Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika moni nainen ei osaa tankata!? Mä vähän ihmettelen että miksi?

Vierailija
13.08.2006 |

Sehän on tosi yksinkertainen asia. Bensaletku tankkiin ja sitten tuijotat mittaria, lopetat kun olet haluamallasi summalla tankannut. Meet sisälle ja sanot mittarin numeron ja maksat.

Bensaletku ja diesel-letkukin on ihan selvästi erottuvia.

Ettekö ole edes yrittäneet?

Perustaito joka pitäisi osata, jos autoa ajaa.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tankannut ja räpeltänyt sen korkin kanssa vaikka kuinka kauan kunnes muut tankkausvuoroaan odottelevat ovat hermostuneet tai sitten on muuten vaan pitänyt nöyränä pyytää apua (jotenkin tosinoloa :)). Ja kysely tuttavapiirissä on osoittanut, että monilla naisilla on ongelmia korkin kanssa, jos on uusi/lainattu auto, jonka korkkimekanismi on vieras, kun taas miehet yleensä heti ekalla yrittämällä saavat korkin auki. Mikähän ihmeen juttu siinäkin on? :)

Vierailija
2/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta se miksei naiset tankkaa, johtuu siitä, että yleensä tankkaaja maksaa ne bensat eli mies. Aika harvoin näkee naisen maksavan, jos pariskunta liikkeellä.

Rohkeasti vain naiset tankkaamaan, mitä ihmettä te nynnyätte? :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teidän autot tankkasi silloin kun ette vielä olleet naimisissa? Isä? Hyppäsittekö te suoraan isän polvelta miehenne syliin?

Vierailija
4/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä lehmäilyä. " onpa täällä epäitsenäisiä naisia" . jos tankkaaminen on itsenäisyyden edellytys, niin minä tunnustaudun hyvin epäitsenäiseksi naiseksi, koska meillä mies todellakin tankkaa auton. huolimatta siitä, että minä teen meillä KAIKKI pihahommat, myös ne raskaimmat, teen myös suuren osan puutöistä, hakkaan naulat seinään ja ruuvaan tarvittavat ruuvit, miehen reissutöistä johtuen hoidan myös pääasiassa lapset. hoidan myös kaikki raha-asiamme yms. juoksevat asiat. siitäkin huolimatta olen siis epäitsenäinen, koska en tankkaa. sallikaa mun nauraa.

Vierailija
5/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettelemista siinä on????????????? Jopa pienet lapset tietävät, miten bensaa tankataan.

Vierailija
6/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tätä lehmäilyä. " onpa täällä epäitsenäisiä naisia" . jos tankkaaminen on itsenäisyyden edellytys, niin minä tunnustaudun hyvin epäitsenäiseksi naiseksi, koska meillä mies todellakin tankkaa auton. huolimatta siitä, että minä teen meillä KAIKKI pihahommat, myös ne raskaimmat, teen myös suuren osan puutöistä, hakkaan naulat seinään ja ruuvaan tarvittavat ruuvit, miehen reissutöistä johtuen hoidan myös pääasiassa lapset. hoidan myös kaikki raha-asiamme yms. juoksevat asiat. siitäkin huolimatta olen siis epäitsenäinen, koska en tankkaa. sallikaa mun nauraa.

Kannattais opetella se tankkaaminenkin!

Vierailija
7/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies useimmiten tankkaa, koska hän maksaa meillä pääsääntöisesti autoon liittyvät menot, mutta osaan todellakin myö itse homman.

Vierailija
8/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne ketään tälläistä henkilöä. Mutta tulipahan todettua nyt, että on todellakin ihmisiä jotka ei ole koskaan tankanneet autoa, vaikka autolla ajelevat.

Vierailija
9/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei osais tankata.

ja ap, helpompaa vielä kun maksaa kortilla, tankkaa ja lähtee. ei tarvii minnee sisälle mennä....

Vierailija
10/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japseissa on korkki kuskin puolella, muissa apurin.

t: 77

Vierailija
11/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitykset sivuun vaan : )

Vierailija
12/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä tankata osaan. Ja se on helppoa kuin mikä! Oli sitten käteis tai korttitankkaus.

Vierailija
13/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eihän mulla ole edes autoa - eikä kyllä ajokorttiakaan. Olen autoasioissa ihan tumpelo. Hyvä kun tiedän mistä napista autosta saa radion edes päälle tai turvavyön päälle :D

Vierailija
14/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandeis ajaa kortti et pääsis ajalemaan itse kunnon autoilla

Vierailija
15/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sen pienen ressukan pitäisi osata laittaa ruokaa, kun sinä teet sen hänen puolestaan?

Vierailija
16/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla kun on useasti vieras auto alla, niin katson jo ajoissa ennen huoltoasemalle menoa, miten korkki aukeaa.

Mutta se miksei naiset tankkaa, johtuu siitä, että yleensä tankkaaja maksaa ne bensat eli mies. Aika harvoin näkee naisen maksavan, jos pariskunta liikkeellä.

Mutta ollaan muutenkin vissiin outo pariskunta, kun meillä minä osaan tanakata ja mies pestä pyykkiä... ;-)

Vierailija
17/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
18/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yksityisautoilua vastaan hieman (törkeen näköistä jos seisot vaikka 30minsaa aamu/iltapäiväruuhkassa esim länsiväylän varrella (kun espoolaiset ajaa töihin/kotiin), niin lähes kaikissa on 1 ihminen (pitäis ennemmin käyttää kimppakyytejä' ) ja muutenkin kannatan kävelyä/pyäräilyä ja julkisia liikennevälineitä.

Vierailija
19/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

mulla on aina 3 lasta autossa ja periaatteessa ei jätä niitä koskaan autoon ilman aikuista. Eli minun pitäisi irrottaa kaikki vöistä ja roudata edes takaisin. tiedätte kyllä, ettei se ole kaikkein mukavin tehtävä. Tai sitten pitäis opetella ulkoa kortin numero, mut numerot ei tartu mun päähän, ei sitten mitenkään. Seteliautomaattia ei meidän lähiasemalla ole, eikä bensan takia kannata kovin kauas lähteä. Mies tankka sitten ajoissa jollain reissullansa.

Vierailija
20/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: