Mies katsoi Temppareita. Annanko anteeksi?
Yllätin miehekkeen katsomasta Temptation Islandia. Siinä ohjelmassa ei ole muuta ideaa kun katsella tursuavia rintavarustuksia ja haaveilla pettämisestä. Sain tietysti raivarit ja viskoin kahviastiaston seinään hysteerisesti itkien. Miehen haukuin kiukuspäissäni pervoksi ja pettäjäksi.
Minua loukkaa tosi paljon että mies haaveilee silotelluista temppari naisista vaikka minä annan ihan millon vaan ja olen vain lievästi ylipainoinen. Pitäisikö vielä yrittää antaa anteeksi mokomalle pettäjälle vai onko se nyt lusikat jakoon ja lapsille yhteishuoltajuus?
Eniten tässä loukkaa se että mies on valmis tuhoamaan 15 vuoden liiton tosi-tv:n takia. Miksi minä en riitä? Miksi hän ei vietä illat tuijottamalla omaa naistaan telkkarin sijasta? Eikö mieheke ymmärrä että puolisolla on oikeus määrätä mitkä tv-ohjelmat ovat riittävän siveellisiä hänen silmilleen?
Kommentit (10)
jätä se sika :)
alkaa vielä katsomaan eksiä rannalla
kannattaa alkaa piilottamaan omaisuuttasi ja järjestelemään asioitasi.
Otatko ahtëriin? Temppari Sami ottaa.
Kyllä näkisin, että tämä saattaisi olla parisuhdeneuvonnan tai jopa saman tien eron paikka. Otan osaa vaikeassa tilanteessa. En itse ole parisuhteessa, mutta kyllä puolison käräyttäminen Temppareiden ääreltä olisi vika niitti, ja tuhoaisi minut ja itsetuntoni täysin. Jo Bachelorit sun muut Sinkkuillalliset, joissa edes näkyy haku päällä olevia ihmisiä, triggeröivät pahasti ja saan itkupotkuraivarit. Tsemppiä.
Minä ainakin katson sitä ohjelmaa voidakseni pohtia sitä miten voin itse olla parempi kumppani. Kokeeko minun mieheni samoin kuin Mitte? Miten itse reagoisin toisen sanoihin, miten voisin olla avoimempi, olenko aina ollut reilu toista kohtaan. Erityisesti Extra saa pohtimaan erilaisia skenaarioita, kysymyksiä ja parisuhteen rajoja sekä toimintatapoja.
Härregoood! Jo on parisuhe pienestä kiinni!
Kattokaa yhessä, jos sinnuu ahistaa,
jotenkin kuulostaa itsetuntoasialta. PUHU ihmeessä rakkaan aviomiehesi kanssa asiasta, jos kaikki muuten ok, mitä sitten...
Monessa mutkassa olleena sanoisin, että elämäsi voip olla Vähän Heleppoa....
Se katteli niitä miehiä k...kovana.
Lusikat jakoon ja muista pitää oikeiksistasi kiinni. Ansaitset parempaa.
Aika ärhäkkä provo. 2/5.
Jos tämä onkin tosissaan tehty, lepositeet, lievä sedaatio ja mielentilatutkimus ovat hyvä alku ap:n hoitopolulla hortoilussa.
Sianjättöaika.