Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatteko ikinä exiänne?

Vierailija
02.04.2021 |

tai kaipaatteko niitä hetkiä joita yhdessä vietitte? Janottaako vanha suola ikinä?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Ihan koko ajan. Ehkä haikailen mennyttä, koska en ole täysin hyväksynyt eroa. 

Vierailija
2/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me yhden exän kanssa aina silloin tällöin tapaillaan mutta ei mitään vakavaa odota kumpikaan enää. Alun perin oltiin yhdessä vain hetki toistakymmentä vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jokaisesta exästä alaston kuvia

Vierailija
4/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten olisi elämä mennyt jos olisin pysynyt ekan vakavan poikaystävän kanssa. Suutuin hänelle ja vaihdoin nykyiseen Uuno Turhapuroon jonka kanssa tuli lapset tehtyä.

Vierailija
5/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Eilen tuli neljä vuotta erosta ja nyt olen vihdoin kyennyt myöntämään itselleni ettei se äijä ehkä hirviö ollut, mutten silti muistele häntä millään lämmöllä.

Vierailija
6/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ja paljon, varsinkin hänen hyvää tuoksua

Vierailija
7/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on todella kova. -M34-

Vierailija
8/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ikävöi, mutta mietin miten elämä olisi mennyt jos olisi pysytty yhdessä. Aina kyllä totean eron olleen oikea ratkaisu, vaikka meillä oli myös todella hauskaa yhdessä. Mukavaa, kun välillä törmäillään ja vaihdellaan kuulumisia.

Vierailija
9/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan vuoden ajan kaipailin. Tai en oikeasti eksää vaan sitä tapaa mihin olin tottunut, eli toisen seuraa.

Nyt en ottaisi takaisin vaikka saisi miljoonan kylkiäisenä.

Vierailija
10/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan joka päivä. Mutta en silti halua häntä takaisin. Haitat siinä suhteessa suuremman kuin positiiviset puolet. 

11/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Minulla on ollut muutama pitkä ihana suhde. Itse valikoin vapauden.Nyt kaduttaa. Olivat sen verran fiksuja ,mutta nyt ovat varattuja. 

Vierailija
12/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettäjää ikävä. Lähinnä naurattaa kun olen kuullut jotain hänen elämästä, ei ole varsinaisesti noususuhdanteessa.

Vierailija
13/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sitä ihmistä, joksi häntä luulin, mutta kyllä mun silmät on jo auenneet enkä tosissani enää kaipaa tai suunnittele päässäni mitään hulluja "sattumalta" kohtaamisia. Selkärangaton paskaläjähän se on todellisuudessa, olishan se ollutkin ihme jos minusta olisi joku hyvä ihminen hullaantunut :(

Vierailija
14/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen haikeudella hyviä hetkiä. Erityisesti matkoilla suhde ja tunnelma oli parhaimmillaan. Harmittaa myös se, että suhteet eivät toimineet. Vanha suola ei silti janota, eropäätökset ovat olleet oikeita. 

Vierailija
15/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa. Toivon että olisin jättänyt koko suhteen väliin ja uskon että myös exäni ajattelee samoin. Väärät ihmiset yrittivät väkisin saada suhteensa toimimaan, joskus kannattaa suosiolla luovuttaa eikä sinnikkäästi tahtoa ja yrittää.

Vierailija
16/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sitä ihmistä, joksi häntä luulin, mutta kyllä mun silmät on jo auenneet enkä tosissani enää kaipaa tai suunnittele päässäni mitään hulluja "sattumalta" kohtaamisia. Selkärangaton paskaläjähän se on todellisuudessa, olishan se ollutkin ihme jos minusta olisi joku hyvä ihminen hullaantunut :(

Ja tähän pinoon parkkeeraan minäkin.

Vierailija
17/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en ole koskaan saanut niin ihanaa seksiä kuin sen kanssa. Niin kauan kuin sitä jatkui. Missään muussa mielessä en kyllä kaipaa. Toisaalta siinä on se vika etten meinaa seksuaalisesti tyydyttäytyä niihin kumppaneihin, joiden kanssa olen.

Vierailija
18/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yksikin oli henkisesti niin hajottava, että iloisetkin muistot on muuttuneet negatiivisiksi.

Vierailija
19/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oltiin älyllisesti samalla tasolla ja kaipaan sitä. Muutoin nykyinen mieheni on kaikin tavoin parempi, mutta se älyllinen haaste puuttuu ja haittaa välillä

Vierailija
20/62 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan viestimessä yhä molempien listoilla, mutta lopetin kaipaamasta kun jouduin aina tekemään aloitteen keskusteluun. Samanlainen hissukka se oli suhteen aikanakin tosin, aina piti itse tehdä ja osoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän