Pultsarin näköisestä nätimmäksi? (osa 2)
Olen siis se sama, joka aiemmin kysyi vinkkejä siihen, miten näyttäisin paremmalta, kun siis minua luullaan alkoholistiksi, narkomaaniksi tai maksulliseksi naiseksi hyvin helposti, vaikka todellisuudessa olen koko elämäni päihteettömänä elänyt absolutisti, joka on elänyt monta vuotta selibaatissa, mutta ainoastaan nuhjaisen näköinen ja luontaisesti kasvoiltani kolho ja hieman ruma nainen.
Aloin sitten tsempata hiustenpesun kanssa ja nyt olenkin tässä noin viikon-parin ajan ollut aiempaa puhtaammissa hiuksissa ja välillä nukkunut siten, että piilolinssit eivät ole silmissäni nukkuessani. Olen koettanut myös syödä ihan aavistuksen terveellisemmin. Olen hoikka, mutta huonoryhtinen ja näytän vähän sellaiselta oudolta friikiltä muutenkin.
Tuloksia: silmät ovat ehkä aavistuksen kirkkaammat ja hiukset pöyheämmät. En tosin oikein ikinä ole osannut laittaa hiuksiani mitenkään, enkä laita mitään muotoiluaineitakaan niihin. Väri on tympeä maantienruskea vanhoilla raidanjämillä. Näytän nyt siis lähinnä pultsarilta, joka on käynyt suihkussa.
Niistä aiemmista vinkeistä oli todella paljon apua, vaikka edelleenkin näytän laitapuolen kulkijalta ja ikäisekseni harvinaisen rumalta hoikahkolta naiselta. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (40)
Kyllä ne ammattilaiset sinut kuntoon laittavat, annat vain vapaat kädet.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun ei ole ketään naispuolista ystävääkään mulla, joka voisi neuvoa, miten muuttaisin ulkoista olemustani. Kampaajilla ja kosmetologeillakin on varmaankin asiakaspalvelullisista syistä liian mielistelevä tyyli, niin ei mulle kukaan kerro raatorehellisesti, mitä tehdä. Teini-ikäni elin ilman äitiäni, niin ei äitikään neuvonut koskaan. Jäin tälläiseksi vähän puolinaiseksi sitten.
Luulen kyllä, että jos ihan rehellisesti kerrot, ettet yksinkertaisesti osaa laittautua ja kaipaat apua, niin saat kyllä opastusta. Kerro suoraan, mitä haluat.
Suosittelen tuohon ryhtiin, että aloitat jonkin liikuntaharrastuksen.
Käy kampaajalla, joka laittaa hiuksiisi hyvän mallin. Toinen voisi olla kulmien laitto ja pigmentointi. Tarvitaan kuitenkin asiantuntija-apua. Älä yritä itse.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se ammattivalittaja, vai?!
Ei ole.
Ap on ihan normaalin näköinen jos huolehtii hampaiden ja hiusten pesusta.
Näytän karmealta Seiskan kannessa ja en viitsi korjata asiaa koska kaikki luulee kuvan esittävän jotain julkkista. Muutama sukulainen on jo nauranut kuinka näytän ihan samalta kannessa olevan naisen kanssa. Kalliossa ei kannata vierailla kun päätyy Seiskan kanteen. 😂
Tarkista Beet, 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 ja etenkin 12.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen paljon nuorempi ja hoikka sekä sinkku. Hänhän on paljon vanhempi ja erilaisessa elämäntilanteessa muutenkin. Oon myös koulutettu jne., mutta fyysinen tomumajani on aivan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen paljon nuorempi ja hoikka sekä sinkku. Hänhän on paljon vanhempi ja erilaisessa elämäntilanteessa muutenkin. Oon myös koulutettu jne., mutta fyysinen tomumajani on aivan hirveä.
En kiistä sitä, etteikö sun kannattaisi parantaa ulkomuotoasi, luulen, että sillä voisi olla positiivisia vaikutuksia myös henkiseen hyvinvointiisi. Mutta sanonpa vain, etten usko, että olet "hirveä".
Meikkaaminen, hiusten laittaminen ja muu ulkonäöstä huolehtiminen ovat oikeasti taitoja. Ne, jotka ovat oppineet ne pikku hiljaa, ja joita äiti kenties on neuvonut, eivät välttämättä tajuakaan, että ne vaativat oikeasti osaamista. Mutta jos nyt saat oppia vaikkapa kampaajalta ja kosmetologilta, niin sen jälkeen kannattaa myös kasella tutoriaaleja youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni ohitse. Mitä tarkoitat?
B-kirjain?
Juurikas?
Mehiläinen + t?
Mihin nuo numerot viittaavat?
kietaisuhametta lahden takaa ja ohut naru vyötärölle mahdollisimman tiukaksi.. yrität matkia vähän tyylikästä naapurinäitiä joka käyttää "vogin" sukkahousuja. tsekkaile siellä hiekkalaatikolla kun yrität trikoissa näytellä pihoilla tyhmää olemustasi kiukuttelevan ja huutavan pentusi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ihan normaalin näköinen jos huolehtii hampaiden ja hiusten pesusta.
Näytän karmealta Seiskan kannessa ja en viitsi korjata asiaa koska kaikki luulee kuvan esittävän jotain julkkista. Muutama sukulainen on jo nauranut kuinka näytän ihan samalta kannessa olevan naisen kanssa. Kalliossa ei kannata vierailla kun päätyy Seiskan kanteen. 😂
Eli siis uusimman Seiskan kansiko? Itse olen ainakin ihan nobody ja rivikansalainen, en julkkis.
