Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kumppanissa turn-off, jos hän on pettänyt entistä kumppaniaan?

Vierailija
02.04.2021 |

Haluatko olla seuraava?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pettää, jos pettää; en viitsi pelätä sitä etukäteen. Ei se, ettei ole ennen pettänyt, ole tae siitä, ettei pettäisi koskaan.

Vierailija
2/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miksi olisin sen parempi kuin entinen? Kaikki suhteet arkipäiväistyy ja näillä tyypeillä se on signaali alkaa pettää uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pettää, jos pettää; en viitsi pelätä sitä etukäteen. Ei se, ettei ole ennen pettänyt, ole tae siitä, ettei pettäisi koskaan.

Lisäksi uskon siihen, että virheistään voi oppia. Eli kerran pettänyt ei välttämättä petä uudelleen.

Ei näitä voi tietää etukäteen. Turhaa siis pelätä. Tekee sitten ratkaisunsa, kun se tilanne tulee eteen, jos tulee.

Vierailija
4/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Varmasti todennäköisempää, että toistaa sen.

Vierailija
5/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko hän pettänyt minun kanssa.

Vierailija
6/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä on aika kakspiippunen juttu. Mun nykynen petti eksäänsä mutta kyseessä oli yksi känninen hairahdus joka ei johtanut edes loppuun asti ja josta hän kertoi kumppnilleen. En tietenkään pettämistä hyväksy, mutta tiedän hänen katuvan (keskusteltiin aiheesta paljon ennen kuin alettiin seurustelemaan). Lisäksi uskon kanssa että virheistä voi oppia. Mutta myönnän että jos kyseessä olisi ollut monen kuukauden salasuhde en asiaa hyvöksyisi. Pahinta mun mielestä on se valehtelu ja eetei ota vastuuta.

Vierailija
7/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei ole välttämättä ihan ehdoton ei, esimerkiksi jotain teiniän pelleilyä missä seurustellaan viikko ja sitten ollaan niin rakastuneita torstaina ja perjantain kotibileissä petetään ja sitten lauantaina itketään somessa ja sunnuntaina seukataan jo jonkun neljännen kanssa- en ottaisi välttämättä niin vakavasti.

Mutta jos ns. aikuisessa parisuhteessa petetään niin kyllä minä lähtökohtaisesti tulkitsen tämän niin, että meidän arvomaailmamme eivät kohtaa.

Vierailija
8/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä on aika kakspiippunen juttu. Mun nykynen petti eksäänsä mutta kyseessä oli yksi känninen hairahdus joka ei johtanut edes loppuun asti ja josta hän kertoi kumppnilleen. En tietenkään pettämistä hyväksy, mutta tiedän hänen katuvan (keskusteltiin aiheesta paljon ennen kuin alettiin seurustelemaan). Lisäksi uskon kanssa että virheistä voi oppia. Mutta myönnän että jos kyseessä olisi ollut monen kuukauden salasuhde en asiaa hyvöksyisi. Pahinta mun mielestä on se valehtelu ja eetei ota vastuuta.

Äh kirjoitin hassusti tarkoitan tossa jälkimmäisessä että olisi kynnyskysymys suhteeseen alkamiseen. Kumpikin on siis pettämistä ja väärin.

Vierailija
9/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen entisen pettäjän kanssa. Olen kuullut sekä hänen että eksänsä version kun molemmat tunnen, ja ex petti ensin, jonka mieheni kosti pettämällä itse sitten häntä. 

Luotan mieheeni ja onhan tuostakin jo aikaa. Nuorena voi olla tyhmä.

Vierailija
10/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska petti minun kanssani, ja myös jätti vaimonsa minun takia.

Vierailija
11/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen pettänyt entisessä parisuhteessa ja voin sanoa, että se on tasan tarkkaan se suurin syy miksi en tule tekemään sitä enää koskaan. Jos en olisi asiaa kokenut, en vieläkään pitäisi sitä niin suurena pahana kuin nyt pidän, kun olen nähnyt mitä se tekee itselle ja toiselle.

Vierailija
12/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamalla kulu.

Hyvä, että on kokemusta!

Vierailija
13/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen pettänyt entisessä parisuhteessa ja voin sanoa, että se on tasan tarkkaan se suurin syy miksi en tule tekemään sitä enää koskaan. Jos en olisi asiaa kokenut, en vieläkään pitäisi sitä niin suurena pahana kuin nyt pidän, kun olen nähnyt mitä se tekee itselle ja toiselle.

Näin mäkin ajattelen kun oon poikaystävän juttuja kuunnellut esim siitä kuinka huono omatunto hänellä on ollut.

Nro6

Vierailija
14/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tosin meillä on eri tilanne, kun suhde on sillä lailla avoin, että seksiä saa harrastaa muidenkin kanssa. Olisihan se aika tekopyhääkin, kun olen itse pettänyt edellisessä suhteessani. Se oli se syy, miksi tiedän, etten sovi yksiavioiseen suhteeseen. Olin tästä toki avoin jo heti tämän suhteen alussa.

Vierailija
15/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska petti minun kanssani, ja myös jätti vaimonsa minun takia.

Tekee saman myös sinulle. Jännitystä elämään.

Vierailija
16/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että on kokemusta!

Terv. Kalevi 76v ja kikkeli ei ole noussut enää pariin vuoskymmeneen.

Vierailija
17/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni petti minua. Ja yritti pettää seuraavaa kumppaniaan kanssani. Yök

Vierailija
18/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on dealbreaker. Jos pystyy tollasee henkiseen väkivaltaan, nii jotaki naises tai miehes pahasti vinossa.

Vierailija
19/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme aviomieheni kanssa molemmat pettäneet edellisissä liitoissamme ja juuri siksi puhuneet asiasta todella avoimesti. Hyvin vaikea kuvitella, että kumpikaan mokaisi samalla tavalla enää, etenkin kun ollaan kumpikin tahoillamme ja yhdessä työstetty asiaa ja myös ymmärretty, mikä ajoi pettämään. Mitään samoja syitä ei nyt ole.

Vierailija
20/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että on kokemusta!

Airot kuluu. Ja hankaimet.