Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hajuton ja mauton seinätapetti-ihminen, silti herätän jopa tuntemattomissa aggressioita

Vierailija
30.03.2021 |

Riittää, että olen olemassa. Eikö teistä ole outoa? Sitten joku ärsyttävä pälä pälä-ihminen on tykätty.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin tuosta samasta.

Me ollaan niin outoja, että meitä ei ymmärretä. Jos on hiljaa, pidetään ylimielisenä. Jos pälättää, pidetään mukavana ja välittömänä.

Vierailija
2/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin tuosta samasta.

Me ollaan niin outoja, että meitä ei ymmärretä. Jos on hiljaa, pidetään ylimielisenä. Jos pälättää, pidetään mukavana ja välittömänä.

Totta. Ne jotka suoltaa koko elämänsä muille, mitä ruokaa söi, menikö maha sekaisin ruoasta, mitä mies sanoi, mitä ei sanonut blaa blaa on niin mukavia. Kun ei puhu omista asioista kehitellään valtavia salaisuuksia mitä muka peittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vihaa beigeä.

Vierailija
4/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mona Lisa hymy ärsyttää.

Vierailija
5/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa herää ärtymystä tuon ylimielisyytesi vuoksi.

Vierailija
6/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsin tuosta samasta.

Totta. Ne jotka suoltaa koko elämänsä muille, mitä ruokaa söi, menikö maha sekaisin ruoasta, mitä mies sanoi, mitä ei sanonut blaa blaa on niin mukavia. Kun ei puhu omista asioista kehitellään valtavia salaisuuksia mitä muka peittelee.

Joo. Todistin kerran ilmeisesti treffejä, joilla oli kaksi tällaista pälättäjää. Siinä tuli kyllä ihan kaikki suolen liikkeistä lähtien kerrattua toiselle. Oli ihan hirveää kuunnella sitä melusaastetta. Kyseessä vielä yksi Suomen kauneimmista kohteista ja olisin vaan rauhassa ja hiljaisuudessa halunnut nauttia maisemista ja kesäillasta.

Vierailija
7/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsin tuosta samasta.

Joo. Todistin kerran ilmeisesti treffejä, joilla oli kaksi tällaista pälättäjää. Siinä tuli kyllä ihan kaikki suolen liikkeistä lähtien kerrattua toiselle. Oli ihan hirveää kuunnella sitä melusaastetta. Kyseessä vielä yksi Suomen kauneimmista kohteista ja olisin vaan rauhassa ja hiljaisuudessa halunnut nauttia maisemista ja kesäillasta.

🤣

Vierailija
8/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ylimielinen. Tuomitset ulkoisen olemuksen perusteella. Ap

Vierailija
9/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet tuon ylimielisenä? Itsekin joutunut ongelmiin ilmeisesti siksi kun hiljaisuus ja ujous on tulkittu ylimieliseksi vaikka oikeasti tykkään olla porukassa. En edes ole mitenkään hyökkäävä käytökseltäni.

Vierailija
10/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toisessa ihmisessä ärsyttää se mitä hän ei sano, on ihan siellä omassa päässä vikaa.

Voin näyttää vaikka kuinka ylimieliseltä olematta yhtään! ylimielinen.

Vierailija
11/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin naiset vihaa mua, kun olen harkitseva seinätapetti281. Miesten kanssa tulen ihan ok toimeen. Mä en vaan onnistu tutustumaan naisten kanssa, kun ei mua kiinnosta puhua mitään pinnallista sontaa. Enkä halua avata liikaa elämääni melkein tuntemattomalle. Naiset osaavat olla niin hiton ilkeitä että jos kertoo itsestään vähänkään enemmän alkaa juorut liikkumaan, rankasti väritettyinä. Ja jos ei ensi tapaamisella kerro koko elämän tarinaa, on tosi epäilyttävä ja outo tyyppi.

Vierailija
12/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siksikö minua on kiusattu? Koska olen hiljainen niin luullaan ylimieliseksi?

Vierailija
13/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin naiset vihaa mua, kun olen harkitseva seinätapetti281. Miesten kanssa tulen ihan ok toimeen. Mä en vaan onnistu tutustumaan naisten kanssa, kun ei mua kiinnosta puhua mitään pinnallista sontaa. Enkä halua avata liikaa elämääni melkein tuntemattomalle. Naiset osaavat olla niin hiton ilkeitä että jos kertoo itsestään vähänkään enemmän alkaa juorut liikkumaan, rankasti väritettyinä. Ja jos ei ensi tapaamisella kerro koko elämän tarinaa, on tosi epäilyttävä ja outo tyyppi.

Valitettavasti on samanlaisia kokemuksia.

Usein naisten puheenaihe on juorut. Enkä tiedä mitään kamalampaa.

Vierailija
14/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko velvollisuus välittää ikävikköjen mielipiteistä? Heillä on ihan oma ajattelutapansa ja he tulevat toimeen lähinnä toisten samanlaisten kanssa.

Vierailija
15/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se katse omasta navasta ap.

Vierailija
16/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko velvollisuus välittää ikävikköjen mielipiteistä? Heillä on ihan oma ajattelutapansa ja he tulevat toimeen lähinnä toisten samanlaisten kanssa.

Ei, mutta ihmetyttää miten joku jaksaa kerätä ärtymystä toisen olemuksesta. En minäkään pidä kaikista ihmisistä, silti voin olla heille ystävällinen tai neutraali. Käytän energiani ihmisiin joista pidän, muu on hukkaan heitettyä aikaa.

Vierailija
17/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se katse omasta navasta ap.

Olen nyt pälä pälä, etkö tykkää? Ap

Vierailija
18/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta ihmetyttää miten joku jaksaa kerätä ärtymystä toisen olemuksesta. En minäkään pidä kaikista ihmisistä, silti voin olla heille ystävällinen tai neutraali. Käytän energiani ihmisiin joista pidän, muu on hukkaan heitettyä aikaa.

Näin juuri!

Tykkään ajatella että näin maailmasta tulee hieman parempi paikka 🙂

Ainoa paikka missä koskaan väittelen on tämä palsta.

Vierailija
19/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet tuon ylimielisenä? Itsekin joutunut ongelmiin ilmeisesti siksi kun hiljaisuus ja ujous on tulkittu ylimieliseksi vaikka oikeasti tykkään olla porukassa. En edes ole mitenkään hyökkäävä käytökseltäni.

En ole tuo, jota lainasit, mitta minä tulkitsin aapeen ylimieliseksi tuon aloitusvieetin viimeisen lauseen perusteella. ” Sitten joku ärsyttävä pälä pälä-ihminen on tykätty”.

, kertoo aika aelkeästi siitä, mitä mieltä aapee on puheliaammista ihmisistä ja että hän pitää itseään parempana.

Vierailija
20/24 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jota lainasit, mitta minä tulkitsin aapeen ylimieliseksi tuon aloitusvieetin viimeisen lauseen perusteella. ” Sitten joku ärsyttävä pälä pälä-ihminen on tykätty”.

, kertoo aika aelkeästi siitä, mitä mieltä aapee on puheliaammista ihmisistä ja että hän pitää itseään parempana.

Pälä pälät on mun mielestä, ärsyttäviä, mitä väärää siinä on myöntää se? En silti kerää raivoa heitä kohtaan. En näytä sitä mitenkään heille mitä ajattelen. Poistun paikalta jos tukee tilaisuus. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme