Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin äsken Maria Ohisalon ruokakaupassa Helsingissä

Vierailija
02.04.2021 |

:D

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika, käyks ministeritkin kaupassa ja syöks ne ihan oikeesti ruokka!!!! Mä olen aina luullut, että ne elää pelkällä pyhällä hengellä, jotkut pyhällä vihalla.

Tuli tuosta loituksesta mieleen entisen työkaverin ekaluokkalainen lapsi, joka oli käynyt lähikaupassa. Kotiin tullessaan lapsi oli silmäät renkaina kertonut, että hänen opensakin oli kaupassa.

Minä ainakin luulin, että ministereillä on palvelijat jotka tuo ruoan sinne kotiin. 

Eikös presidentillä ainakin ole oma kokkikin virka-asunnossa. Mutta nyt kun mietin niin käy järkee, että ehkä ministereillä ei ole koska ministereillä ei ole virka-asuntoa ja harvan oma kämppä lienee niin iso, että sinne mahtuisi palvelijoita. Paitsi pääministerillä on virka-asunto. 

Vierailija
62/69 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika, käyks ministeritkin kaupassa ja syöks ne ihan oikeesti ruokka!!!! Mä olen aina luullut, että ne elää pelkällä pyhällä hengellä, jotkut pyhällä vihalla.

Tuli tuosta loituksesta mieleen entisen työkaverin ekaluokkalainen lapsi, joka oli käynyt lähikaupassa. Kotiin tullessaan lapsi oli silmäät renkaina kertonut, että hänen opensakin oli kaupassa.

Minä ainakin luulin, että ministereillä on palvelijat jotka tuo ruoan sinne kotiin. 

Eikös presidentillä ainakin ole oma kokkikin virka-asunnossa. Mutta nyt kun mietin niin käy järkee, että ehkä ministereillä ei ole koska ministereillä ei ole virka-asuntoa ja harvan oma kämppä lienee niin iso, että sinne mahtuisi palvelijoita. Paitsi pääministerillä on virka-asunto. 

Tuskin Maria iltaisin kokkaa ukolleen sapuskaa. Eikö niiden työt veny myöhään iltaan usein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Maria iltaisin kokkaa ukolleen sapuskaa. Eikö niiden työt veny myöhään iltaan usein?

Jos se antaa ukolleen sellaisia urheilijoiden geelejä?

Vierailija
64/69 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä nyt usko sanaakaan. Koskaan en ole yhtään ministeriä missään nähnyt, se todistaa että tuo on pelkkää satua.

Vierailija
65/69 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä nyt usko sanaakaan. Koskaan en ole yhtään ministeriä missään nähnyt, se todistaa että tuo on pelkkää satua.

Sanna ja Makekin käyvät kaupassa muuten kuin normaalit ihmiset mutta pari turvahenkilöä kulkee aina mukana vähän matkan päässä...

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sanna-Marin-ja-Markus-aviomies-ostoksilla…

Vierailija
66/69 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se Marjakin tarvitsee ruokaa niinkun tavalliset kuolevaisetkin.

Vierailija
67/69 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaispoliitikko laski päissään alleen liivimiesten kerhotiloissa.

Vierailija
68/69 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi kyllä paras mahdollinen laihdutuskuuri.

Vierailija
69/69 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin Kataisen kerran Espalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi