Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, missä iässä se mummelin haju tulee ihoon?

Vierailija
31.03.2021 |

Ja keinoja sen eliminoimiseen?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä niin pahanhajuista tyyppiä tavannut kuin rastapää pössyttäjä nahkahousuissaan- joita ei ikinä puhdista. Rastoja pesee varmaan n 2 krta vuodessa ja housujaan ei ikinä....yikes! Ei ollut vanha vaan nuorehko mies ihan.

Moni narkkari ei pese itseään eikä niitä huppareitaan ja farkkujaankaan....

Vierailija
62/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä iässä kun on varaa ostaa Chanelia.

Hoh, hoh *nauraa*

Kauniille naisille kyllä lahjoitetaan hajuvedet jo teinistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tehkää oma ketju noille muille!! Pidetään tämä mummelin hajuketjuna eli aiheessa.

Vierailija
64/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, tehkää oma ketju noille muille!! Pidetään tämä mummelin hajuketjuna eli aiheessa.

Ehhei pidetä, tämä on sotaa, jos yritetään alistaa vanhuksia tulee vastaosoituksia. Ja niitähän riittää. Se kannabis kun lemuaa koko rapussakin.

Vierailija
65/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi 40v ainaski haisee kissanpissalle. Naamaki helottaa ja kiukuttelee.

Sit se viel vihaa kaikkii mummoi ja sanoo niit kalmanhajuisiks. Mä luulen et sen oma mirrinkusen haju joteski sekottaa sen aistit.

Vierailija
66/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että toi vanhuksen haju johtuu siitä, että ei olla tehty puhdistuksia ikinä ja keho on kuonaantunut.

Ei siis olla ikinä paastottu ja syöty puhdistavia ruokia, vaan ihan vaan "ravitsemussuositusten mukaista" paskaa. Vaaleaa leipää ja eineksiä siis.

Lopulta sitten keho niin täynnä saastaa, että se haju uhoaa jo ihohuokosten läpi ja koko kehokin vanhenee ennenaikaisesti ravitsemuspuutosten ja kuonaantumisen takia.  Raihnaistuu ja sairastuu kun ei saa kunnon ravintoa.

Vierailija
67/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuossa neljänkympin tienoilla alkaa. Huomaa kun lataa pyykkikonetta niin vaimon kamppeissa on juuri tuo mummomainen kitkerän kusimainen hienhaju. Hän kyllä peseytyy normaalisti päivittäin, mutta eipä tunnu vaikuttavan asiaan.

Vierailija
68/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isä alkoi haista n. 70-vuotiaana papalta jäätyään leskeksi (vaimo vanhempi). En usko että juuri siinä kohtaa hormonitoimintaan tuli erityisiä muutoksia (kun hormonit voisi osaltaan muuttaa feromonien ja hien hajua jne) vaan ei tainnut vaan olla ketään enää patistamassa pitämään kotia siistinä. Oli siis pölyistä ja sellaista... Siskoni on nuori nainen, joka tissuttelee ja elää masennuksen kanssa. Hänkin haisee sellaiselta mummolta joskus + röökiltä. Se on se jokin pitkään pinttynyt hien haju mikä muuttuu ajan kanssa sellaiseksi "mummouteen" yhdistettäväksi hajuksi kun ei ole enää selvä ja pistävä hien haju. Vanha ihminenkäön ei sitten kai haisisi sellaiselta jos jaksaa hoitaa itseään joka päivä ja koti pysyy siistinä. Useimmat kai eivät viimemetreillä jaksa, mutteivät kehtaa pyytää apuakaan/olla vaivaksi. Onneksi eivät taida itse sitä haistaa.

Vierailija
69/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että toi vanhuksen haju johtuu siitä, että ei olla tehty puhdistuksia ikinä ja keho on kuonaantunut.

Ei siis olla ikinä paastottu ja syöty puhdistavia ruokia, vaan ihan vaan "ravitsemussuositusten mukaista" paskaa. Vaaleaa leipää ja eineksiä siis.

Lopulta sitten keho niin täynnä saastaa, että se haju uhoaa jo ihohuokosten läpi ja koko kehokin vanhenee ennenaikaisesti ravitsemuspuutosten ja kuonaantumisen takia.  Raihnaistuu ja sairastuu kun ei saa kunnon ravintoa.

Ei kehoon kerry mitään "kuona-aineita". Ihan totaalista hevonpaskaa kaikki detox-kuurit.

Elimistö on vakavalla tavalla rikki, jos jotain alkaa jotenkin erityisesti kertyä jonnekin.

Vierailija
70/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkos haistellu haaroväliäs millon viimeks?

Taitaa asiakkaat hoitaa sen puolen.

Vierailija
71/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Karen haisee sille itelleen. Voi tietty olla sulkijalihaksessa vikaa, mutta luulen että pyyhkiminen jää puolitiehen.

Kai sitä sitten jokainen omaan hajuunsa tottuu.

Vierailija
72/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nämä salijuntit, haiseeko kukaan millekään?

Vierailija
73/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se haju tulee talosta tai ikivanhoista kalusteista tms. Oma äitini on nimittäin 78 eikä haise vanhalle ihmiselle vieläkään. Asuu 80-luvun lopulla rakennetussa talossa. Sen sijaan bongaan tuon vanhan ihmisen hajun usein kun kuljen erään lähellä sijaitsevan vanhan omakotitalon ohi (talo on ehkä joltain 30-luvulta ja näyttää ihan remppamattomalta). Koko talo ikään kuin haisee sille. Voisin melkein veikata että siellä asuu jotain vanhuksia, vaikka ei välttämättä asu.

Taidat nyt puhua hometalon hajusta, joka on tarttunut talon asukkaaseen. Se tarttuu jopa lapsiin, jotka käv't kylässä hometalossa. Sen hajun voi joskus haistaa myös talon ulkopuolella. On siis eri asia kuin "vanhan ihmisen haju".

En puhu. Tunnistan kyllä sen hometalon hajunkin ja se on sellainen maakellarimainen. Tämä ei ole sellainen, vaan sellainen vanhusten tuoksu. Talo on aivan kävelytien vieressä, ei yhtään pihaa ja haju kai siksi tulee sinne tielle asti. En tiedä vetääkö  talo niin pahasti vai onko joku ikkuna auki. 

Vierailija
74/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mummelin haju?

Pullantuoksu.

-ei ap

Vierailija
75/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanha ihminen haisee erilaiselta kuin nuori tai aikuinen. Myös vauvoilla on ominaishajunsa ns. vauvantuoksu. Ihosta eriytyvät hajut liittyvät hormonitoimintaan elämänkaaren eri vaiheissa.

Vierailija
76/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, mä huomasin tämän itsessäni kun vaihdevuodet alkoivat. Sellainen outo imelä hapan haju. Mainitsin gynekologille niin hän käski lisäämään estrogeelin määrää. Se auttoi. Jos geeliä laittaa vähemmän niin haju palaa.

Eli liittyy hormotoimintaan

Vierailija
77/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset eivät enää liiku ja syö samalla ta alla kuin ennen, joten heissä alkaa haisemaan ketoosimainen haju, joka tulee läpi pesemättömästä ihosta. Useimmat jättää myös perushygienian vähemmälle, koska eivät pääse itseään hoitamaan tai eivät koe sitä enää tarpeelliseksi.

Oma mummi liikkui aktiivisesti vielä reilu 80 saakka eikä hänessä vielä tuota hajua ollut. Nyt viime vuosina olen alkanut haistamaan sen ja tiedän hänen syövän nykyisin hyvin vähän.

Voit muuten koettaa myös itse ketoosiruokavaliolla kuinka keho alkaa nuorellakin haisemaan. Ei se ole samanlainen hormonitoiminnan ja perushygienian vuoksi, mutta se sama pistävä pieni kalman haju sieltä alkaa tulemaan läpi...

Vierailija
78/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon tuulettamattomuus ainakin on yksi syy. Pilaantuneen/huonon huoneilman haju tarttuu vaattesiin ja jopa ihoon ja hiuksiin.

Vierailija
79/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä kun tulee pysyviä lääkityksiä.

Vierailija
80/91 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.llä mummohaju fetismi