Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, missä iässä se mummelin haju tulee ihoon?

Vierailija
31.03.2021 |

Ja keinoja sen eliminoimiseen?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisee se nuorikin ihminen, jos ei syystä tai toisesta peseydy ja vaihda vaatteita. Vanha ihminen ei tietenkään haise jos peseytyy yms.

Kyllä, mutta mummelin haju on vielä erilainen, joskus saattaa kassajonossa jostakin pölähtää.

Se on se litkumärkä tena, kun tuoksahtaa...........

Vierailija
22/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sinä joka olet joutunut maksamaan vuoran luonnossa vuoraisännälle että miten hajahti se sinipunainen terska mitää imemällä kovemmin vuokra laski nopeammin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä kun lopettaa panemisen.

Ne +70v mummot, joita minä olen pannut, eivät haise mummolle, vaan noh.. jokainen panemaan päässyt tietää miltä kiimainen nainen tuoksuu panon jälkeen..

Vierailija
24/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kovin harvalla alle 60-vuotiaalla sitä olen haistanut. Kaipa se joku hygieniajuttu lähinnä on, sillä monet ihan vanhatkaan ihmiset eivät haise yhtään miltään kunhan käyvät pesulla ja vaihtavat vaatteet useammin kuin kerran viikossa.

Vierailija
25/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani ovat 85-v. Eronneita. Kumpikaan ei haise vanhukselta, käyvät päivittäin suihkussa ja ovat omatoimisia.

Joten luulisin hajussa olevan kyse pesemättömyydestä tai tenan käytöstä. Ellei joku sairaus tai hometalossa asuminen. Mutta terve, hyväkuntoinen ihminen tuoksuu puhtaalta tai deodorantilta iästä riippumatta. Että se siitä.

Vierailija
26/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalman hajua ei voi välttää, kun alkaa olemaan toinen jalka haudassa.

Vierailija
27/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haju huonosta hygieniasta tule.

Se tulee siitä, että elimistö alkaa mädäntyä ja on kohta lähellä kuolemaa.

Sitä hajua ei voi pestä suihkussa pois, eikä saunomalla.

Vierailija
28/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki laitosmummelitkaan haise vanhoilta mummeleilta, vaikka suihkuun pääsevät kerran viikossa.

Vierailija
29/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Siinä iässä kun lopettaa panemisen.

Ne +70v mummot, joita minä olen pannut, eivät haise mummolle, vaan noh.. jokainen panemaan päässyt tietää miltä kiimainen nainen tuoksuu panon jälkeen..

🤢🤮

Vierailija
30/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni haisee naisihmisellä tunkkaiselta, sehän jää jäljelle sitten kun naishormonit loppuu, itseasiassa lihavilla mummoilla pitäisi haista vähemmän, koska rasvakudos säilöö estrogeeniä.  

Vierailija
31/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se haju tulee talosta tai ikivanhoista kalusteista tms. Oma äitini on nimittäin 78 eikä haise vanhalle ihmiselle vieläkään. Asuu 80-luvun lopulla rakennetussa talossa. Sen sijaan bongaan tuon vanhan ihmisen hajun usein kun kuljen erään lähellä sijaitsevan vanhan omakotitalon ohi (talo on ehkä joltain 30-luvulta ja näyttää ihan remppamattomalta). Koko talo ikään kuin haisee sille. Voisin melkein veikata että siellä asuu jotain vanhuksia, vaikka ei välttämättä asu.

Vierailija
32/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa sekoitetaan TÄDIN haju ja MUMMON/vanhuksen haju.

Tädille alkaa haista 40v pintaan ja se ei ole paha tuoksu. Sen haistaa esim aamutakista, ja tämä tädin haju johtuu siitä että ihon ph alenee ja ominaistuoksu muuttuu. Tämä tädin haju ei missään nimessä ole hiki, lika, virtsa. Vaan ehkä jopa sellainen vähän kukkaismainen. Aamutakki on juuri itselläni ”tätituoksua” täynnä, olen 46.

