Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika moni nainen ei osaa tankata!? Mä vähän ihmettelen että miksi?

Vierailija
13.08.2006 |

Sehän on tosi yksinkertainen asia. Bensaletku tankkiin ja sitten tuijotat mittaria, lopetat kun olet haluamallasi summalla tankannut. Meet sisälle ja sanot mittarin numeron ja maksat.

Bensaletku ja diesel-letkukin on ihan selvästi erottuvia.

Ettekö ole edes yrittäneet?

Perustaito joka pitäisi osata, jos autoa ajaa.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että kaikki autoilijat osaavat itse tankata. Ihan älytöntä, jos ei ole koskaan opetellut, eikä osaa. Kyllä se kuuluu luonnollisena osana autoiluun. Eihän se tosiaan ole edes yhtään vaikeaa.

Vierailija
42/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä naisia, jotka ei opeta miehiään!

Terv. Nainen, joka osaa tankata ja jonka mies osaa laittaa ruokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan itsekin, mutta se olis varsinaista palvelua!

Vierailija
44/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy aina jotain mokia sen kanssa.. korkki ei aukea, ajan väärin päin auton jne.

Vierailija
45/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että miehet ihan mielellään auttavatkin, tollaisessa pikkujutussa. Ja se että ajaa mittarin väärälle puolelle ei haittaa, ottaa vaan uusiksi. Ei varmaan ole edes harvinaista, aika useinkin tulee nähtyä että joku " unohtaa" kummalla puolella on tankki.

Vierailija
46/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen roiskuttanut bensaa vaatteilleni, korkin avain on katkennut kun olen vääntänyt sitä jäisenä, kerran hukkasin koko korkin kun se unohtui auton katolle jne... :D Mutta ei se silti estä minua tankkaamasta!

Vierailija
47/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ja kokeilkaa.

Vierailija
48/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tankissa on menovettä.

Uskon, että osaisin tankata ei se vaikeaa voi olla, mutta miksi vaivautuisin jos ei ole pakko?

Vierailija
49/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaisitte kuinka yksinkertaista se on. Ja kun onnistutte siinä kerran, niin toisella kertaa kynnys mennä tankkaamaan ei ole enää niin iso.

Vierailija
50/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tankissa on menovettä.

Uskon, että osaisin tankata ei se vaikeaa voi olla, mutta miksi vaivautuisin jos ei ole pakko?

Mun mielestä on mukava auttaa toista. " Mä voin tankata" !

Vierailija
51/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
52/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt mielessäkään ettei joku osaa?! Enhän mä pääsis mihinkään jos en aina välillä tankkais tankkia täyteen! Huh, huh!!

Vierailija
53/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä silloin kun hän on työssä joten emmepä ole yhdessä tankilla käyneet sitten 90-luvun alun.

Ennen lapsia autoin häntä joskus auton korjauksessa, seisoin autotallissa ja ojentelin tarvittavia työkaluja miehen seisoessa rasvamontussa...joten en minä häntä nyt ihan avutta ole jättänyt ;o)

Vierailija
54/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua varmaan hävettäis niin paljon että en kehtais kellekkään myöntää.

Vierailija
55/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan niin kauan kun aviomiehen kanssa olen yhdessä. Mies tankkaa aina ja jos mä oon lähdössä pitempään reissuun, mies käy tankkaamassa mulle auton valmiiksi. Joo, naurakaa vain mutta kysymys ei ole meillä pelkästään siitä tankaamis-toiminnosta vaan tämä asia juontaa juurensa paaaljon pitemmälle ;)

Vierailija
56/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nää " en ole koskaan tankannut" naiset on kaikki porvoosta?? Eihän noin pönttöjä naisia voi olla olemassakaan...

Vierailija
57/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen, etten osaisi. Vastaa suoritustasoltaan varmaan voileivän voitelua. Ei vaan ole tullut tankattua, kun ajan niin harvoin, ja mies aina tankkaa kortillaan, jonka laskun firma maksaa.

Vierailija
58/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppäilemällä?

Pankkikortilla kun tankkaa niin työnnetään kortti, näppäillään tunnusluku, tankataan sen verran kun halutaan.

Kuitin saa, jos haluaa, työntämällä kortin uudetaan koneeseen.

Vierailija
59/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtais kummalla puolella tankki autossa on, se letku yltää kyllä vaikka auton toiselle puolelle.

Vierailija
60/81 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän oli tosi ihmeissään, ettei joku nainen osaa tankata. Sanoi, että jos minä en osaisi, niin hän opettaisi ilman muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi