3vuotiaalle jalkapallokerhoja? vai pitäiskö palkata oma valmentaja jopa?
Meillä on just täyttänyt poika 3v.! Sen elämä on ollut jo vuoden yhtä jalkapalloa on siis jo kehittynyt todella taitavaksi palloilijaksi. Osaa kuljettaa palloa ja tietää pelin säännöt jne. Nyt tässä sitten mietin ja vähän etsiskelin että olisiko kunnalla nyt syksyllä alkamassa jaliskerhoja mutta ei ole kun eyli 5vuotiaille... Miten se on mahd.? Mihin voisin lapseni viedä että se pääsisi pelaamaan palloa muitten lasten kanssa? lähellä ei ole tässä mitään koulujakaan yms. missä vois olla lapsia pelailemassa vapaa ajalla!
Kommentit (4)
Siskon poika oli liikuntakerhossa, niin joka kerta ne pelas siellä jotain.
Ois kiva saada suomeen uus tähti.
Etkö itse huomaa et tää on myös teidän vanhempien juttu. Mietit valmentaja 3 vuotiaalle lapselle.
Mut ehkä sitä tällä tyylillä saadaa niitä uusia Litmasia tänne pohjolaan.
Mun mielestä kyl vois olla ihan joku muu harrastus kuin jalkapallo, johan sitä tekee isänsä kanssa. Monipuolisuus olisi hyvä asia.
Ei me häntä olla pakotettu palloilee.. Hän pelaa ainakun itse haluaa. Jestas taas mitä viestejä. huh!
Ei tarttis olla vielä niin kilpailumielistä 3 vuotiaana. Ihan vaan leikkiä ja hauskanpitoa. Meilläpäin on liikuntaleikkis 3-5 vuotiaille lapsille jossa lopuksi pelataan. Siellä kyllä tehdään paljon muutakin.