Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuuli-Elina nosti kytkintä, vaikka kaikki oli hyvin

Vierailija
31.03.2021 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/d2dd8511-ed02-4d7b-a1b3-9219307f5628

Jotenkin tästä jutusta tuli miehenä mieleen, että olisi hauska kuulla miehen ajatukset. Tuuli-Elina nosti kytkintä vaikka kaikki oli hyvin. Nyt on rennompaa sinkkuilla, kun lapset on jo tehty, ei tarvitse enää etsiä siittäjää.

Mitä tästä oikein pitäisi ajatella tästä jutusta? Taas yksi voimaantuja joka väänsi lapset ja sen kummemmin ajattelematta mitä mies halusi elämältään ja suhteelta tai lapset, päätti vaan lähteä veks. Vai että hän todellakin on se voimaantuja eikä kenenkään tarvitse uhrata elämäänsä vaan tehdä mitä tahtoo?

Kommentit (226)

Vierailija
181/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on vain tämä yksi elämä. Ei sitä pidä alkaa elää muiden mieliksi ja sen mukaan mitä muut tahtoo.

Vierailija
182/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on vain tämä yksi elämä. Ei sitä pidä alkaa elää muiden mieliksi ja sen mukaan mitä muut tahtoo.

Koskee lapsettomia sinkkuja. Jos lapset eivät tahdo tavallista perhe-elämää, niin ok. Onko niiltä kysytty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse uhrata elämäänsä. Jokainen saa tehdä, mitä tahtoo - sukupuolesta riippumatta. Vain lapsista on huolehdittava aikuiseksi saakka. Saa lähteä, saa erota, saa muuttaa elämänsä. Ihmisen perustila on olla yksin. Kaikki muut tavat elää ovat sopeutumista ja väliaikaista. Kuinka pitkään? Sen saa jokainen päättää itse.

Ihan kantaa ottamatta varsinaiseen aiheeseen: Ihmisen perustila ei ole olla yksin, vaan ihminen on laumaeläin. Ihmislapsi ei edes kehity kunnolla, jos jää vaille lajitoverien seuraa, huomiota ja turvaa, vaikka saisi riittävästi ravintoa. Ihminen ei lajina olisi selvinnyt hengissä ilman laumaa ja sen tuomaa suojaa. Tätä tosiasiaa ei evoluutio ole muuttanut viimeisten tuhansien vuosien aikana, vaikka nyky-yhteiskunnassa yksin eläminen mahdollists onkin.,

Vierailija
184/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä se on kun feminismi jyllää, naiset saa tehdä ihan mitä lystää ja miehistä on tullut tossun alla olevia, märiseviä lampaita.

Vierailija
185/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen tarina, herättää pelkkiä kysymyksiä. Kolmenkympin kriisikö iski? Väsy lapsiperhearkeen? Liian vähän omaa aikaa niin pitää ottaa lopullinen irtiotto koko perheestä? Kyllästyminen omaan mieheen? Ehkä kaikki nämä. Onko liian nuorena menty naimisiin ja tehty lapset? Ei eletty sitä nuoruutta seurusteluineen ja biletyksineen? Luettu liikaa naistenlehtiä ja saatu ideoita? Nytkö on sitten onnellinen, kunnes...? Eräs tuttavani teki juuri näin, lapset ja uusi omakotitalo, vakituinen työ ja sama mies 10v. Kyllästyi tasaiseen arkeen ilmeisesti, mikään ei oikeasti ollut pilalla, omien sanojensa mukaan. Halusi erota, sai sen ja tukun rahaa yhteisestä talosta.  Osti uuden kodin ja muutti sinne toisen lapsensa kanssa. Alkoi bilettää ja vaihtoi miestä useammin kuin monet vaatteita. Lapset kärsi, alkoivat oireilla, ja päätyivät lopulta sijoitukseen, toinen laitokseen pahojen mt-ongelmien vuoksi. Äitiä ei kiinnostanut lastenkasvatus vaan oma läheisriippuvuus ja biletys. Koko perheen elämä pilalla, etenkin lasten, ja yhteiskunnan niskaan kaatui kaikki kasvatus ja hoitaminen. En pysty ymmärtämään tällaista itsekkyyttä.

"Onko liian nuorena menty naimisiin ja tehty lapset?"

Tuskin, tämä nainen on 36, oli yhdessä saman miehen kanssa 7 v eli tavanneet naisen ollessa 29, naisen vaihdettua miestä jo lukuisia kertoja.

