Onko kumppanissa turn-off, jos hän on pettänyt entistä kumppaniaan?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Exäni petti minua. Ja yritti pettää seuraavaa kumppaniaan kanssani. Yök
Me paneskeltiin ihan avoimesti eksän kanssa, seksi oli aina se joka meillä sujui loistavasti. Vuoden verran. Itse en pettäjää ottaisi, mutta kukin sinisilmäisenä tahollaan tehköön mihin uskoo.
Ex-vaimo antaa kenelle vaan. Vielä minullekin, vaikka on uudessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei järvi soutamalla kulu.
Hyvä, että on kokemusta!Airot kuluu. Ja hankaimet.
Ja vene uppoaa.
Auts. Olisipa aika tympeää tulla tuomituksi asioista, jotka on tehnyt joskus elämänsä aikana ja joista on ottanut opiksi. Onneksi ei tarvitse seurustella av-mamman kanssa...
Vierailija kirjoitti:
No mä olen pettänyt entisessä parisuhteessa ja voin sanoa, että se on tasan tarkkaan se suurin syy miksi en tule tekemään sitä enää koskaan. Jos en olisi asiaa kokenut, en vieläkään pitäisi sitä niin suurena pahana kuin nyt pidän, kun olen nähnyt mitä se tekee itselle ja toiselle.
Sama täällä, hyvin puit sanoiksi omatkin ajatukseni. Omasta syyllisyydestään voi mennä hyvin pitkäksi aikaa täysin rikki, toivon etten ihan lopullisesti. Eksällä menee ilmeisesti nykyään hyvin paremman naisen kanssa, oma elämäni on suoraan sanoen yhtä kuraa. No, ansaittua kai.
Vierailija kirjoitti:
Ei järvi soutamalla kulu.
Hyvä, että on kokemusta!
Mitenhän onkin menneisyydessä onnistuttu luomaan pettämiseen tai paljoon naintiin niin epäsopiva sanonta. Että juuri naisosapuoli ei kärsisi eri jyystäjistä, eikä kumppanin kannattaisi niistä välittää.
Jos mies on edellisissä suhteissaan käynyt vieraissa ilmaiseksi ja valehdellut asiasta exilleen, se on ihan ok. Mutta jos on käynyt maksullisissa naisissa - Ehdoton turn Off!
Jos on vaikka joskus alle 20v ikäisenä pettänyt ja nyt on ikää vaikka joku about 30v niin ihan sama, eiköhän aivot ole vähän kehittynyt kai.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaikka joskus alle 20v ikäisenä pettänyt ja nyt on ikää vaikka joku about 30v niin ihan sama, eiköhän aivot ole vähän kehittynyt kai.
Ihmisen älyllinen kehitys alkaa taantua 25v iässä. Samoin fyysinen kehitys.
Ihminen alkaa vähitellen mädäntyä 25 ikävuoden jälkeen.
Kertoi minulle eräs lääketieteen tohtori.
Uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen älyllinen kehitys alkaa taantua 25v iässä. Samoin fyysinen kehitys.
Ihminen alkaa vähitellen mädäntyä 25 ikävuoden jälkeen.
Kertoi minulle eräs lääketieteen tohtori.
Uskon.
Evoluutio on suunnitellut ihmisen elävän n. nelikymppiseksi..
Tiede on keinotekoisesti jatkanut ihmiselämää liki satavuotiaaksi.
Olisi todellakin. Mun ex petti mua useiden eri naisten kanssa. Viimeisimmäksi jäänyt nainen oli minulle viimeinen tikki, jonka jälkeen jätin miehen. Nyt 6 vuotta myöhemmin elää edelleen tän naisen kanssa yhdessä ja pettää tätä naista. Nainen ei tosin tätä tiedä. Kuvitteli ilmeisesti olevan parempi kuin minä 😂
Olen itse pettänyt. Yritin erota miehestä monta kerta, mutta sain selkäsaunoja.
Petin siksi, koska kotona ei ikinä saanut. Miehellä vaivana /sairautena kireä esinahka + ennenaikainen siemensyöksy. Nämä yhdessä muodosti alkoholiongelman miehellä.
Mies ei suostunut edes vapaaseen suhteeseen, ei kä suostunut vapaaehtoisesti eroon.
Petin, jonka jälkeen uskalsin lähteä. En ole katunut päivääkään. Elän nyt normaalissa (alkoholittomassa) suhteessa.
Ps: tässä suhteessa saadaan ja annetaan
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pettänyt. Yritin erota miehestä monta kerta, mutta sain selkäsaunoja.
Petin siksi, koska kotona ei ikinä saanut. Miehellä vaivana /sairautena kireä esinahka + ennenaikainen siemensyöksy. Nämä yhdessä muodosti alkoholiongelman miehellä.
Mies ei suostunut edes vapaaseen suhteeseen, ei kä suostunut vapaaehtoisesti eroon.Petin, jonka jälkeen uskalsin lähteä. En ole katunut päivääkään. Elän nyt normaalissa (alkoholittomassa) suhteessa.
Ps: tässä suhteessa saadaan ja annetaan
Pääsiäisen kunniaksi: Batiikkinoita sai "raittiin" esinahattoman suklaamunan ja virpoo mennen tullen!
Ei ole. Ihmisiä me kaikki ollaan, luontaisesti ei-yksiavioisia. Mä jopa antaisin pettämisen anteeksi.