Eipä kiinnosta naiset. Ei yhtään. En kaipaa seksiä enkä läheisyyttä. Kaiken päälle olen neitsyt. Onkohan tuo minun osaltani ohi?
Pariutuminen joka ei koskaan edes alkanutkaan.
Valittevasti tunteeni ovat täysin kuolleet jo useampi vuosi sitten.
Ikää on nyt 26v.
Kommentit (12)
Miksi suret jonkun asian olevan kohdaltasi ohi, jo se ei sinua aidosti kiinnosta?
Jos noin on niin voi hyvinkin olla ohi, sehän voi olla hyvä asia, ehkä saat suunnattua enemmän energiaa johonkin minkä koet hyödyllisemmäksi?
Vähän kuitenkin olen skeptinen tunteettomuutesi ja haluttomuutesi suhteen, mikä esim tänne ajaisi sellaisen ihmisen keskustelemaan asiasta? Jos ei välitä ei asia ole liiemmin mielessäkään ja jos jostain syystä tuleekin mieleen ei ole mitään syytä suunnata naisvaltaiselle palstalle keskustelemaan aiheesta.
No samalla ahdistaa ja surettaa parhaiden vuosien ohi lipuminen yksin, mutta rehellisesti sanottuna en kaipaa kuitenkaan.
T.ap
Hyvä ettei kiinnosta. Jokaisen naisen alapää haisee. Kuvottavalle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei kiinnosta. Jokaisen naisen alapää haisee. Kuvottavalle.
Kiire on kun jokaisen naisen alapäätä on käyty haistelemassa. Kaikki miestenkin alapäät on iljettäviä sissijuustotoukkia, hyi!
Suuntaa hengellisyyteen. Sinusta tulisi hyvä munkki.
Vierailija kirjoitti:
No samalla ahdistaa ja surettaa parhaiden vuosien ohi lipuminen yksin, mutta rehellisesti sanottuna en kaipaa kuitenkaan.
T.ap
Vai onko tuo ahdistusta siitä, ettet sovi sovinnaisiin yhteiskunnan normeihin? Vaikka et oikeastaan halua sopeutua.
On ihan ok olla aseksuaali. Helpommalla pääset tulevaisuudessa, kun voit keskittyä muuhun elämään.
Älä vielä luovuta. Luovuta vaikka 30 vuotta täytettyäsi. Sitten ehdit vielä 40 vuotta olla yksin, ei siihen ole syytä kiirehtää. Jos isket hanskat tiskiin ihan poikasena niin voi myöhemmin harmittaa.
On ihan ok olla yksin. Mun mummolla oli sisar ja veli, jotka molemmat viettivät koko elämänsä yksin. Mieheni veli on 46v., eikä ole koskaan seurustellut, ei halua naista elämäänsä.
Jos se ei sinua häiritse, niin haitanneeko tuo? Voit toki muuttaa mielesi myöhemminkin, jos haluat.