Olenko nyt karmea tosikko ja natsimutsi, jos sanon ettei 13v lapseni tosiaan lähde ulos kasvomaskissa jossa lukee " F""CK OFF"
Kommentit (43)
No jos välttämättä täytyy pellenaamavaippaa pitää niin sallittakoon, että se saa olla vähän ironisemman tyylinen. Toki natsimutsin pojalle sopis parhaiten varmaankin kolmannen valtakunnan lippu-maski.
Omalla 15v tytöllä on samantapainen, siinä on liekit ja isolla tuo teksti. Tytöllä on vielä sininen tukka, mustat vaatteet ja vahva silmämeikki joten näyttää pahemman luokan teinianarkistihäiriköltä :D
Miksei tuota voisi käyttää? Mulla on sellainen maski, jossa on lampaan kuva.
Kyllä voi käyttää, huumorilla tuon ottaisin ja sitä tässä ajassa etenkin tarvitaan 😄
T. Äiti ja mummo 50 vee
Olet tiukkis. Sitä paitsi tuohan kannustaa pitämään turvaetäisyyden.
Älä rajoita lapsesi elämää tyhjän takia. Jos alkaa saamaan lurpiin, niin stten.
Anna käyttää ja sano sille, et on toi kyl aika edgy. Ei saletisti enää sen jälkeen käytä.
En antaisi. Olen kieltänyt juntteilut.
En kieltäisi, mutta keskustelisin ehkä lapsen kanssa siitä, minkälaisen kuvan haluaa antaa itsestään muille ihmisille ja kertoisin myös, miksi en itse moista pitäisi. Voisi sitten tehdä oman, toivottavasti hyvin harkitun valintansa.
Miksi lapsella edes on Maski? Eikö niitä voi jättää tämän sekoilun ulkopuolella? Aikuiset tohottakoon vapaasti.
Ostaisin, jos olis kirjoitus f u ck corona.
Vierailija kirjoitti:
En kieltäisi, mutta keskustelisin ehkä lapsen kanssa siitä, minkälaisen kuvan haluaa antaa itsestään muille ihmisille ja kertoisin myös, miksi en itse moista pitäisi. Voisi sitten tehdä oman, toivottavasti hyvin harkitun valintansa.
Etkö muista mitään nuoruudesta? Jotkut teinit, nykyään tosin yhä harvemmat, haluavat olla kapinallisia ja antaa itsestään huonon kuvan.
Anna käyttää, ei kuulu sinulle tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Omalla 15v tytöllä on samantapainen, siinä on liekit ja isolla tuo teksti. Tytöllä on vielä sininen tukka, mustat vaatteet ja vahva silmämeikki joten näyttää pahemman luokan teinianarkistihäiriköltä :D
Ai "näyttää" vaan.
Kieltäisin kiroilun maskissa, myös irvokkaat kuvat jne samalla.
Sehän on hauska ja humoristinen maski. Jos teini sen kannustamana käyttää maskia eikä ole ilman, niin sehän on hyvä. Vielä omilla rahoillaan on ostanut!
Teineillä on tärkeää olla oma maskimuoti, se ehkä tekee maskin käytöstä sosiaalisesti hyväksyttävämpää porukassa.
En siis ymmärrä pahastumistasi.
T. 50 v teinin äiti
Et ole.
Oliko vielä muuta?