Sitten se MUMMON tuoksu on kombo pissa(vaippaa), likaa tai pesemättömiä vaatteita. Se tulee sitten vanhana kun vanhus ei itse haista niin hyvin eikä jaksa pestä itseään.

Se täti-tuoksu on mielestäni ihana ja omatkin tädit oli tädin tuoksuisia. Turvallinen tuttu tuoksu.

Vierailija
33/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä iässä, kun joutuu laitokseen, jossa avustetaan suihkuun vain kerran viikossa ja vaippakin vaihdetaan vain kahdesti päivässä.

Moni voi olla tyytyväinen siihen, että suihkutetaan vain kerran viikossa.  Iho pysyy kunnossa, eikä monille se kääntö ja vääntö ole kipeytyneiden osasten vuoksi mitenkään niin taivaallisen hauskaa.  Harvapa sitä vanhalla iällä hikisenä huhkii, joten hien hajukin mennyttä.

Vaipan varmasti moni haluaisi vaihdettavan useammin, jos ihan vaippojen varassa on. 

Muuten en ymmärrä tämmöistä mummonhajujuttua ollenkaan.  En ole havainnut vanhempien naisten haisevan.  Taitaa taas olla tämänkin jutun takana se sama 16-vuotias amatsulainen, jolla käsittämätön naisviha ja muut ongelmat.

Yleensä hyvä muistaa, että jokainen meistä on ainaan vanha ja suhtautua sen mukaan.    -    Pahempia hajuhaittoja olen kyllä Suomessa tavannut ihan muiden kohdalla kuin vanhempien naisten.

Vierailija
34/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummelin ja vaarin haju tulee mielestäni siitä, kun vanhana ei enää haista itse niin hyvin ja luulee, ettei tarvitse käydä päivittäin suihkussa tai vaihtaa vaatteita, kun eihän sitä nyt niin hikoa tai haise.

Pesemättömän ruumiin ja päänahan sekä tunkkaisten vaatteiden haju.

Sellainen makeampi bukee on sitten varmaan juuri diabetesta.

Hajuvedet haisee kauhealta vanhassa ihossa, vaikka olis kuinka puhdas.

Vierailija
35/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro sinä joka olet joutunut maksamaan vuoran luonnossa vuoraisännälle että miten hajahti se sinipunainen terska mitää imemällä kovemmin vuokra laski nopeammin

Minä kerron sinulle nyt jotakin tärkeää:  Mene kouluun!  Opettele suomea.  Yritä kasvaa aikuiseksi tai ainakin ihmiseksi.   Tuona aikana pysy poissa täältä.   Kaltaisillesi on varmaan ihan omia ketjuja.

Vierailija
36/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoskuntoiset ei liiku kaupoilla, kyllä tässä on nyt kyse ihan muusta tuoksahduksesta. Ja vanhan talo hajuka ei ole sellainen mummelin haju. Joku puhuu tädin hajusta voi olla se on joillakin voimakas ja ei niin kukkainen 😁 se yhdistettynä keinokuitu vaatteeseen saa mummelin hajun leimahtamaan.

Vierailija
37/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bepantteeni ja kusi, kun et enää välitä

Vierailija
38/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut että se on joku lääkitys..

Vierailija
39/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötti kerran kun olin kesäteatterissa ja se oli täys vanhuksia. Aina kun tuuli, tuli sellainen 100 vanhuksen haju yhtä aikaa. Hyi hlvetti käyttäsivät edes dödöä/hajuvettä niin tuo pahin haju peittyisi.

Vierailija
40/91 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee se nuorikin ihminen, jos ei syystä tai toisesta peseydy ja vaihda vaatteita. Vanha ihminen ei tietenkään haise jos peseytyy yms.

Nehän ne vasta haiseekin, oikein hormoonien eliksiirisesti. Nuoret miehet sissijuusto sp*rmalta ja nuoret naiset oksettavalta kuu*autisverelta. Hyh hyh sentään.