Voi v---u!!! Että ihmiset osaavat olla TYPERIÄ
Vuokraan asuntoa ja minuun otti yhteyttä jokin yritys, joka etsi majapaikkaa työntekijöilleen (joita oli ihan v--sti.)
Yritys olisi ollut vuokranmaksaja, mutta asunto joidenkin keiden lie tyyppien käytössä.
No kysyin sitten, että onko ok että asukaskandidaatit toimittavat minulle luottotietonsa (VAIKKA eivät ole maksajina.)
No sitten heidän pomonsa, jolta siis asiaa kysyin, alkoi inisemään että hän ei näe työntekijöiden luottotietojen vaikuttavan mitenkään yrityksen maksukykyyn ja blaablaa.
Ööööööööö mitä v.... :DDDDD Ihan kuin se olisi ollut pointtina?! Oli vuokranmaksaja kuka tahansa, niin en anna asuntoani maksuhäiriöisten käyttöön enkä kenenkään muunkaan ilman, että minulla on asukkaan henkilöllisyys tiedossa 😑😑 TÄYSIN PÄIVÄNSELVÄ ASIA.
Sitten se työnantaja vielä sepitti, että joo asunnot ovat aina meidän jäljiltämme erittäin hyvässä kunnossa.
Vastasin vain, että en epäile sitä, mutta vuokranantajana en usko puheisiin vaan todisteisiin. Ja näin toimii kuka tahansa järkevä vuokranantaja.
Ilmoitin sitten, että mikäli selkeästi mainitsemani ehdot eivät sovi, en mene sen pidemmälle näiden sankareiden kanssa.
Suoraan sanottuna v-i-t-u-ttaa tuollaiset tyypit, jotka KEHTAAVAT kyseenalaistaa täysin päivänselvän asian (miksi vuokranantaja haluaa tietää millaisia tyyppejä asunnossaan hengailee.)
MITÄ SINÄ TUUMAISIT TÄLLAISESSA TILANTEESSA? MITEN REAGOISIT, JOS SINUN ASUNTOASI YRITTÄISI VUOKRATA YRITYS, JOLLE EI KELPAA TÄYSIN PÄIVÄNSELVÄT VUOKRAUSEHDOT?
Minusta on käsittämätöntä, että joku edes kehtaa kuvitella, että suostun majoittamaan asunnossani ties keitä ihme tyyppejä, joista en tiedä edes perusasioita. 😑😑
Kommentit (86)
Oikeestiko jotkut menee näin helppoon aprillipilaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tässä sua nyt suututtaa?
Jos et suostu vuokraamaan noilla ehdoilla sitten et suostu. Sanot vaan ettei onnistu. Sellasta se elämä on, että asioista neuvotellaan.
ASIOISTA NEUVOTELLAAN 🤣🤣🤣🤣 Luottotietojen näyttämisestä ei TODELLAKAAN neuvotella, jos mielii muiden asuntoihin majailemaan. Olen tehnyt erittäin selväksi, että tarkistan luottotiedot. Se koskee kaikkia, aivan sama kuka vuokran maksaa, niin asukkaat näyttävät luottikset minulle tai voivat painua kuuseen.
Kyllähän te neuvottelitte asiasta. Etkö tiedä mitä neuvottelu tarkoittaa? Sinä ehdotit, että tarkastetaan luottotiedot, yritys kieltäytyi ja sinä et suostunut sopimukseen ilman, että tietoja tarkastetaan, joten sopimusta ei synny.
Totta kai kaikki ajaa myös omaa etuaan neuvotteluissa. Ei siitä tarvitse suuttua, aina voi kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tää tais olla ihan perus trolli
Kyllä tämä sama tyyppi on ennenkin käynyt täällä räyhäämässä asuntonsa vuokraamisesta. Hän ei halua KOTIANSA vuokrata kenelle tahansa, tuliko selväksi :D!!!
Onhan monilla firmoilla näitä asuntoja joita vuokraavat työntekijöilleen. Helppoa on vuokraduunareiden tulla ja mennä. Se firmahan on itse vastuussa jos asunto hajoaa. Olen tällaisessa asunut Hollannissa ja Saksassa. Ihan kätevä järjestely työntekijän osalta.
Sen jälkeen kun olin lukenut aloituksesi, ensimmäinen asia joka tuli mieleen oli otsikkosi.
Tää tais olla ihan perus trolli