Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada paino normaaliksi yli viisikymppisenä?

Vierailija
31.03.2021 |

Tuntuu, että paino nousee ja nousee. Kun oikein tarkkailen syömisiäni ja syön oikein niukasti, saan pysäytettyä nousun, mutta alle 60 kilon pääsy ei tunnu onnistuvan. Onko mitään neuvoja?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsessäni huomannut, kun oikein rehellisesti asiaa ajattelin, että arkiliikunta ja liikunta muutenkin on vähenytnyt hurjasti: vaikka mielestäni ”harrastan” edelleen liikuntaa.

Vaan enpä taidakaan harrastaa. Mitä nyt pienen koiran kans kävelelemme n 4km päivässä.

Epäilen että minun kohdallani pitäiao vaan lisätä reilusti oikeaa hikiliikuntaa.

Niin ja nykyään pystyn juomaan 2 pulloa viiniä ihan arki-iltana, ilman mitään muuta kuin istuskelen kotona. Tätä kun harrastelee useana iltana, niin eipä kumma kun vaatteet on kokoa 44-46. !?!?

Vierailija
42/42 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla vain näkkileipää ruoaksi ja vettä Janojuomaksi.

Itse 52v nainen, päivittäin noin 17.000 askelta ja päälle tuohon spinning tunnit sekä salit (Koronan vuoksi nämä jääneet tauolle). Ruokailuun ei muutoksia entisiin vuosikymmeniin nähden, mutta silti paino vain nousee 😭.

Urheilua tuossa on jo riittämiin, ja liikkuminen onkin terveydelle tärkeää, mutta jos kilot haluat kuriin, on avainjuttu ravinto, eli nyt sitten siihen omaan ruokailuusi muutoksia. Juomaksi vain vettä, kahvia tai teetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi