Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkut, oletteko ikinä miettineet, kuinka paljon olisi tarjolla samaa sukupuolta olevia, kiinnostavia ihmisiä?

Vierailija
31.03.2021 |

Olen heteronainen ja tunnen ihan pilvin pimein ihania, kiinnostavia, kauniita ja kaikin puolin valloittavia sinkkunaisia. Monesti olen vähintään leikkimielisesti harmitellut sitä, miksen voisi olla lesbo tai edes bi. Olisin heti valmis parisuhteeseen esimerkiksi hyvän ystäväni kanssa, ainoastaan seksuaalinen kipinä puuttuu. Kaikilla lähipiirini sinkkunaisilla on ns. paketti kasassa ja paketilla tarkoitan mm. terveyttä, normaalipainoa, tupakoimattomuutta sekä normaalia suhdetta alkoholiin. Hyvä koulutus, kiva työpaikka sekä viihtyisä asunto löytyvät nekin kaikilta. Ovat eläin- ja lapsirakkaita, huumorintajuisia ja lisäksi laajasti maailman tapahtumista kiinnostuneita.

Onko täällä miehiä, jotka kokevat samalla tavalla eli näkisivät hurjasti parisuhdepotentiaalia ympärillään mutta seksuaalinen suuntautuminen on väärä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko täällä miehiä, jotka kokevat samalla tavalla eli näkisivät hurjasti parisuhdepotentiaalia ympärillään mutta seksuaalinen suuntautuminen on väärä?"

Ei todellakaan ole. Miehillä vähän jyrkempi toi linja katsos. 90% naisista tutkitusti bi kun miehistä bi 10%

t.Heteromies.

Tarkoitin kylläkin sitä, että minä näen sinkkunaisissa hurjan paljon vähemmän ressukoita sinkkumieeten ryhmään verrattuna.

Toisekseen, ihminen ei ole esim. antiikin ajoista takuulla miksikään muuttunut eli kyllä nykypäivän miehessä piilottelee biseksuaali ihan yhtä usein kuin naisissakin. Kunkin hetken arvomaailma on se, jonka puitteissa ihmiset itseään toteuttavat.

"What the study you cited looked at suggested is that 80% of women show a biological response of sexual stimulation to images of women."

siinäpä faktaa. miehillä luku oli jotain 10%

Tuo ei todellakaan tarkoita sitä, että 80-90 % naisista olisi bi. Kuvista kiihottuminen ja ihmisestä kiihottuminen on kaksi niin eri asiaa.

En minä kylläkään miehenä kiihotu hyvännäköisten miesten kuvista, enkä ylipäätään hyvännäköisistä miehistä.

Vierailija
22/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko täällä miehiä, jotka kokevat samalla tavalla eli näkisivät hurjasti parisuhdepotentiaalia ympärillään mutta seksuaalinen suuntautuminen on väärä?"

Ei todellakaan ole. Miehillä vähän jyrkempi toi linja katsos. 90% naisista tutkitusti bi kun miehistä bi 10%

t.Heteromies.

Mistä ihmeestä revit näitä tutkimuksia? Täyttä sontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööäh, seuraava kysymys… :D

Vierailija
24/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittäisi jo se, että viehättyisi lihavista vastakkaisen sukupuolen edustajista.

Mikäs se oli se yksi elokuva, jossa joku jamppa kai hypnotisoitiin ja se alkoi näkemään lihavat naiset hoikkina ja kauniina. Olisi kätsää sellanen.

Vierailija
25/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on kehityshäiriö ja huonolla kasvatuksella voidaan saada ihminen sairastumaan homoksi.

Vierailija
26/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous on kehityshäiriö ja huonolla kasvatuksella voidaan saada ihminen sairastumaan homoksi.

Menepä ronkkimaan itseäsi ja jätä faktat muille.

Vierailija
27/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.Heteromies.

Tuo että 90% naisista on bi, on ihan miesten toiveajattelua eikä todellakaan perustu tutkimustietoon.

Vierailija
28/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt mielessäkään.

T. Heteronainen

Vierailija
29/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, vaikka olen seksuaalisesti puhdas hetero, olen romanttisessa mielessä vähintäänkin bi. Eli periaatteessa voisin olla samaa sukupuolta olevan kanssa romanttisessa suhteessa, johon ei liittyisi mitään fyysistä läheisyyttä.

Vierailija
30/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minäkin olen usein kohdannut todella ihastuttavia naisia, olen joskus ollut ihastunutkin vähän, mutta en vain osaa kuvitella harrastavani seksiä naisen kanssa.  En millään. Pussailua ehkä osaan kuvitella, mutta en seksiä. En kiihotu naisista vaikka ihailenkin heidän ulkonäköjä. Kaipaan kuitenkin sitä miehisyyttä. Miesmäisiä piirteitä, miehen käsivarsia, miehen vartaloa ja joo sitä penistä. Tiedän kyllä, että seksi naisen kanssa olisi varmaan parempaa, mutta ei sekään silti riitä kiinnostumaan naisista. Parasta seksiä on itsetyydytys, enkä silti halua elää runkaten. Miehissä on ihanaa se, että he ovat erilaisia kuin naiset ja siitä syntyy se toisiaan täydentävä tasapaino, jos hyvin käy. 

Vierailija
31/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen. Itse asiassa olen ihmetellyt miten fiksut ja tasokkaan oloiset homomiehet ovat lähestyneet, mutta naisille en kelpaa. En ymmärrä.

Vierailija
32/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.Heteromies.

Miehillä on suurempi kynnys ilmoittaa olevansa kiinnostunut myös samasta sukupuolesta sosiaalisen paineen takia. Itse asiassa uskon, että oikeasti samasta sukupuolesta kiinnostuneita miehiä on enemmän kuin naisia.

Vierailija
33/33 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja olen seurustellut vain kerran, miehen kanssa. Naisten väliset suhteet vaikuttavat ihan saamarin vaikeilta. Ei pääse edes treffeille, kun useimmat naiset ovat niin passiivisia ja odottavat, että toinen viihdyttää, tekee aina aloitteen ja pitää keskustelua yllä. Kaunis olen. Eli se ei ole ongelmana. Ehkä olen vain heidän mielestään tylsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi