Mikä ponteva maskivastustus kampanja nyt on masinoitu?
Mikä taho sitä asiaa ajaa? Toivovtko oikein, että joku alkaa ajamaan pois, kun menee ilman maskia?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, joukossamme on tosi köyhiä perheitä. Ymmärrän etteivät voi ostaa maskeja siinä missä me hyväosaiset.
Ei sinne kauppaan tai parveilemaan tarvitse koko perheen voimin mennä.
En tiedä jotkut teoriat menee yli. Itse saan ahdistus kohtauksen maskista ja syksyllä kun käytin tai yritin tuli pitkittynyt yskä.onhan tää ihmisten vapauksia ja oikeuksia, tasa-arvoa ja terveyttä riistävä asia, minkä moni unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäis. Piti blokata yks fb-kaveri kun se rupes varmana faktana jakamaan, että maskeista saa matoja ja loisia. Todisteena tästä video, jossa pölyhiukkanen liikkui ilmakuplien mukana kastellussa maskissa.
Olli Posti tykiti samaa kaam mutta nyt matovideoo ei enää löydy. Sen sijaan kaikkea muuta "tilastoa" ja rahrari penojen kirjoitelmia..;)
Koronan myötä on totisesti selvinnyt lopullisesti suomalaisen pohjattoman ilkeä ja sadistinen luonne.
Ei mulla mitenkään korkeaa käsitystä tästä kansasta ole aiemminkaan ollut.
Käytän maskia mutta olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä corona hysteriaa ja joukkopsykoosia.
Ihan oikeasti, joukossamme on tosi köyhiä perheitä. Ymmärrän etteivät voi ostaa maskeja siinä missä me hyväosaiset.