Minä päivänä teet pääsiäisostokset?
Minä päivänä teet pääsiäisostokset?
Mikä on ruuhkaisin päivä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Tänään tein. Aamulla häivytään Kainuun korpeen.
Onnelliset :)
Tänään tulee cittarin tilaus, huomenna lähtö mökille. Silleen tietty tyhmää että se "juhlaruoka" on viimisenä listalla...tuoreista on jäljellä jotain porkkanaa ja kaalia, punaviini kotimatkaa edeltävänä iltana. Vähän harkitsen sitäkin että syödään paremmin pe ja su närpitään jämät.
Seuraava tilausaika varattu tiistaille.
En tee mitään erillisiä pääasiäisostoksia, mutta tänään pitäisi kyllä käydä ruokakaupassa, joten vastaan, että keskiviikkona.
Mies on menossa huomenna aamuna kukonlaulun aikaan tekemään meidän pääsiäisostokset, säästyn siltä siis. Pitäisi kyllä ottaa se keräily käyttöön, olisi helppo ja edullinenkin.
Huomenna käyn kun on viikon ainoa vapaapäivä. Muitakin asioita samalla käynnillä.
Mä tein jo maanantaina ja oli ihanan rauhallista vaikka kaupassa oli kyllä selvästi muitakin samalla asialla. Hauskasti oli jopa harras tunnelma, kun nyt oikeastaan kaikki oli ostoksilla yksin (no yhden pariskunnan bongasin) tarkan ostoslistan kanssa ja oli vissiin tarpeeksi kurja sääkin, että kaikki joutilaat notkujatkin oli jääneet kotiin.
Jopa kassajonossa oli todella hyvät turvavälit ja vaikka kaikilla oli isot ostokset niin kukaan ei ryysännyt pakkaamaan ennen kuin edellinen oli saanut omansa pakattua.
Noin kun olisikin aina.
Tänään tein. Aamulla häivytään Kainuun korpeen.