Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika moni nainen ei osaa tankata!? Mä vähän ihmettelen että miksi?

Vierailija
13.08.2006 |

Sehän on tosi yksinkertainen asia. Bensaletku tankkiin ja sitten tuijotat mittaria, lopetat kun olet haluamallasi summalla tankannut. Meet sisälle ja sanot mittarin numeron ja maksat.

Bensaletku ja diesel-letkukin on ihan selvästi erottuvia.

Ettekö ole edes yrittäneet?

Perustaito joka pitäisi osata, jos autoa ajaa.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

mulla on aina 3 lasta autossa ja periaatteessa ei jätä niitä koskaan autoon ilman aikuista. Eli minun pitäisi irrottaa kaikki vöistä ja roudata edes takaisin. tiedätte kyllä, ettei se ole kaikkein mukavin tehtävä. Tai sitten pitäis opetella ulkoa kortin numero, mut numerot ei tartu mun päähän, ei sitten mitenkään. Seteliautomaattia ei meidän lähiasemalla ole, eikä bensan takia kannata kovin kauas lähteä. Mies tankka sitten ajoissa jollain reissullansa.

Vierailija
22/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva odotella kun täti töräyttää autonsa mittarikentän keskelle poikittain niin, ettei viereisestä mittarista voi tankata ollenkaan. Ei haluta kiskoa likaista letkua ympäri autoa vain ajotaidottomien vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tankkaan aina kun ite ajelen tankille. Jos mies on kyydissä hän tankkaa ja minä maksan, ei ilmeisesti vieläkään luota että osaan tankata :) Kerran kyllä vähän nolotti kun aloin tankkaamaan, niin eipä sieltä hanasta tullukkaan mitään! Sitä sitten aikamme ihmeteltiin viereisen tankkaajan (nainen myös) kanssa ja yritettiin pari kertaa molemmat mut bensaa ei vaan tullut! Ei auttanut kun vaihtaa mittaria ja johan toimi! Sisällä sit sanoin et toi mittari ei toimi ja pihalle kun pääsin niin joku siellä jo tankkas!

Vierailija
24/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi " en osaa tankata" . No, kyllä saisin tankattua, jos olisi pakko..

Vierailija
25/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti sisään, näppäilet tunnusluvun, valitset tankkauksen maksimisumman, sitten letku sisään ja tankkaat niin kauan kuin bensaa tulee. That' s it.

Toisaalta: monet naiset eivät " osaa" ajaa edes autoa vaikka kortti on...

Vierailija
26/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon jopa muistanut tankata aina oikeeta menovettä vaikka nyt on ekaa kertaa käytössä diesel.

Vierailija
27/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim entisen naapurimme nainen oli kyydissäni ja ajoin sitten tankkaamaan. Olin ihmeissäni kun hän oli lähes huolissaan, että mitä ihmettä teet ja kovaan ääneen kailotti kuinka ei ole ikinä tankannut. Oli tuolloin 30-kymppinen nainen ja ajokortti oli ollut jo 12 vuotta : )

Vierailija
28/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä laina-autoissa ole muita erilaisia " systeemejä" kuin ehkä bensatankin luukku eri puolella. :)

Vierailija
29/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minun mies huolestui kun sanoin meneväni laittaan pissapoikaan nestettä. tuli perässä katsomaan etten laita sitä väärään paikkaan ;-)

Vierailija
30/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä olis miesten puuhaa!!! eli osaan tankata...

Vierailija
31/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tullu siihen tulokseen että ne naiset pääsevät halvemmalla kun laittavat ukot tankkaamaan...

Vierailija
32/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa kyllä osaan

Vierailija
33/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se oli tankata jos halusi ajaa. Vaikeinta koko hommassa on musta se, kun on ahtaa tilat joissain paikoissa. Muuten itse tankkaus on jo ihan iisijuttu.

Vierailija
34/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan osais ellei mies olis aikoinaan pakottanut heti kun kortin sain. Se vaan totes että jos kerran autoa ajat, niin saat myös tankata. Se opetti sitten kädestä pitäen ekalla kerralla ja hyvin on sujunut.

Jos ollaan molemmat kyydissä, niin homma jakautuu niin että minä syötän kortin ja mies hoitaa varsinaisen tankkauksen. Varmaan joku katsookin pitkään, kun tarvitaan kaksi ihmistä tankkaamaan. =)

Vierailija
35/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei palauta käyttämäänsä autoa tyhjällä tankilla?

Vierailija
36/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut omaa autoa ja isän autolla kun ajelin, niin isä kielsi tankkaamisen (seuraa hullun lailla kulutusta, joten en saanut sotkea tilastoja). Mulle tuli kamala kynnys siihen... Jännitin sitä, että osaan ajaa auton oikein päin tarpeeksi lähelle, että osaan valita oikean mittarin, että bensat ei tule yli, että saan korkin auki ja kiinni. Jotenkin tuntui, että tankkaaminen pitäisi tapahtua nopeasti ja tehokkaasti, varsinkin kun on nainen...

Kun ostettiin auto, niin aloin tankata ja nyt naurattaa, että niin yksinkertainen toiminto sai aikaan niin suuret tunteet!

Ps. Juuri kävin tankkaamassa ja käly istui kyydissä. Kun tulin autoon, niin hän sanoi, että " vähänkö noi äijät tuolla Shellin baarissa tuijotti sua ja naureskeli kun olit ajanut auton niin lähelle mittaria, että sulla oli vähän ahdasta tankata" . Näin huono itsetunto monilla naisilla tämän asian suhteen on! :-) Tosiasiassa en nimittäin usko, että niitä äijiä voisi vähempää kiinnostaa mun tankkaamiseni.

Vierailija
37/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen kuukauteen ajellut autolla ollenkaan, koska vaihdettiin autoa ja uuden auton niksit on niin vaivalloista opetella. Jos joskus innostun sillä vielä ajamaan, niin pyydän miestä ensin tankkaamaan tankin täyteen, 70 litraa. Se riittää minulle pitkäksi aikaa.

Vierailija
38/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole moneen kuukauteen ajellut autolla ollenkaan, koska vaihdettiin autoa ja uuden auton niksit on niin vaivalloista opetella. Jos joskus innostun sillä vielä ajamaan, niin pyydän miestä ensin tankkaamaan tankin täyteen, 70 litraa. Se riittää minulle pitkäksi aikaa.

Anteeksi nyt, mutta minua ihan naurattaa. Ei ihme ettet vaivaudu opettelemaan tankkaamista, kun uutta autoakaan et suostu ajamaan. :))

Vierailija
39/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollutkaan

Vierailija
40/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole tankkaamisessa sössinyt ja homma on tosi helppo.

Silti tankkaaminen on jotenkin inhottavaa.