Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden lapsen äiti Tuuli-Elina, 36, erosi suhteesta, jossa kaikki oli ihan hyvin

Kommentit (377)

Vierailija
341/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tätä tapausta tarkkaan. Erosi miehestä ei lapsista. Eli erota voi ainoastaan jos mies juoppo, väkivaltainen,???????

Vierailija
342/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihmisiä hiertää. Mikä itseisarvo se avioliitto on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä harha-ajatus ihmisillä on, että kaikki edes haluaisivat elää parisuhteessa? Että apua nyt tuokin nainen on kohta vanha ja ei kelpaa enää kellekään kun rupsahtaa jne. ja yksin jää lopullisesti. Itse olen pitkässä parisuhteessa, mikä on aikalailla enää kämppiksinä elämistä ja ero alkaa lähestyä. Joskus kun saa olla pidempään yksin (viikon tai kaksi) niin nautin siitä valtavasti, eikä puolison palatessa ole mitään fiilistä, että ihanaa kun tulit taas kotiin sohvalle makaamaan ja pelastit minut yksinäisyydeltä.

Minulla on muutakin elämää kuin parisuhde. On työ, harrastukset, ystävät ja sukulaiset. Olisin aivan tyytyväinen vaikka eläisin ja asuisin yksin. Millaisia läheisriippuvaisia täällä kirjoittelee, jos maalaillaan kauhukuvia, että ei sitä välttämättä löydäkään ketään ja jää yksin ja elämä on sitten he*vettiä. Että kannattaa vaan tyytyä, kunhan ei jää yksin. Ja sitten se taloudellinen puoli, ihan voi itse tehdä rahansa ja myös asua omistusasunnossa. Nykyaikana nainen voi tienata omat rahansa ihan yhtälailla. Katkeran oloista porukkaa palsta täynnä.

Normaali ihminen haluaa elää toisen ihmisen kanssa ja haluaa rakkautta ja seksiä.

Normaali= ihminen joka ei uskalla kyseenalaistaa opittuja itsestäänselvyyksiä, vaikka pohjimmiltaan haluaisi jotain muuta

Vierailija
344/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei tarvi olla enää yhdessä jos parisuhde ahdistaa. Tietenkin tekee parisuhteen eteen minkä voi. Pakko ajatella myös itseään jos itse voi hyvin niin lapsetkin voi hyvin.

Tuo pitää jo miettiä siinä vaiheessa kun alkaa lapsia laittamaan, että sitoudunko viemään lapseni aikuisikään vai menenkö eteenpäin omien mielihalujen mukaan?

Lapset kärsivät yleensä erosta. Kun ei ole kunnon syytä erota niin pitää jaksaa ajatella lasten etua ja lähteä sitten kun lapset ovat aikuistuneet.

Kyllä niitä kunnon syitä alkaa tulemaan kun väkisin kitkuttaa toisen kanssa. Alkaa viina maistumaan, halut loppumaan ja riidan aiheita löytymään joka asiasta. Oikea aika on lähteä silloin kun ymmärtää että tuo kaikki on edessä jos jää. Ja tämä henkilö on tehnyt juuri niin.

Vierailija
345/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuli-Elinakin tajusi elämän ainutkertaisuuden. Sinkkukaverit houkutteli varmaan eroamaan.

Tällaisen ajattelun takia ne mielenterveysongelmat lisääntyvät. Aikaisemmin vanhemmat olivat epäitsekkäistä ja laittoivat lasten tarpeet etisijalle ja siitä syystä terveitä ihmisiä kasvoi yhteiskuntaan. Nykyinen suuntaus johtaa vääjäämättä yhteiskunnan romahtamiseen.

Mielenterveysongelmat ei lisäänny, niitä vain hoidetaan nykyään.

Vierailija
346/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne samat vai eri ihmiset jotka patistavat muita tekemään lapsia, koska se on se elämän merkityksellinen asia, ja kyllä kaikki sitten selviää vaikkei niin ihanne tilanne olekaan. Kunhan on lapset.

Onko sitten samat ihmiset kivittämässä ensimmäisenä kun sitten se lapsia hankkinut ei ollutkaan samanlainen ydinperhesuuntautunut ihminen kuin itse on? Sitten huudetaan että miksi niitä lapsia tehdään edes jos ne ei mene oman elämänlaadun edelle 24/7 ainakin 18 vuotta. Tosin ei sekään riitä koska kyllähän ne lapset niin kärsii jos niiden lapsilla ei ole sitten ehjää mummolaa, voi voi.

Koittakaa nyt päättää että synnytystalkoot ja uusia potentiaalisia veronmaksajia vai jäykkä ydinperhekeskeinen yhteiskunta jossa muita ratkaisuja tehneet toivotetaan alimpaan helvet-tiin?

Kun hankit lapsia menetät oikeuden omaan elämään vähintään 18 vuodeksi. Silloin sinun pitäisi ajatella vain lapsiasi.

En halua opettaa lapsilleni tuollaista marttyyrimallia.

Vierailija
347/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä harha-ajatus ihmisillä on, että kaikki edes haluaisivat elää parisuhteessa? Että apua nyt tuokin nainen on kohta vanha ja ei kelpaa enää kellekään kun rupsahtaa jne. ja yksin jää lopullisesti. Itse olen pitkässä parisuhteessa, mikä on aikalailla enää kämppiksinä elämistä ja ero alkaa lähestyä. Joskus kun saa olla pidempään yksin (viikon tai kaksi) niin nautin siitä valtavasti, eikä puolison palatessa ole mitään fiilistä, että ihanaa kun tulit taas kotiin sohvalle makaamaan ja pelastit minut yksinäisyydeltä.

Minulla on muutakin elämää kuin parisuhde. On työ, harrastukset, ystävät ja sukulaiset. Olisin aivan tyytyväinen vaikka eläisin ja asuisin yksin. Millaisia läheisriippuvaisia täällä kirjoittelee, jos maalaillaan kauhukuvia, että ei sitä välttämättä löydäkään ketään ja jää yksin ja elämä on sitten he*vettiä. Että kannattaa vaan tyytyä, kunhan ei jää yksin. Ja sitten se taloudellinen puoli, ihan voi itse tehdä rahansa ja myös asua omistusasunnossa. Nykyaikana nainen voi tienata omat rahansa ihan yhtälailla. Katkeran oloista porukkaa palsta täynnä.

Normaali ihminen haluaa elää toisen ihmisen kanssa ja haluaa rakkautta ja seksiä.

Normaali= ihminen joka ei uskalla kyseenalaistaa opittuja itsestäänselvyyksiä, vaikka pohjimmiltaan haluaisi jotain muuta

Tämän tapauksen tuuli-elinahan oli nainen, joka ei osannut kyseenalaistaa oppimiaan "itsestäänselvyyksiä" kuten ettei avioliitossa saa ottaa omaa aikaa, harrastaa, tavata ystäviä, koskaan flirttailla ja pitää leikkiä nunnaa. Tyhmän oloinen nainen tosiaan ja teitä yhtä tyhmiä riittää. Ette millään ymmärrä mistä täällä puhutaan.

Vierailija
348/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette millään ymmärrä mistä täällä puhutaan.

Täällä on nyt 18 sivua kommentteja tyyliin "itsekäs ja ruma h**ra, naisten pitäisi uhrautua äitiyden alttarilla, avioliitosta ei saa lähteä mutta omaa aikaakaan ei saa olla koska lapset traumatisoituu jos äiti poistuu ikinä kotoa, minä olen kyllä onnellisempi (täysin eri elämäntilanteessa), tämän heitukan olisi pitänyt tehdä juuri niinkuin minä teen elämälläni (täysin eri arvoilla ja maailmankatsomuksella), kyllä minä tiedän että nämä täysin minulle tuntemattoman ihmisen tuntemattomat lapset tästä kärsivät (koska pidän lapsia typerinä idiootteina jotka eivät osaa kommunikoida tai käsitellä asioita itse ja perheensä kanssa), mitä tästä niinku pitäis ymmärtää muuta ku se et omaan elämäänsä kyllästyneet tantat tykkää jauhaa sontaa ihmisistä joita eivät edes tunne henkilökohtaisesti?

Vierailija
349/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne samat vai eri ihmiset jotka patistavat muita tekemään lapsia, koska se on se elämän merkityksellinen asia, ja kyllä kaikki sitten selviää vaikkei niin ihanne tilanne olekaan. Kunhan on lapset.

Onko sitten samat ihmiset kivittämässä ensimmäisenä kun sitten se lapsia hankkinut ei ollutkaan samanlainen ydinperhesuuntautunut ihminen kuin itse on? Sitten huudetaan että miksi niitä lapsia tehdään edes jos ne ei mene oman elämänlaadun edelle 24/7 ainakin 18 vuotta. Tosin ei sekään riitä koska kyllähän ne lapset niin kärsii jos niiden lapsilla ei ole sitten ehjää mummolaa, voi voi.

Koittakaa nyt päättää että synnytystalkoot ja uusia potentiaalisia veronmaksajia vai jäykkä ydinperhekeskeinen yhteiskunta jossa muita ratkaisuja tehneet toivotetaan alimpaan helvet-tiin?

Kun hankit lapsia menetät oikeuden omaan elämään vähintään 18 vuodeksi. Silloin sinun pitäisi ajatella vain lapsiasi.

Aivan tietysti. Pyhän Äidin myytti. En kyllä ymmärrä kuka muka jaksaa elää vain lapsilleen 18 vuotta. Mietin myös millaisia niistä lapsista tulee kun vanhemmat roikkuvat heissä ja kontrolloivat vielä aikuisinakin, kun on totuttu siihen että lapset on koko elämän sisältö. Lähipiirissä on tällainen ihminen, joka ei uskalla elää aikuisena ilman vanhempien hyväksyntää kaikille asioille. Kotiäitinä vuosia ollut äiti pitää aikuista lastaan jossain henkisessä lieassa. Aika karmeaa.

Vierailija
350/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tätä nykypäivää. Tuntuu että nykyään on kahdenlaisia naisia vaan: Niitä joilla on enemmän ongelmia kuin puolella kylällä. Haluttomuutta, suurta oman kehon häpeää, suuria vaikeuksia sosiaallisiin suhteisiin, ihmeellisiä pekotiloja jne. Naisia joiden kanssa on todella vaikea seurustella ja todella vaikea olla kaveri.

Toinen tyyppi on sitten tälläiset: Voimaannutaan siitä että näytetään tavaroitaan ympäri ämpäri, naidaan puoli kaupunkia läpi ja ollaan "itsenäisiä" naisia kun dumpataan perhe jotta päästää toteuttamaan itseään.

Kannattaisko pitää huoli omasta tavarastaan eikä olla niin ylenpalttisen kiinnostunut muiden vehkeistä ja siitä miten moni niissä käy? Mitä se teitä itsejulistautuneita mallikansalaisia kiinnostaa, teillähän on omien sanojenne mukaan kaikki täydellisesti? En voi käsittää tämmösiä mukamas virheettömän ja onnellisen elämän omistavia ihmisiä joilla on kuitenkin näin paljon aikaa miettiä ja tuomita muiden tekemisiä.

Paitsi että tuostakin tulee muiden ongelma. Tuollainen toiminta vaikuttaa koko yhteiskuntaan.

Kun joku nainen toimii noin niin siit syntyy ainakin yksi ja todennäköisesti useita katkeria miehiä. Se vaikuttaa kaikkiin yhteiskunnassa. Niillä on jopa hyvä syy olla katkeria jos jota kuta on kohdeltu kuin Tuuli-Elina kohteli aviomiestään.

Sen lisäksi toi vaikuttaa erittäin haitallisesti lapsiin. Taas yksi satsi ongelmalapsia jotka on joutunut elämään erohelvetin. Samalla lapset ovat nähneet miten äiti nöyryyttää omalla itsekyydellään heidän isäänsä. Sen jälkeen he joutuvat koko loppuikänsä elämään isän kanssa joka ei tule unohtamaan nöyryytystään.

Samaan aikaan he myös elävät äitinsä kanssa joka on puhdas narsisti. Äidin joka mielummin nai ympäri kaupunkia kuin on lastensa kanssa. Joten noista lapsista tulaa katkeria, tunnekylmiä ja rikkinäisiä aikuisia.

Joka taas vaikuttaa yhteiskuntaan.

Herranjestas mitä pskaa taas, "nai ympäri kaupunkia", "narsisti" ??

Juu u, kyllä se taitaa olla parempi mitä vähemmän lapsia edelleen tehdään ja mitä vähemmän mennään peruskonservatiivisiin parisuhteisiin. Eipä ainakaan tarvitse astua siihen konservatiivisuuden vankilaan, jossa elähtäneet perus mammat kivittää kun toiset ei eläkään just niin kuin norrrrmaalisti on ollut tapana.

Jos ei edes sitoudu, kukaan ei tule huutelemaan, että jos et jää siihen avioliiton vankilaan ikuisesti niin miehesi ja kaverinsa ja yhteiskunta trrraumatisoituu. Jos on lapsia ja ajattelet välillä itseäsikin ja ehkä eroat, olet narsisti koska lapset kärrrsiii ja perhe särrrkyy ja voi dramaattisuus.

Vierailija
351/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mollaavia kommentteja. Itse huomasin 20 v parisuhteen jälkeen etten olisi koskaan alkanut suhdetta jos en silloin aikanaan ollut niin kokematon ja kypsätön.

Vierailija
352/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivamieslapsi kirjoitti:

En kyllä ymmärrä mollaavia kommentteja. Itse huomasin 20 v parisuhteen jälkeen etten olisi koskaan alkanut suhdetta jos en silloin aikanaan ollut niin kokematon ja kypsätön.

Mutta katsos kun näiden mielestä sitoutuminen ja etenkin lasten hankinta tämän ihmisen kanssa tarkoittaa että enää ei saa valita uudestaan. Ei suhteella tai omalla onnellisuudella enää saa olla mitään väliä, vain äiti sinun tulee oleman ainakin parikymmentä vuotta. Ydinperhe aamen.

Vierailija
353/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Vierailija
354/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispuolinen mikä se olikaan joku Minkkinen jolla oli joku blogi tai jotain.

Haha, Ikean pöytä ja mitä näitä oli 😂😂😂😂

Vierailija
355/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun ei mee taas teksti läpi enkä kyllä keksi mikä sana jää filtteriin. Sitä piti sanoa, että vaikuttaa että porukka kokee tämän naisen ratkaisun nyt jotenkin uhaksi, kun sitä vastaan pitää niin voimalla käydä. Onko ehkä omakin elämä sitten kuitenkin vähän silleen ja tälleen, että haluanko nyt kuitenkaan elää näin, mutta pelottaa tehdä mitään muutostakaan?

Vierailija
356/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta katsos kun näiden mielestä sitoutuminen ja etenkin lasten hankinta tämän ihmisen kanssa tarkoittaa että enää ei saa valita uudestaan. Ei suhteella tai omalla onnellisuudella enää saa olla mitään väliä, vain äiti sinun tulee oleman ainakin parikymmentä vuotta. Ydinperhe aamen.

Jes! Joka lapsen toive: marttyriäiti.

Eri

Vierailija
357/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuli-Elinakin tajusi elämän ainutkertaisuuden. Sinkkukaverit houkutteli varmaan eroamaan.

Tällaisen ajattelun takia ne mielenterveysongelmat lisääntyvät. Aikaisemmin vanhemmat olivat epäitsekkäistä ja laittoivat lasten tarpeet etisijalle ja siitä syystä terveitä ihmisiä kasvoi yhteiskuntaan. Nykyinen suuntaus johtaa vääjäämättä yhteiskunnan romahtamiseen.

Mielenterveysongelmat ei lisäänny, niitä vain hoidetaan nykyään.

Mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet huomattavasti

Vierailija
358/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen pitää kantaa vastuu päätöksistään. Lasten EI IKINÄ pidä joutua sopeutumaan aikuisten sekoiluihin.

Vierailija
359/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä haukkumista, mutta en toisaalta ymmärrä miksi tämä on julkisuudessa. Ihmiset eroaa vähän väliä. Osa riidoissa,osa ei.

Vierailija
360/377 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan tietysti. Pyhän Äidin myytti. En kyllä ymmärrä kuka muka jaksaa elää vain lapsilleen 18 vuotta. Mietin myös millaisia niistä lapsista tulee kun vanhemmat roikkuvat heissä ja kontrolloivat vielä aikuisinakin, kun on totuttu siihen että lapset on koko elämän sisältö. Lähipiirissä on tällainen ihminen, joka ei uskalla elää aikuisena ilman vanhempien hyväksyntää kaikille asioille. Kotiäitinä vuosia ollut äiti pitää aikuista lastaan jossain henkisessä lieassa. Aika karmeaa.

Tuo kertoo vain sinun lähipiiristäsi.

Sitä kutsutaan vanhemmuudeksi ja vastuunkantamiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi