Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaako nettikiusaaja olevansa kiusaaja vai selittääkö asian parhainpäin? Onko se itsepetos jos tekee niin?

Vierailija
31.03.2021 |

mitä mieltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua, on idari.

Vierailija
2/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida melkein kukaan kiusaaja pitää itseään kiusaajana, tai ei ainakaan ääneen myönnä sitä (paitsi ehkä jälkikäteen). Selittää tekonsa uhrin "vioilla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että ihmiset jotka rääkyi täällä esim. eräästä pahasti päättyneestä koulukiussaamistapahtumasta ja oli lynkkaamassa kiusaajat on samoja jotka näppis kuumana parjaa niitä julkkiksia jotka sattuu olemaan päivän sana. nimittelyt, naaman haukkumiset, kaikki solvaaminen.

Vierailija
4/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö joka kiusaa livenä netissä tai elämässä yleensä.Ei itse ymmärrä asian vakavuus.Se on sama asia kun on koulu kiusaus ymm!

Vierailija
5/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida melkein kukaan kiusaaja pitää itseään kiusaajana, tai ei ainakaan ääneen myönnä sitä (paitsi ehkä jälkikäteen). Selittää tekonsa uhrin "vioilla".

Julkkiksista todetaan: "hän itse tunkee julkisuuteen" joten ajatellaan ettei kiusata eikä solvata vaan julkkis on sen itse aiheuttanut?

Vierailija
6/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että ihmiset jotka rääkyi täällä esim. eräästä pahasti päättyneestä koulukiussaamistapahtumasta ja oli lynkkaamassa kiusaajat on samoja jotka näppis kuumana parjaa niitä julkkiksia jotka sattuu olemaan päivän sana. nimittelyt, naaman haukkumiset, kaikki solvaaminen.

Varmaankin näin. Tällä palstalla näitä riittää. 

Vierailija
7/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nettikiusaajaa pilkata hänen toiminnastaan vai onnko sekin sitten kiusaamista? Pyhittääkö tarkoitus keinot? Pitääkö nettikiusaaminen antaa jatkua jottei itse syyllisty kiusaamiseen? Meneekö se näin?

Vierailija
8/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tajua, on idari.

oliko muutama liikaa?

Vierailija
9/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meitä on moneen junaan, mutta väittäisin että enemmistö kiusaajista kyllä tajuaa oman "statuksensa", sehän just on se juttu ja kiihoke siinä koko touhussa :-)

Vierailija
10/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hupailen tällä palstalla usean eri nimimerkin voimin.

En koskaan tee omia avauksia, loisin pelkästään muiden kirjoituksissa.

Olen oppinut tunnistamaan ketjut joissa on potentiaalia, yleensä niissä on jo valmiiksi runsaasti kommentteja, ja joku jo kehittynyt vastakkainasettelu vähintään kahden eri leirin välille :-)

Vierailija
11/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tälläkään palstalla Maisa Torpan tai Janita Lukkarisrn kiusaajat pidä itseään kiusaajina.

Vierailija
12/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nettikiusaajaa pilkata hänen toiminnastaan vai onnko sekin sitten kiusaamista? Pyhittääkö tarkoitus keinot? Pitääkö nettikiusaaminen antaa jatkua jottei itse syyllisty kiusaamiseen? Meneekö se näin?

Mitä tarkoitat nettikiusaajan pilkkaamisella? Kiusaamisen tuomitseminen ei ainakaan ole pilkkaamista.

Vierailija
13/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
14/14 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi