa enää nykyään. Aikaisemmin on varmasti pitänytkin paikkaansa, kun sen jälkeen oltiinkin jo naimisissa ja raskaana ties montako kertaa. Rupsahtaminen tapahtui ennen kuin pääsi välttämättä edes kunnolla kukoistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei 17-vuotias ole vielä nainen, vaan alaikäinen koululainen.

Lukiolaiset ja ammattikoululaiset ovat opiskelijoita eikä koululaisia.

Vierailija
4/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan ollut. Olin ylipainoinen ja masentunut. Olen paljon kauniimpi nyt 25-vuotiaana.

Vierailija
5/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, moni on pullaposki viel 25v asti

Vierailija
6/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Minä olin tuossa iässä, finninen, lihava ja epävarma, Häpesin itseäni. Olin kauneimmillani 30- 40vuotiaana, löydettyäni oman tyylini ja itsevarmuuteni.

Vierailija
7/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta meni aikoinaan että ”neito on kauneim...” eli naimattomia tarkoitettiin ja harvoin yli 20 vuotiaat olivat sata vuotta sitten enää naimattomia.

Senmosta.

Naisista siinä ei puhuttu.

Vierailija
8/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsöjä olette kaikki.

Vierailija
9/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kuka ei.

Mä olin kauneimmillani 25-35-vuotiaana sekä omasta että yleisön mielestä.

17-vuotiaana harvassa näkyy persoonallisia piirteitä vielä.

Nuoren ihmisen iho on sileä ja verevä. Myös poikien, ei vain tyttöjen. Sekoitatko sen kauneuteen? Keski-ikäiset ovat usein kateellisia nuorille siitä, että näillä on todennäköisesti enemmän elämää ja mahdollisuuksia edessään.

Monet rumat lapset puhkeavat kukkaan aikuisena. Monesta söpöstä lapsesta tuleekin hassun näköinen aikuinen. Esim.Shirley Templestä.

Vierailija
10/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ja miesten kohdalla se ikä vaihtelee 0-100 kun ovat komeimmillaan.

Vierailija
11/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä ap aloitta, on vanha vitsi.

Menneisiin aikoihin kuuluva.

Ja käytännössä se silloin tarkoitti sitä, että tuossa iässä naine on vielä koskematon, puhdas, neitsyt.

Ja näin hän sekä moraalisesti, henkisesti ja fyysisesti kauneimmillaan.

Vierailija
12/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannykin myöhässä! Akka täyttää jo 20.

Vierailija
13/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ruma jo silloin.

Vierailija
14/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 37-vuotiaana. 

Vierailija
15/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu katsojasta.

Vierailija
16/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ainakin ihan hirveän näköinen nykyiseen verrattuna. 😂 Naama täynnä finnejä ja muutenkin huonompi iho kuin nyt kymmenen vuotta myöhemmin, kun hormonitoiminta on normaali. Tukkani oli ihan hirveä, blondaus- ja värjäyskokeiluista puhkikulunut. Olin pullukka, en harrastanut liikuntaa enkä osannut meikata enkä pukeutua. Tyylini oli ihan kamala.

Nykyään olen niin paljon paremman näköinen ettei voisi tunnistaa samaksi, harrastan kuntourheilua ja olen laihtunut sekä saanut lihasta, hiukset ovat vahvat ja pitkät, hyväkuntoiset. Osaan nyt meikata kauniisti ja pukeutua tyylikkäästi. Teini-iän kuvissani olen niin hirveä kuvatus, etten suostu edes näyttämään miehelleni niitä.

Vierailija
17/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias kirjoitetaan 17-vuotias, ja 17-vuotias on vielä lapsi. Jos olet mies, ap, olet ällö.

Sitäpaitsi yleensä 17-vuotiaat on pulleroita finninaamoja.

Miksi tällä palstalla on niin paljon hienovaraista p e d o a?

Vierailija
18/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ainakin ihan hirveän näköinen nykyiseen verrattuna. 😂 Naama täynnä finnejä ja muutenkin huonompi iho kuin nyt kymmenen vuotta myöhemmin, kun hormonitoiminta on normaali. Tukkani oli ihan hirveä, blondaus- ja värjäyskokeiluista puhkikulunut. Olin pullukka, en harrastanut liikuntaa enkä osannut meikata enkä pukeutua. Tyylini oli ihan kamala.

Nykyään olen niin paljon paremman näköinen ettei voisi tunnistaa samaksi, harrastan kuntourheilua ja olen laihtunut sekä saanut lihasta, hiukset ovat vahvat ja pitkät, hyväkuntoiset. Osaan nyt meikata kauniisti ja pukeutua tyylikkäästi. Teini-iän kuvissani olen niin hirveä kuvatus, etten suostu edes näyttämään miehelleni niitä.

Samat sanat. Näytän yli viiskymppisenä paremmalta kuin silloin. Olin ihan hirveä, oikeasti.

Vierailija
19/19 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ja moni tuntemani nainen kyllä puhkesi kunnolla kukkaan vasta siinä 21-25v välillä. Jotkut vielä myöhemmin. 17v olimme finninaamaisia hiirulaisia.