T. Ap
kietaisuhametta lahden takaa ja ohut naru vyötärölle mahdollisimman tiukaksi.. yrität matkia vähän tyylikästä naapurinäitiä joka käyttää "vogin" sukkahousuja. tsekkaile siellä hiekkalaatikolla kun yrität trikoissa näytellä pihoilla tyhmää olemustasi kiukuttelevan ja huutavan pentusi kanssa.
En käytän koskaan trikoita julkisilla paikoilla. Käytän sellaisia vain kotona. Pukeudun löysiin tavallisiin vaatteisiin, neulepaitoihin, kangashousuihin, farkkuihin jne. Millä perusteella olemukseni on tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B-kirjain?
Juurikas?
Mehiläinen + t?
Mihin nuo numerot viittaavat?
Tulkitsen tuon kirjoittajan ehdottavan, että aloittaja kävisi verikokeissa, joissa tarkistetaan hänen B-vitamiiniarvonsa.
Tuolle kietaisuhametta ja kauniiden naisten matkimista ehdottaneelle: näytän säälittävältä, jos koetan matkia niitä kauniita naisia. Mulle sopii joku sellainen vaatimaton ja maanläheinen tyyli, mutta silti mun pitäisi näyttää siistimmältä. Muistan, kun ala-asteen kolmannella laitoin kerran hiukset kiinni ja luokkamme poika sanoi, että "koetat leikkiä luokan kauneinta tyttöä", mistä hämmästyin suuresti ja se jäi jotenkin mieleeni, kun en moista ollut ajatellutkaan.
Sanoin jo silloin, että olen ruma, eikä minusta kaunista saa mitenkään. En saa pukeutua tai laittaa itseäni samaan tapaan kuin ne oikeasti hyvännäköiset, mutta sellainen sukupuolineutraali ja asiallinen, siisti tyyli sopii mulle. Sellaista tässä koetan etsiskellä. Ehkä joku Gudrun Sjöden -tyyli menisi tätimäisyydessään överiksi, mutta haluan tästä puliakkamaisuudestani eroon.
Menet kampaajalle. Sanot että saa vapaat kädet. Sitten menet perus kasvohoitoon. Otat lisäksi kulmien muotoilun sekä kulmien ja ripsien värjäyksen. Sen jälkeen herran haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Tuolle kietaisuhametta ja kauniiden naisten matkimista ehdottaneelle: näytän säälittävältä, jos koetan matkia niitä kauniita naisia. Mulle sopii joku sellainen vaatimaton ja maanläheinen tyyli, mutta silti mun pitäisi näyttää siistimmältä. Muistan, kun ala-asteen kolmannella laitoin kerran hiukset kiinni ja luokkamme poika sanoi, että "koetat leikkiä luokan kauneinta tyttöä", mistä hämmästyin suuresti ja se jäi jotenkin mieleeni, kun en moista ollut ajatellutkaan.
Sanoin jo silloin, että olen ruma, eikä minusta kaunista saa mitenkään. En saa pukeutua tai laittaa itseäni samaan tapaan kuin ne oikeasti hyvännäköiset, mutta sellainen sukupuolineutraali ja asiallinen, siisti tyyli sopii mulle. Sellaista tässä koetan etsiskellä. Ehkä joku Gudrun Sjöden -tyyli menisi tätimäisyydessään överiksi, mutta haluan tästä puliakkamaisuudestani eroon.
Kannattaa sivuuttaa selvät trollausviestit ja keskittyä ennemmin niihin, jotka on kirjoitettu sulle ajatuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B-kirjain?
Juurikas?
Mehiläinen + t?
Mihin nuo numerot viittaavat?Tulkitsen tuon kirjoittajan ehdottavan, että aloittaja kävisi verikokeissa, joissa tarkistetaan hänen B-vitamiiniarvonsa.
Ah ok, olinpa todella hölmö. Joo, se varmaan viittasi siihen, kun näytän pultsarilta. Syön vitamiineja päivittäin kyllä, mutta hyvä idea. 🙂
Keskity ryhtiisi ja osta vaikka ryhtiliivi (ei maksa paljoa ja eron huomaat pian). Tekee vartalosta paremman näköisen. Satsaa kulmakarvoihin ja mene ammattilaiselle. Jos et osaa laittautua käy hakemassa itsellesi ripsienkestotaivutus. Tulee nätti ilme kun ripset ja kulmat kauniit. Hoida ihoasi. Esimerkiksi joku kirkastava kasvohoito saa kivan hehkun. Osta naisellisia vaatteita ja pyydä myyjältä apua😊. Käy kampaajalla leikkauttamassa kasvoihisi sopiva malli ja laita vaikka vähän raitaa. Hiukset kannattaa olla aika lähellä omaa väriä. Maantieväriset hiukset täyteen vaikka ohuita vaaleita raitoja taitettuna toimii aina!
Harmi, kun ei ole ketään naispuolista ystävääkään mulla, joka voisi neuvoa, miten muuttaisin ulkoista olemustani. Kampaajilla ja kosmetologeillakin on varmaankin asiakaspalvelullisista syistä liian mielistelevä tyyli, niin ei mulle kukaan kerro raatorehellisesti, mitä tehdä. Teini-ikäni elin ilman äitiäni, niin ei äitikään neuvonut koskaan. Jäin tälläiseksi vähän puolinaiseksi sitten.