Eli: kyseinen nainen on noita vähempiälyisiä viehätysvoimansa mittailijoita, joiden aiemmat suhteet kariutui kun ihailu arkistui. 29 v eli juuri kohta 30 v tuli kiire tekaista lapset jonkun miehen kanssa, josta uskotteli välittävänsä (miehet kun yleensä toivoo perheen pysyvän kasassa jos tekevät lapsia naisen kanssa). Sit hei, alkoi kyllästyttää ja taas piti saada ihailua. "Ohhoh, nuoremmat miehet huomaavat minut kun (sanasta sanaan) heilutan persettä baarissa! Ihanaa mä oon MILF!"

Mutta tietysti jos asian sulattelu on helpompaa mollaamalla niitä nuoria, joille unelma perheestä on ykkönen, niin hyvä.

Biologinen ikä ei ole sama kuin henkinen ikä. Joku voi olla jo 20v hyvin kypsä aikuinen ihminen ja toiset ei vielä 50v:kaan sitä ole. Eli kyllä tämä nyt vaikuttaa olevan se 7v aviokriisi ja liian kypsymätön perhe-elämään. 

Vierailija
186/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lapsistaan välittää niin tuossa on kyllä aikas iso riski, että lasten isä ei paljon jää kaipaamaan ja potemaan eroa vaan menee eteenpäin elämässä. TE:llä paskat välit eksän kanssa, jolle kuka tahansa nainen on parempi vaihtoehto ja kohta varmaan silläkin uusi puoliso ja lapsilla äitipuoli ja mahdolliset naisen lapset tai sisarpuolet ja kaikilla muksuilla oireilut kaiken teidän yhdessä rakentaman paskan mukaiset.... Ai mutku en mä jaksanut ajatella kuin itteeni ja miltä mun oma minä tuntuu?... Mahdollisesti oma uusi kihlattu lähtee lätkimään tosta kuviosta hyvin pian. Oikeasti, kannattaisi miettiä. Jos ei välitä lapsista niin sittenhän ei ole ongelmaa ja voi tehdä ihan mitä mieleen juolahtaa

Vierailija
187/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tässä jutussa, että miksi ketään kiinnostaa jonku nobodyn ero ja sen syyt?

Minusta on outoa että tehdään tällainen juttu lehteen jo alun alkaen. Kaikki oli hyvin, mutta lähdin. Nyt saan huomiota ja olla yksin. Itse en nimenomaan ole kenenkään naisen kanssa, kun tiedän ettei minusta ole olijaksi. Ei viiti tuhlata kenenkään aikaa. Toiset eivät ajattele samalla tavalla. Halutaan lapsiakin ja nehän tehdään.

ap

Hän luuli olevansa onnellinen tämän miehen kanssa avioliitossa, huomasi ettei niin ole ja ottaa eron. Ihan ymmärrettävää, ettei halua viettää loppuelämäänsä miehen kanssa, jota ei rakasta.

Vierailija
188/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tässä jutussa, että miksi ketään kiinnostaa jonku nobodyn ero ja sen syyt?

Minusta on outoa että tehdään tällainen juttu lehteen jo alun alkaen. Kaikki oli hyvin, mutta lähdin. Nyt saan huomiota ja olla yksin. Itse en nimenomaan ole kenenkään naisen kanssa, kun tiedän ettei minusta ole olijaksi. Ei viiti tuhlata kenenkään aikaa. Toiset eivät ajattele samalla tavalla. Halutaan lapsiakin ja nehän tehdään.

ap

Hän luuli olevansa onnellinen tämän miehen kanssa avioliitossa, huomasi ettei niin ole ja ottaa eron. Ihan ymmärrettävää, ettei halua viettää loppuelämäänsä miehen kanssa, jota ei rakasta.

Lasten kasvatus täyspäisiksi aikuisiksi ei ole koko elämän mittainen projekti.

Vierailija
189/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä katsomassa, löytyykö instasta pyllybikinikuva.

Tietysti löytyi.

Vierailija
190/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaa vaan pettää sitten kumppania? Jos suhteesta ei enää saa sitä, mitä siitä haluaa, ei sitä kannata jatkaa.

Vierailija
191/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kannattaa vaan pettää sitten kumppania? Jos suhteesta ei enää saa sitä, mitä siitä haluaa, ei sitä kannata jatkaa.

Joo sitähän täällä yritetään sanoa, lisää valheita... Ei mutta noloa tässä on, että Tuuli-Eemeli on malliesimerkki palstaulien ihmiskuvan hyväksikäyttäjänaisesta, joka kiertää k a rusellissa 30 v asti, jonka jälkeen etsii itselleen ja penskoilleen sopivan elättäjän ja sitten jättelee miehen kun ei koskaan tuntenut tarpeeksi kemiaa lasten isän kanssa.

Ja sitten jumalauta kirjoittaa kirjan, jossa tunnustaa kaiken. En meinaa uskoa todeksi, #naamapalmu

T. Nuorempi mamma, joka ei ollut koskaan ennen nähnyt todisteita ulihorinoista

Vierailija
192/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen ärsyttävän oloinen nainen jutun perusteella. Enkä tajua miksi tällainen juttu edes on pitänyt tehdä. Mikä pointti?

Vierailija
193/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon ihmisestä, ettei keksi muita vaihtoehtoja kuin puolison jättäminen pikkulapsiaikana tai vieraissa juoksentelu.

Vierailija
194/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tuulielina.fi/juontaja

Nettisivut omalla nimellä ja sisältö itsekehua. Huomionarsismi kukkii pääsiäisen alla uutisia myöten

Vierailija
195/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuminen on sitä että haetaan ihan omista valinnoista ja tekeleistä se voima. Sinä halusit äidiksi ja sinulla on äidin vastuu jokaisen lapsesi 18-ikäiseksi asti. Sinä et ole lapseton nainen vaan äiti.

Äitiys ei kyllä tarkoita sitä, että omasta elämästä on luovuttava kokonaan.

Kuka nyt kokonaan luopumisesta on puhunutkaan? Mutta jos ei omassa parisuhteessa ole mitään erityisempää vikaa, niin kyllähän se pikkulapsiaikana eroaminen viestii siitä ettei se lasten perheen eheänä säilyttäminen ole merkinnyt vaakakupissa kovin paljon. Kyllä sitä vierasta munaa/reikää olisi kerinnyt jahdata muutaman vuoden myöhemminkin.

Vierailija
196/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajista 10% on narsisteja. Muistui vaan tällainen tilasto mieleen.

Vierailija
197/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te revitte tätä katkeruutta ja vihaa? :D Kyllä huomaa että joku nainen on taas tehnyt itsenäisiä päätöksiä oman elämänsä suhteen kuten parhaaksi näkee, kun heti ollaan joukolla palauttamassa ruotuun.

T. Perheenäiti, joka on sen verran tyytyväinen elämäänsä, ettei ole vaikeuksia katsoa vierestä kun muut elävät kuten tahtovat

Vierailija
198/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään joka viikko lehdissä on juttuja, joihin on valittu joku todella erikoinen nainen. Naisena sekä ärsyttää että hävettää nämä jutut. Tuntuu että näistä erikoistapauksista yritetään väkisin vääntää uusi normaali.

Mitä erikoista tässä naisessa muka oli?

Vierailija
199/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te revitte tätä katkeruutta ja vihaa? :D Kyllä huomaa että joku nainen on taas tehnyt itsenäisiä päätöksiä oman elämänsä suhteen kuten parhaaksi näkee, kun heti ollaan joukolla palauttamassa ruotuun.

T. Perheenäiti, joka on sen verran tyytyväinen elämäänsä, ettei ole vaikeuksia katsoa vierestä kun muut elävät kuten tahtovat

Se on sinun näkemyksesi itsestäsi. Minä käsitin, että olet sen verran tyytyväinen just nyt, että tulit sitten vauva-palstalle nimittelemään muita keskustelijoita katkeriksi, tyytymättömiä vihaajiksi. Eikös se niin mennytkin? Jännä ristiriita.

Vierailija
200/226 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aivan ihana juttu. Mun 70-luvulla syntynyt äitini voisi tosin olla eri mieltä. Hänelle oli tärkeää, että löydän vakituisen poikaystävän ennen kuin lukio loppuu ja hän huolehti, siis ihan oikeasti tuli järjestämään yhteenmuuttoa kun en lukion jälkeisenä kesänäkään vielä ollut taivutteluista huolimatta suostunut muuttamaan yhteen tämän pojan kanssa Hänelle oli maailmanloppu kun erosin 24-vuotiaana ja jäin kahden lapsen yksinhuoltajaksi. Hän oli sitä mieltä, että rakkaus menee aina kaiken edelle ja opiskella ehtii myöhemminkin. Hän kieltäytyi auttamasta missään, sillä olin itse kuulemma päätökseni tehnyt. Ja olikin elämäni paras päätös, vaikka kahden lapsen yksinhuoltajaksi jäinkin. Monet on kysyneet onko äitini lestadiolainen, ei ole. Nykyään opiskelen ja saan elää sellaista elämää kuin itse haluan. En ymmärrä miksi naisten pitäisi enää nykypäivänä uhrata koko elämä jonkun miehen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan