Miksi johtaja maksaisi edustusmeikkinsä itse?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääjohtajan on oltava hyvin huoliteltu! Kampaus, meikki, hienot vaatteet JOKA päivä! Miehillä riittää pelkkä kallis puku. Epäreilua.
Tämä on vain sinun korvien välissä. Mieti vaikkapa Angela Merkeriä.
Sinä polo et ymmärrä että Angela Merkelillä on kampaus ja meikki.
No ei taatusti ole monen tonnin stailausta saksalaisten veronmaksajien piikkiin
Merkel ei ole kanslerina ollessaan maksanut yhtäkään kampaajakäyntiää tai meikkausta itse. Ja hän käy kampaajalla ja meikissä joka päivä. Sen hän on kertonut itse mm. der Spiegelin haastattelussa.
Angela Merkel on toki eri asia kuin pahainen suomalainen viraston pääjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset haluavat pitää kiinni misogynistisesta ulkonäköpaineestaan itse kynsin ja hampain kiinni, ja vielä maksattaa tämän muilla?
Oliko tämän artikkelin tarkoitus olla aprillia?
Tuskin kukaan haluaa pitää misogynisistä paineista kiinni kynsin tai hampain. On kuitenkin tosiasia että Jos nainen ei täytä tiettyjä ulkonäköstandardeja joihin kuuluu osittain erittäin työlästä niin kutsuttua laitaautumista, hän ei etene uralla.
Omalla työpaikallani tämä näkyy jo melko alhaisella väliportaan esimiestasolla. Joka ainoa uralla edennyt nainen on huoliteltu nukke.
Johtuu kyllä naisten riittämättömyyden tunteesta, eikä mistään todellisesta "ulkonäköstandardista".
Eikä tuola "laittautumisella" ole mitään tekemistä uran etenemisen kannalta, tietysti pitää kyetä pitämään huolta omasta hygieniastaan ja siisteydestään.
Aika usein myös näiden paljon "laittautuvien" kämpät on saastaisia murjuja.
Jos johtaja haluaa maalata naamaansa, niin hankkikoon maalinsa itse ja yrittäköön sitten vähentää verotuksessa tulonhankkimisesta aiheutuneita kuluja. Sama koskee stailausta ja kampaajan palveluja.
Ei se nyt ihan niin mene, että puolueiden kärkipoliitikot näyttävät muka kaikki joltain stereotyyppiseltä puolueensa edustajalta. Ei kenenkään kannattajakunta ole edes vain tietynlaista. Ja Li ei näytä hipiltä yhtään sen enempää kuin Annika keskustalaiselta. Ja entä sitten Marin? Miten voi olla niin huoliteltu ja pukeutua kalliisiin kotimaisten valmistajien vaatteisiin, vaikka on enemmän vasemmalla? Hänenhän pitäisi sun logiikkasi mukaan välttää tällaista. Tai entä Ohisalo? Ei näytä miltään hipiltä tai köyhien puolesta puhuvalta. Tai Anna-Maja, joka on vähän homssuinen, vaikka edustaa RKP:tä?