Leikkautin lyhyen tukan ja täähän on mahtava!
On niin mukavan kevyt ja skarppi malli. Oma tukka on kamalan paksu ja kesällä siksi hiostava. Huomenna pesen tämän ja stailaan johonkin hauskaan malliin!
Kommentit (26)
Mulla oli kaikki juoruusvuodet lyhyet hiukset, kerroksittain leikatut. Välillä oli ihan lyhyt poikatukka, välillä niskasta pidempi mullet. Ehkä arvaat, että olin teini 70-luvulla. Mielestäni hiusten laittaminen ei ollut iso vaiva, lähinnä piti aamuisin vähän kastella, että sai pörröt talttumaan.
Silloin oli kivaa, kun kaikki tyylit oli ok, niin tytöillä kuin pojilla.
Oli myös pitkiä hippihiuksia ja tyylikkäitä geometrisia leikkauksia.
Minä harkitsen ihan siiliksi vetämistä vaihteeksi. En jaksa tätä takkuuntumista (hius on nykyisin kuin häpykarvaa) ja silmillä roikkumista, naaman kutiamista, syödessäkin menee suuhun. Ei enää kasva polkkaa pidemmäksi.
Aloin kyllä epäröidä kun miespuolinen sukulainen kielsi leikkaamasta, oli sitä mieltä että nythän minulla on kerrankin hyvä tukka :D
Eiköhän tuo ole ihan sama onko minulla hiuksia vai ei, se kai se merkitsee minkä arjessani koen mukavaksi. Ei tarvitse kenenkään muun katsella, mitä nyt kauppareissujen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kaikki juoruusvuodet lyhyet hiukset, kerroksittain leikatut. Välillä oli ihan lyhyt poikatukka, välillä niskasta pidempi mullet. Ehkä arvaat, että olin teini 70-luvulla. Mielestäni hiusten laittaminen ei ollut iso vaiva, lähinnä piti aamuisin vähän kastella, että sai pörröt talttumaan.
Silloin oli kivaa, kun kaikki tyylit oli ok, niin tytöillä kuin pojilla.
Oli myös pitkiä hippihiuksia ja tyylikkäitä geometrisia leikkauksia.
Niin oli, 70- ja 80- luvuilla sai ihan vapaasti leikata ihan millaisen tukan tahtoi.
Tukkajumala kirjoitti:
Oivallinen miestenkarkoitin. 👍
Hahaa , mulla ollut aina lyhyt poikatukka eikä ole ollut miehistä pulaa. Kerran yks sanoi että kasvattaisinko hänen mielikseen pitkän tukan , sanoin adios. Onneksi ei tarvi ketään miellyttää!
Vierailija kirjoitti:
Tukkajumala kirjoitti:
Oivallinen miestenkarkoitin. 👍
Hahaa , mulla ollut aina lyhyt poikatukka eikä ole ollut miehistä pulaa. Kerran yks sanoi että kasvattaisinko hänen mielikseen pitkän tukan , sanoin adios. Onneksi ei tarvi ketään miellyttää!
Niinpä niin. Jos "mies" säikähtää lyhyitä hiuksia, niin enpä tiedä, voiko moista pupujussia kutsua edes mieheksi.
En voi leikata hiuksia lyhyiksi, koska näyttäisin silloin huonommalta. Pitäkää itse lyhyitä, paksuja kasvoihin sopimattomia hiuksia ja voimakkaita silmälaseja. Tuntuisiko hyvältä tyyliltä?