Aika moni nainen ei osaa tankata!? Mä vähän ihmettelen että miksi?
Sehän on tosi yksinkertainen asia. Bensaletku tankkiin ja sitten tuijotat mittaria, lopetat kun olet haluamallasi summalla tankannut. Meet sisälle ja sanot mittarin numeron ja maksat.
Bensaletku ja diesel-letkukin on ihan selvästi erottuvia.
Ettekö ole edes yrittäneet?
Perustaito joka pitäisi osata, jos autoa ajaa.
Kommentit (81)
Ja niitä naisia, jotka ei opeta miehiään!
Terv. Nainen, joka osaa tankata ja jonka mies osaa laittaa ruokaa
Osaan itsekin, mutta se olis varsinaista palvelua!
Mulle käy aina jotain mokia sen kanssa.. korkki ei aukea, ajan väärin päin auton jne.
Musta tuntuu että miehet ihan mielellään auttavatkin, tollaisessa pikkujutussa. Ja se että ajaa mittarin väärälle puolelle ei haittaa, ottaa vaan uusiksi. Ei varmaan ole edes harvinaista, aika useinkin tulee nähtyä että joku " unohtaa" kummalla puolella on tankki.
olen roiskuttanut bensaa vaatteilleni, korkin avain on katkennut kun olen vääntänyt sitä jäisenä, kerran hukkasin koko korkin kun se unohtui auton katolle jne... :D Mutta ei se silti estä minua tankkaamasta!
tankissa on menovettä.
Uskon, että osaisin tankata ei se vaikeaa voi olla, mutta miksi vaivautuisin jos ei ole pakko?
Huomaisitte kuinka yksinkertaista se on. Ja kun onnistutte siinä kerran, niin toisella kertaa kynnys mennä tankkaamaan ei ole enää niin iso.
Vierailija:
tankissa on menovettä.Uskon, että osaisin tankata ei se vaikeaa voi olla, mutta miksi vaivautuisin jos ei ole pakko?
Mun mielestä on mukava auttaa toista. " Mä voin tankata" !
Vierailija:
Uskon, että osaisin tankata ei se vaikeaa voi olla, mutta miksi vaivautuisin jos ei ole pakko?
Ei käynyt mielessäkään ettei joku osaa?! Enhän mä pääsis mihinkään jos en aina välillä tankkais tankkia täyteen! Huh, huh!!
yleensä silloin kun hän on työssä joten emmepä ole yhdessä tankilla käyneet sitten 90-luvun alun.
Ennen lapsia autoin häntä joskus auton korjauksessa, seisoin autotallissa ja ojentelin tarvittavia työkaluja miehen seisoessa rasvamontussa...joten en minä häntä nyt ihan avutta ole jättänyt ;o)
Mua varmaan hävettäis niin paljon että en kehtais kellekkään myöntää.
Ainakaan niin kauan kun aviomiehen kanssa olen yhdessä. Mies tankkaa aina ja jos mä oon lähdössä pitempään reissuun, mies käy tankkaamassa mulle auton valmiiksi. Joo, naurakaa vain mutta kysymys ei ole meillä pelkästään siitä tankaamis-toiminnosta vaan tämä asia juontaa juurensa paaaljon pitemmälle ;)
Kai nää " en ole koskaan tankannut" naiset on kaikki porvoosta?? Eihän noin pönttöjä naisia voi olla olemassakaan...
mieleen, etten osaisi. Vastaa suoritustasoltaan varmaan voileivän voitelua. Ei vaan ole tullut tankattua, kun ajan niin harvoin, ja mies aina tankkaa kortillaan, jonka laskun firma maksaa.
näppäilemällä?
Pankkikortilla kun tankkaa niin työnnetään kortti, näppäillään tunnusluku, tankataan sen verran kun halutaan.
Kuitin saa, jos haluaa, työntämällä kortin uudetaan koneeseen.
unohtais kummalla puolella tankki autossa on, se letku yltää kyllä vaikka auton toiselle puolelle.
ja hän oli tosi ihmeissään, ettei joku nainen osaa tankata. Sanoi, että jos minä en osaisi, niin hän opettaisi ilman muuta.
Olen ajatellut, että kaikki autoilijat osaavat itse tankata. Ihan älytöntä, jos ei ole koskaan opetellut, eikä osaa. Kyllä se kuuluu luonnollisena osana autoiluun. Eihän se tosiaan ole edes yhtään vaikeaa.