Lue keskustelun säännöt.
Kidset-sarja?
13.08.2006 |
Ajattelin laittaa kummallekkin lapselle tuota sarjaa huoneisiinsa mutta tuntuvat aika hintavilta. Onko hintansa väärti? Jos on kokemuksia muistakin huonekalusarjoista niin kertokaa.
Kiitos!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan hyviä ovat mutta halvemmallakin saa hyvät kalusteet