Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolumni: Pikkupojat laitettiin koulussa pyytämään tytöiltä anteeksi sukupuoltaan

Vierailija
02.04.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ed1ba50c-2cec-4421-85a6-b250b34e4b50

Tähänkö suuntaan Suomessakin ollaan menossa? Voi hyvänen aika noita jutussa esiin nostettuja kommentteja. En enää tunnista tätä maailmaa, elämme Absurdistanissa.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tällainen sonta nyt leviää ympäri palloa.

Ollaan niin vi t u n tiedostavia kaikesta ja kumarrellaan kaikille.

Vierailija
42/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kauheeta, ihanko on näin päässyt Australiassa käymään. Hui, kyllä nyt järkky koko maailman miesten psyyke, kun taas rääkätään näin väkivaltasella tavalla.

Äkkiä uhriutumaan suomimiehet, ne tulee js vie teiän etuoikeudet!!!!

Onneksi miehet pääsee pian naisten pukuhuoneisiin naishallituksesi ansiosta 

Onneksi en käy uimahalleissa tai muissakaan sellasissa paikoissa.

Mahtaa sua nyt vituttaa. 😂

Miksi käytät äärioikeistohymiötä? Luulisi sinun wokefeministinä olevan asioista paremmin perillä.

Ja ei kuule vituta pätkääkään. Toivottavasti naishallituksesi romuttaa lopullisesti naisten aseman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät tajua, että saisivat olla kiitollisia, että pojat saavat Australiassa yhä käydä koulua? Tilanteen pahetessa voi käydä niin kuin tytöille Afganistanissa, että koko koulunkäynti kielletään ja suljetaan neljän seinän sisälle. Tosin tyttöjen kohdalla tällainen pieni mitätön ylilyönti toki on hyväksyttävissä, eikä aiheuta mitään tunteiden kuohuntaa.

Mikset ole jo julistamassa feminismiäsi Afganistanissa? 

Mikset itse ole jo pelastamassa Australian poikia paikan päällä vaan öyhötät suomalaisille naisille, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä?

Vierailija
44/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä väittää että feminismi on tasa-arvoa niin suosittelen hakeutumaan hoitoon.

Vierailija
45/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni yöunet ny pitkäksi aikaa.

Ei vainenkaa. 😉

äijä47

Munaton vässykkä ja miehen irvikuva sinä olet, jos poikien alistaminen on mielestäsi ok.

Muista hypätä katuojaan, jos nainen kävelee vastaan. Sitähän sinä tässä samalla kannatat

Kylläpä nyt pelottaa, hui kauhia.

Misäs minä niin sanoin, nyt on penskalla vilkas mielikuvitus tai väärät lääkkeet.

Rauhotu hyvä ihiminen.

äijä47

Vierailija
46/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta. 😱

Soittakaa poliisi!

Ai niinkuin Sanna soitti NATO.n apuun olemattomasta naisvihasta naishallitusta kohtaan? 

Ukkola on Ukkola.

Vierailija
47/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vainenkaa. 😉

äijä47

Munaton vässykkä ja miehen irvikuva sinä olet, jos poikien alistaminen on mielestäsi ok.

Muista hypätä katuojaan, jos nainen kävelee vastaan. Sitähän sinä tässä samalla kannatat

Misäs minä niin sanoin, nyt on penskalla vilkas mielikuvitus tai väärät lääkkeet.

Rauhotu hyvä ihiminen.

äijä47

Et ole edes trolliksi viihdyttävä. Babbys first provoilut? 

Vierailija
48/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät tajua, että saisivat olla kiitollisia, että pojat saavat Australiassa yhä käydä koulua? Tilanteen pahetessa voi käydä niin kuin tytöille Afganistanissa, että koko koulunkäynti kielletään ja suljetaan neljän seinän sisälle. Tosin tyttöjen kohdalla tällainen pieni mitätön ylilyönti toki on hyväksyttävissä, eikä aiheuta mitään tunteiden kuohuntaa.

Mikset itse ole jo pelastamassa Australian poikia paikan päällä vaan öyhötät suomalaisille naisille, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä?

Sössönsöö. 

Mitä olet itse tehnyt kehitysmaiden tyttöjen eteen? Ikinä? 

Mitä oot tehny australian rääkättyjen poikien etehen?

Eri

Vierailija
49/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta. 😱

Soittakaa poliisi!

Ai niinkuin Sanna soitti NATO.n apuun olemattomasta naisvihasta naishallitusta kohtaan? 

Ukkola on Ukkola.

Eli miesvihaajana et osaa edes lukea. Ukkola ei ole naishallituksessa. 

Vierailija
50/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ap:n mielestä siis suomalaisten naisten pyytää häneltä kollektiivisesti anteeksi sitä, että joku yksittäinen australialainen nainen oli laittanut pojat pyytämään anteeksi sukupuolensa tekoja?

Tästähän voisi lähteä käyntiin megalomaaninen anteeksipyyntöjen vyöry, kun jokainen pääsisi pyytelemään anteeksi kaikkien niihin viiteryhmiin, joihin itse kuuluu tekoja. Menisi loppuelämä rattoisasti.

Vierailija
51/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti poistui viesti kun kerrottiin että Sanna suuri ja hänen feministihallitus ajaa vastaavaa mies vihaa🤣 avustaja-armeija pitää huolen että hallitusta ei kritisoida.

Vierailija
52/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vainenkaa. 😉

äijä47

Rauhotu hyvä ihiminen.

äijä47

Et ole edes trolliksi viihdyttävä. Babbys first provoilut? 

Silti mullon isompi leka ja terävämpi kirves ko isälläs.

Eikö näin ole, vai mitä penska.

äijä47

Huutista pellelle. 

Vierailija
53/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sössönsöö. 

Minulla on ollut kaksi kummilasta kehitysmaissa, molemmat tytöt ovat tuellani edenneet yliopistoon asti. Mitä itse olet tehnyt Australian poikien eteen?

Vierailija
54/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin otsikoksi Ukkolan kolumnin alussa kuvaillun tapauksen, koska pidin sitä pöyristyttävänä. Australiassa tapahtunut tilanne ei kuitenkaan ole suinkaan jutun ainoa "pihvi", vaan siinä otetaan esiin lukuisia suomalaisissa tv-haastatteluissa kuultuja kommentteja aiheesta. Niiden sisältö jos joku on hälyttävää ja suurenkin yleisön kannattaisi olla tietoinen, mitä näissä kiihkofeministiympyröissä puuhastellaan.

Ap

Vierailija
55/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö ap:n mielestä siis suomalaisten naisten pyytää häneltä kollektiivisesti anteeksi sitä, että joku yksittäinen australialainen nainen oli laittanut pojat pyytämään anteeksi sukupuolensa tekoja?

Tästähän voisi lähteä käyntiin megalomaaninen anteeksipyyntöjen vyöry, kun jokainen pääsisi pyytelemään anteeksi kaikkien niihin viiteryhmiin, joihin itse kuuluu tekoja. Menisi loppuelämä rattoisasti.

Feministien maalitolpat siirtyy taas olkiukkojen puskemana.

Aloittaja ei ole missään näin sanonut. 

Vierailija
56/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin otsikoksi Ukkolan kolumnin alussa kuvaillun tapauksen, koska pidin sitä pöyristyttävänä. Australiassa tapahtunut tilanne ei kuitenkaan ole suinkaan jutun ainoa "pihvi", vaan siinä otetaan esiin lukuisia suomalaisissa tv-haastatteluissa kuultuja kommentteja aiheesta. Niiden sisältö jos joku on hälyttävää ja suurenkin yleisön kannattaisi olla tietoinen, mitä näissä kiihkofeministiympyröissä puuhastellaan.

Ap

No onko ne nyt kovinkaan radikaaleja verrattuna joidenkin suomalaisten sovinistimiesten "naiset nyrkin ja hellan väliin" tai "naisille pakollinen seksipalvelus" -vaatimuksiin verrattuna?

Miten vertaisit äärifeministien ja äärisovinistien toimintaa ja ajatuksia Suomessa?

Vierailija
57/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No onko ne nyt kovinkaan radikaaleja verrattuna joidenkin suomalaisten sovinistimiesten "naiset nyrkin ja hellan väliin" tai "naisille pakollinen seksipalvelus" -vaatimuksiin verrattuna?

Miten vertaisit äärifeministien ja äärisovinistien toimintaa ja ajatuksia Suomessa?

Äärifeministien toimintaa ja ajatuksia pidetään hyväksyttävänä ja kannatettavana asiana, äärisovinistien ei. 

Vierailija
58/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain päin maailmaa on sitten tapahtunut yksi ylilyönti asiassa. Tapaus on niin poikkeuksellinen, että se on ylittänyt uutiskynnyksen koko maailmassa. Mitä voimme päätellä tästä?

Vai painetaanko miehet hysteerisinä paniikkinappulaa!

Noita vastaavia ylilyöntejä sattuu USA:n ja Kanadan oppilaitoksissa jatkuvasti eivätkä todellakaan ylitä uutiskynnystä täällä.

Linkkiä?

Laitoin muutaman, mutta viesti poistettiin näköjään samantien. Ei auta kuin googletella itse jos oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
59/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sössönsöö. 

Minulla on ollut kaksi kummilasta kehitysmaissa, molemmat tytöt ovat tuellani edenneet yliopistoon asti. Mitä itse olet tehnyt Australian poikien eteen?

Australia on sivistymaa. Tai ainakin ollut ennen tätä tapausta. 

Ja en usko sinua hetkeäkään 

Toki kukaan ei ole koskaan tehnyt mitään kenenkään eteen, koska sinäkään et ole tehnyt.

Jos et ole itse tähän mennessä auttanut ketään, kannattaa ottaa kummilapsi kehitysmaista nyt. Maksaa noin 30 euroa kuussa ja voi muuttaa kyseisen lapsen koko elämän. On sitäpaitsi melko yleistä, vaikkei ehkä sinun piireissäsi.

Vierailija
60/91 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen femicatsi ja olen sitä mieltä, että tuossa toimittiin väärin. Nimenomaan sen takia, että sukupuoli ei ole rikos ja vain omia tekojaan ja omia sanojaan pitää pyytää anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä