En kyllä olisi itse osannut auttaa teiniä teknisen työn etätehtävässä. Mietin vain yksinhuoltajia, miten selviävät
Kommentit (12)
Hyvin on selvitty, kiitos vaan, mutta joku teknisen työn tehtävä on kyllä huolista pienimpiä.
Ei me kaikki naiset olla tumpeloita.
Vierailija kirjoitti:
No tähän. Enemmän tuotti vaikeuksia lukion pitkä matikka teinin kanssa.
Kotikoulua täällä. Olen yh. Hyvin sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Kotikoulua täällä. Olen yh. Hyvin sujuu.
Siis kotikoulua, ei etäkoulua?
Parikymppisenä ammattikoulussa (yhdessä niistä joita kävin) annettiin tehtäväksi suuri paperipino vaikeita laskutoimituksia, jotka piti merkata tietyllä tavalla, äiti sanoi vain koita selvitä itse hän ei osaa auttaa. Enpä olisi selvinnyt ilman opiskelukaverin apua millään eteenpäin, ja opettajat eivät auttaneet asiassa siihen aikaan. Muut laskut sujuivat, mutta nuo olivat sellaisia että moni muukaan ei niitä olisi osannut itsekseen hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tähän. Enemmän tuotti vaikeuksia lukion pitkä matikka teinin kanssa.
Eikö lukiolaisen pitäisi selvitä läksyistään jo ihan itse?
Miten se yksinhuoltajuus vaikuttaa osaamiseen? Äitini on insinööri. Auttoi matematiikassa, koodaamisessa, sähkötöissä jne. Äidiltä opin miten renkaat vaihdetaan autoon. Vai luuletko että kaikki yksinhuoltajat ovat teini-ikäisiä jotka jättävät koulun kesken? Taitaa ne teiniäiditkin käydä koulunsa loppuun, joten...
Vierailija kirjoitti:
Miten se yksinhuoltajuus vaikuttaa osaamiseen? Äitini on insinööri. Auttoi matematiikassa, koodaamisessa, sähkötöissä jne. Äidiltä opin miten renkaat vaihdetaan autoon. Vai luuletko että kaikki yksinhuoltajat ovat teini-ikäisiä jotka jättävät koulun kesken? Taitaa ne teiniäiditkin käydä koulunsa loppuun, joten...
Mistä sinulle tulee edes mieleen teiniäiti tai koulupudokas? Pah.
Kohta oon kaksi kasvattanut aikuiseksi ihan yksin. Hyvin pärjäävät. Ns. miesten työt kyllä hoituu tältä naiselta, äitiltäni oon oppini saanut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne tehdä koulussa opettajan kanssa.
Avainsanat: etätehtävä = etäkoulu.
Eikö ne tehdä koulussa opettajan kanssa.