Naiset, missä iässä se mummelin haju tulee ihoon?
Kommentit (91)
Siinä iässä, kun joutuu laitokseen, jossa avustetaan suihkuun vain kerran viikossa ja vaippakin vaihdetaan vain kahdesti päivässä.
Olen kyllä haistanut joistakin jo aiemmin tuon hajun kuin laitoksessa.
Minun vaimooni se ilmestyi jo 42-vuotiaana. Yikes!
No koronamittarina menee, se vie hajuaistin.
Mummelin ja vaarin haju tulee mielestäni siitä, kun vanhana ei enää haista itse niin hyvin ja luulee, ettei tarvitse käydä päivittäin suihkussa tai vaihtaa vaatteita, kun eihän sitä nyt niin hikoa tai haise.
Pesemättömän ruumiin ja päänahan sekä tunkkaisten vaatteiden haju.
Sellainen makeampi bukee on sitten varmaan juuri diabetesta.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimooni se ilmestyi jo 42-vuotiaana. Yikes!
Itse haiset papparaiselta
Siinä vaiheessa kun ei jaksa enää huolehtia hygieniastaan, eikä pestä vaatteitaan.
Ootkos haistellu haaroväliäs millon viimeks?
Toivottavasti lähipiiriini ei kuulu teitä vihikoiran nenällä varustettuja nuuskijoita. Itse en ole koskaan haistanut mitään mummelin hajua.
Vierailija kirjoitti:
Mummelin ja vaarin haju tulee mielestäni siitä, kun vanhana ei enää haista itse niin hyvin ja luulee, ettei tarvitse käydä päivittäin suihkussa tai vaihtaa vaatteita, kun eihän sitä nyt niin hikoa tai haise.
Pesemättömän ruumiin ja päänahan sekä tunkkaisten vaatteiden haju.
Sellainen makeampi bukee on sitten varmaan juuri diabetesta.
Pesemättömän ruumiin!! Tirsk. 😁
Haisee se nuorikin ihminen, jos ei syystä tai toisesta peseydy ja vaihda vaatteita. Vanha ihminen ei tietenkään haise jos peseytyy yms.
Vierailija kirjoitti:
Haisee se nuorikin ihminen, jos ei syystä tai toisesta peseydy ja vaihda vaatteita. Vanha ihminen ei tietenkään haise jos peseytyy yms.
Kyllä, mutta mummelin haju on vielä erilainen, joskus saattaa kassajonossa jostakin pölähtää.
Muakin kiinnostaisi tietää. Joskus rappukäytävässä tai hississä tulee vastaan se (naapurin) vanhan ihmisen haju, eikä se ole mielestäni hygienian puutteesta johtuvaa. Haju on kuin pöly ja lahoava puu yhdistettäisiin.
Siinä vaiheessa kun lakkaa pesemästä itseään ja vaatteita säännöllisesti.
Se tulee heti sen jälkeen kun menkkaverenhaju loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Se tulee heti sen jälkeen kun menkkaverenhaju loppuu.
Tämä. Haju on vakio.
Noin 60-vuotiaana ilmaantuu vähitellen.
Vältä diabetesta