Suositelkaa espanjankielisiä sarjoja tai leffoja Netflixistä
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Serranon perhe
Onko Serranot tulleet Netflixiin ? Silloin voisin harkita tilaamista.
Rahapaja / casa de papel Netflixissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serranon perhe
On, mahtava sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serranon perhe
Viaplaysta ainakin löytyy
Mäkin jään kuulolle, yritin aloittaa rahapajaa mutta se onkin englanniksi.. pääseekö kieltä vaihtamaan? Ja serranon perhe, mahtaako löytyä netflixistä..?
Oma vinkki ap:lle: Yle Areenasta löytyy draamakomediasarja Järjetön vauvakuume, se on espanjalainen :)
olen yrittänyt myös löytää,mutta kaikki ovat...kauheita...aivan omituisa,lapsellisia,Serranotkin on silkkaa kuraa.
Niin joo,sieltähän voi laittaa valinnan espanja kieleks niin voit ite kokeilla siellä ylhäällä on valikko (jos et ole sattunut...)
Kerro jos löydät hyvän
Rahapaja oli ihan hyvä ja sitten The bronze garden, josta en muista oliko netflixistä vai jostain muualta
Löytyykö Naapureina Madridissa(Aqui no hay quien viva)-sarjaa mistään suoratoistopalvelusta? Tuli aikoinaan Yleltä ja oli myöhemmin areenassa, mutta jäi viimeinen kausi katsomatta.
En tajua tuota logiikkaa että Netflix yrittää tuputtaa Rahapajaa englanniksi dubattuna. Erikseen pitää vaihtaa alkuperäinen eli espanjankielinen.
Onko kaikkien erikielisten sarjojen tai leffojen kanssa sama? Onko Netflixillä joku englantifiksaatio?
Yllä mainittu Rahapaja oli tosiaan hyvä (joskaan kolmatta kautta en enää katsonut). Toyboy ja Who killed Sara (Quien mato a Sara) olivat ihan mukiinmenevää rikosjännäriviihdettä (ensimmäinen espanjalainen, toinen meksikolainen). Elite /Las Encinas on tyyliltään edellisiä teinimpää viihdettä, mutta tuli sekin katsottua. Nuo ovat tyylilajiltaan kaikki aika kevyttä, mutta itselleni toimii kielten opiskeluun (itse treenaan sekä monipuolista kuullunymmärtämistä että haen uutta sanastoa) joskin kielenkäyttö kaikissa aika roisia välillä.
On muuten aivan hirveitä nuo espanjankieliset englanniksi dubattuina. Eikö jenkit osaa lukea tekstityksiä?
Rahapaja tietty paras mutta muita hyviä on Muuri, Mar de plastico, sieppaus, kielletty elämä, lukkojen takana....
The Invisible Guest / Contratiempo leffapuolelta. Hyvä kässäri ja näyttelijät.
Veronica jos kauhu ei ole liian inha genre sinulle.
Kuka jaksaa kuunnella sitä molotusta?
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa kuunnella sitä molotusta?
Minä esimerkiksi, espanja on kaunis kieli ja olen asunutkin muutaman vuoden lattarimaassa.
Serranon perhe