Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämmekö simulaatiossa?

Vierailija
01.04.2021 |

Elon Musk uskoo näin..

Maailman oudot taphtumat antaa mielikuvan, että joku kyllästynyt teini luo säätämällä mitä hullunkurisempia skenaarioita ja sinun hahmosi kulkee vaippa naamalla peläten pöpöjä...

Seuraava skene, uffot tulloo..

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen luontoon kuuluu kuvitella itsensä niin tärkeäksi, että joku suuri tuntematon jaksaisi kiinnostua meistä riittävästi luodakseen meille elämän.

Ylimielisyydellä eikä avaruudella ole rajoja.

Ylimielisyys ei liity mitenkään sen pohdintaan, elämmekö simulaatiossa. On simulaatioita kehitelty turhemmastakin.

Vierailija
42/53 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Musk ja muut transhumanistit ovat valinneet itse elämän simulaatiossa,osa elää siinä siis kyllä,osa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos emme elä superhypertietokoneen luomassa simulaatiossa, voimme olla nytkin jonkinlaisessa ihmisten tai avaruusolentojen valvomassa eläinkokeessa.

Vierailija
44/53 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä "me" olemme saman dissosiatiivista identiteettihäiriötä potevan tietoisuuden eri sivupersoonia. Kukahan mahtaa olla se oikea, alkuperäinen minä...

Vierailija
45/53 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysikko Frank Wilczek on sanonut että emme elä simulaatiossa koska ei olisi mitään järkeä tehdä näin tehottomasti toimivaa simulaatiota.

Vierailija
46/53 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysikko Frank Wilczek on sanonut että emme elä simulaatiossa koska ei olisi mitään järkeä tehdä näin tehottomasti toimivaa simulaatiota.

Tehottomasti toimivaa? Tehottomasti toimivaa mihin tarkoitukseen? 

Vierailija
47/53 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä kaikki on simulaatiota niin mitä tällä universumisimulaatiolla pyritään selvittämään? Ja mikä minun henkilökohtainen kontribuutioni simulaation on?

Vierailija
48/53 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI. Me emme elä missää simulaatiossa vaan Jumalan luomassa maailmassa. Ja ei, minua ei kiinnosta mitkään teoriat eikä alkuräjähteet eikä simulaatiot. Tsemppiä kaikille joita tämä simulaatio mielenterveysongelma vaivaa. Siitä pääsee eroon jos vain on halua.

Vierailija
49/53 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Next levelille pääsee tekemällä parannuksen

Vierailija
50/53 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä tuntuu todellakin simulaatiolle, joka on ohi. Nyt se pyörii pelaajan/havainnoijan seuraamatta ja kaikki menee pikkuhiljaa omalla painollaan sekaisin.

Vierailija
51/53 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0% mahdollisuus. Eli EI! kirjoitti:

EI. Me emme elä missää simulaatiossa vaan Jumalan luomassa maailmassa. Ja ei, minua ei kiinnosta mitkään teoriat eikä alkuräjähteet eikä simulaatiot. Tsemppiä kaikille joita tämä simulaatio mielenterveysongelma vaivaa. Siitä pääsee eroon jos vain on halua.

Jumalan luoma simulaatio?

Vierailija
52/53 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä "me" olemme saman dissosiatiivista identiteettihäiriötä potevan tietoisuuden eri sivupersoonia. Kukahan mahtaa olla se oikea, alkuperäinen minä...

Sellaista ei ole. Dissosiatiossa persoonallisuuden eri osa-alueet jakautuvat osiin, ja niiden summa on se alkuperäinen minä. Ne voi saada hyvällä terapialla eheytymään ajan myötä.

Vierailija
53/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan