Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cooperin testissä vaivaiset 1600m

Vierailija
30.03.2021 |

Vitsit miten pettyny olo. Myönnän etten ole hetkeen liikahtanut tai mitään mut noi on vaan tekosyitä. 🥺

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5500 ite juoksin

Vierailija
22/38 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juosten helposti reilut 3500 metriä. Hiihtoladulla 12 min pertsan vedolla rapiat 4 km. Ei koronat vaivaa kun harjoittaa hapenottokykyä. Neuvoksi kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5500 ite juoksin

Onnea Mailmanennätyksestä.

Vierailija
24/38 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain nipin napin 1500  :/ enkä pidä edes itseäni ihan hirveän huonokuntoisena. Samat fiilikset täällä! Ja joku kommentoi että tuollainen menisi vain kävellen niin itse kyllä hölkkäsinkin osan matkaa. Ehkä mulla on vaan sitten niin lyhyet jalat? :D

Olen itse 160 cm pitkä ja kävelin työterveyden valvomassa UKK-kävelytestissä 2000 metriä vajaassa 14 minuutissa. Jos olisin pysähtynyt 12 minuutin kohdalla, olisi matkaksi tullut reilut 1700 metriä.

Testi tehtiin urheilukentällä, joten matka oli mitattu oikein.

Jotkut lyhyet naiset kävelee helvetin kovaa. Joskus olen joutunut juoksemaan kiinni, ja oikeasti yrittänyt tutkia sitä tekniikkaa. Se on niin salamannopeaa, että ei silmä ilmeisesti pysy perässä. En tiedä. Näyttää ihan normaalilta vaivattomalta kävelyltä, mutta vauhti vaan on kova. Aina joskus näitä näkee.

Ne on niitä Duracell-pupuja.

Vierailija
25/38 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain nipin napin 1500  :/ enkä pidä edes itseäni ihan hirveän huonokuntoisena. Samat fiilikset täällä! Ja joku kommentoi että tuollainen menisi vain kävellen niin itse kyllä hölkkäsinkin osan matkaa. Ehkä mulla on vaan sitten niin lyhyet jalat? :D

En halua nyt masentaa, mutta jos et mikään 140 cm ole, niin kyse on vaan huonosta kunnosta...

Vierailija
26/38 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei liiku, luulee yleensä kuntoaan liian hyväksi. Totuus on hyvä herätys.

Nythän sinulla on mahtava tilanne! Tuosta on nimittäin uskomattoman helppo parantaa. Jos käyt huomenna kokeilemassa ja otat tavoitteeksi sata metriä enemmän, niin onnistuu varmasti. Siitä sitten pikkuhiljaa muutakin liikettä.

Vierailija
27/38 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossa kunnossa on se hyvä puoli, että sitä on helppo parantaa ja tuloksia tulee nopeasti :D

Vierailija
28/38 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tänään juosta cooperin kuntokauden aloitukseksi. N41 joten tuo 1600 m olisi keskitasoa, 8 km/h vauhtia. Olen suunnitellut neljän kuukauden juoksukauden ja Cooper saisi sitten nousta kesän lopussa tasolle hyvä eli n. 2000 m.

Vierailija
29/38 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46v nainen joka ei urheile yhtään. Tupakkaakin kuluu 0-2 päivässä. Ruoka on mitä sattuu, yleensä pikaruokaa ja sain matkaksi 1600m juoksumatolla. Olen 170/75

Oletko ajatellut laihduttaa normaalipainoiseksi?  Ylipaino lyhentää odotettavissa olevaa elinikää.

Vierailija
30/38 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähtee! Vinkkejä?

Vierailija
31/38 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin sen Gooperin 12 minuutissa pääsin vaikka olen jo yli 70v.

yksi..

Vierailija
32/38 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 160 cm pitkä ja kävelin työterveyden valvomassa UKK-kävelytestissä 2000 metriä vajaassa 14 minuutissa. Jos olisin pysähtynyt 12 minuutin kohdalla, olisi matkaksi tullut reilut 1700 metriä.

Testi tehtiin urheilukentällä, joten matka oli mitattu oikein.

Jotkut lyhyet naiset kävelee helvetin kovaa. Joskus olen joutunut juoksemaan kiinni, ja oikeasti yrittänyt tutkia sitä tekniikkaa. Se on niin salamannopeaa, että ei silmä ilmeisesti pysy perässä. En tiedä. Näyttää ihan normaalilta vaivattomalta kävelyltä, mutta vauhti vaan on kova. Aina joskus näitä näkee.

Käytännössä venytetään askelpituutta. Ei ole oikeasti niin vaivatonta, hyvää nivelille, saati energiatehokasta kuin miltä vaikuttaa. Hölkkä on taloudellisempaa.

Vierailija
33/38 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonossa kunnossa on se hyvä puoli, että sitä on helppo parantaa ja tuloksia tulee nopeasti :D

Äkkiä se tulee alaspäinkin. 10 päivän sairastelu ja käytännössä mentiin 10 pointsia taaksepäin juoksutehokkuudessa.

Vierailija
34/38 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka kävelee lujaa on monesti vielä sellaisia persjalkaisia. Näyttää hassulta.

Vierailija
35/38 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopea kävelijä ehkä pääsisi cooperissa 1400-1500m. Mutta noin nopeaan kävelyyn vaaditaan aika kova kunto eli juosten olisi menny kilsa enemmän.

Jengi aina ajattelee että 6km/h on peruskävelyvauhti mutta se on aika reipas. 7km/h vauhtiin saa jo tosissaan työntää jalkaa eteen, hölkkä on kevyempää.

7km/h vastaa 1400m cooper.

Vierailija
36/38 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt juostu! Lähdinkin paljon kovempaa kuin ajattelin, 10 km/h ja jaksoin sitä loppuun asti, tulos 2050 m. N41.

Vierailija
37/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1600

Lievösti ylipainoinen M 62.

Itse asiassa olen yllättynyt että päältä kuuskynppisenö kuitenkin jaksan vielä juosta. 

Vierailija
38/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä tupakointia esim. tahtiin aski päivässä  niin tulos saattaa kohentua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi