Mistä merkeistä voi päätellä että treffipalstalta bongattu mies onkin perheellinen?
Mitä "red flageja" on mistä tämän voisi päätellä?
Yksi mies joka on komea lääkäri mutta epäilen että tämä on kuitenkin jo naimisissa ja lapsiakin varmaan on.
Ei esim suostu että oltaisiin kavereita Facebookissa tai Instagramissa tai muussa somessa missä jaetaan omasta elämästä vaan ainoastaan joku Signal käy.
Miksi komea lääkäri edes tarvitsisi deittipalstaa, luulisi että sellainen napataan äkkiä jo ihan livenä.
Muita merkkejä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iselläni hälyyskellot alkoivat soida kun -minun tapauksessani nainen- kiusaantui aina kun otin puheeksi, että olisi kiinnosavaa joskus viettää aikaa, jonkun hänen läheistensä kanssa. Tai kun erehdyin kysymään jotain hänen ihmissuhteisaan Tai kun pyysin häntä avekikseni ensin ysäväni karonkkaan ja sittemmin pariinkin joulujuhlaan) niin aina hän keksi joain muuta "äkillsitä ja ehdottoman tärkeää" muuta menoa. Hyvin pian hän antoi ymmärää, etä parasta olisi jos vain voisimme viettää aikaa yhdessä., lähinnä minun asunnossani neljän seinän sisällä. - Suhteemme loppui aikas lyhyeen, eikä tainnut oikein koskaan kunnolla alkaakaan.
Joskus näin myös toimitaan, jos kumppania "hävetään", eli kelpaa vain panoksi.
Parisuhde on minulle (miehelle) sellaisen henkilön kanssa, jota kohtaan kokisin syystä tai toisesta häpeää on lähtökohtaisesti lähes mahdoton ajatus. - Tiedän kyllä, että on monia ihmisiä jotka kykekevät kaiken-näköisin säätöihin ja virityksiin mutta minä en. Itsestäni ei ole edes harrastamaan (ns) yhden yön juttuja.
Soittaa tuntemattomasta, haluaa nähdä outoihin aikoihin ja soittelee autosta/huoltamolta tai vasta myöhään illalla. Tekee aika ajoin ohareita
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se miehen kotona käyminen auttaa tajuamaan tilanteen. Jos hänen luonaan ei koskaan voi käydä herää kysymyksiä.
Kulissikämpät..
Vierailija kirjoitti:
Soittaa tuntemattomasta, haluaa nähdä outoihin aikoihin ja soittelee autosta/huoltamolta tai vasta myöhään illalla. Tekee aika ajoin ohareita
Ihan selvä tapaus.
Oikeastaan pitäisi tästä avata ketju että mistä näkee että tositarkoituksella liikenteessä. Oletko käynyt hyvin nopealla aikataululla hänen kotonaan? Kertooko hän kaikki perhe- ja muut ihmissuhteet sinulle? Tuleeko viestejä ihan mihin tahansa kellonaikaan jos sinua itseäsi kiinnostaa? Esiintyykö hänen puheessaan asioita tyyliin tule koska vain käymään ja se todella tarkoittaa koska vain käymään koska olet juuri nyt käymässä hänen luonaan eikä siellä ole mitään muuta kuin poikamiehen siisti kämppä ja iso telkkari ja kivoja sisustuselementtejä ja sohvan toisessa päässä yksinäinen mutta mukava mies joka kaipaa naista? Jup.
No en minäkään hyväksyisi faceen ketään random treffikumppaneita tai yhden illan juttuja. Eri asia sitten mikäli homma menee vakavaksi.
Tiedoksesi, että nuo komeat lääkärimiehet katselevat tasoisiaan naisia parisuhteeseen. Ne lähärit yms kelpaa kyllä siihen p*****seen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iselläni hälyyskellot alkoivat soida kun -minun tapauksessani nainen- kiusaantui aina kun otin puheeksi, että olisi kiinnosavaa joskus viettää aikaa, jonkun hänen läheistensä kanssa. Tai kun erehdyin kysymään jotain hänen ihmissuhteisaan Tai kun pyysin häntä avekikseni ensin ysäväni karonkkaan ja sittemmin pariinkin joulujuhlaan) niin aina hän keksi joain muuta "äkillsitä ja ehdottoman tärkeää" muuta menoa. Hyvin pian hän antoi ymmärää, etä parasta olisi jos vain voisimme viettää aikaa yhdessä., lähinnä minun asunnossani neljän seinän sisällä. - Suhteemme loppui aikas lyhyeen, eikä tainnut oikein koskaan kunnolla alkaakaan.
Parisuhde on minulle (miehelle) sellaisen henkilön kanssa, jota kohtaan kokisin syystä tai toisesta häpeää on lähtökohtaisesti lähes mahdoton ajatus. - Tiedän kyllä, että on monia ihmisiä jotka kykekevät kaiken-näköisin säätöihin ja virityksiin mutta minä en. Itsestäni ei ole edes harrastamaan (ns) yhden yön juttuja.
Älä huoli, blankot "vain" yhden illan jutut ovat aniharvinaisia suurimmalle osalle miehistä, joten tuskin kauheasti menetät, vaikket pystykään niitä muka harrastamaan. Epäilen kyllä, että pystyisit hyvinkin, jos sellaisiin olisi mahdollisuus. Huvittavaa on se, että laadukkaammat miehet pääsevät harrastamaan yhden illan juttuja ja vähemmän laadukkaat parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, blankot "vain" yhden illan jutut ovat aniharvinaisia suurimmalle osalle miehistä, joten tuskin kauheasti menetät, vaikket pystykään niitä muka harrastamaan. Epäilen kyllä, että pystyisit hyvinkin, jos sellaisiin olisi mahdollisuus. Huvittavaa on se, että laadukkaammat miehet pääsevät harrastamaan yhden illan juttuja ja vähemmän laadukkaat parisuhteita.
Minusta ei ole mitään laadukasta siinä, että harrastaa yhdenyön juttuja. Enemmän tulee tällaisia harrastavasta miehestä tai naisesta jotenkin narsustinen ja kylymätön kuva. - Sellainen joka ei osaa tai haluaa siouua ja ihmissuhteet ova enemmän välineellisiä ja esineellistäviä, joiden ehtävänä on täyttää heidän hekellinen himonsa ja halunsa. - - En suoraan sanoen tiedä jos tässä ja nyt tulisi tilaisuus harrastaa seksiä hyvin lyhyaikaisen tuttavuuden perusteella, niin mitä tekisin.
Yhden yön juttujen harrastamisella viittaa enempi siis siihen, että on heitä, jotka tietoisesti ja säännöllisen epäsäännöllisesti pyrkivät siihen, että löytäisivät itselleen seksipartnerin siinä kuin vaikka minä kaupasta viikottaiset ruoka-ostoksenii, tai "korona vapaana" aikana olen pyrkinyt osallistumaan ja käymään mm. eri kulttuuritapahtumissa, kuten teatterissa ja konsertteissa.
Enkä minä kyllä osaa pitää vähemmän laadukkaina miehinä sellaisia, jotka pyrkivät ja mahd. myös pystyvät ja kykenevätkin elämään elämään pidemmässä parisuhteessa. - Toki on varmasi niitä (hieman) reppanoita miehiä, jotka ovat valmii ja halukkaat olemaan kenen hyvänsä naisen kanssa yhdessä, koska eivät yksinkeraisesti tule toimeen itsekseen. Elleivät he jostain syystä löydä tai saa itselleen kumppania, niin hääilaasa kumppanin aseman voi täytää esimerkiksi oma äiti. Ja ellei sekään ole mahdollisa, niin näiden miesten elo on yhtä tuuliajoa ja olla hyvin tuhoisaa.
Kun ei alkoholisa ja lääkkeisä, joilla mies naiseomuutaan tällöin mahd. lohduttaa itseään ole oikein tueksi ja avuksi enempää kuin pakkasella housuihin kuseminen, vaikka hetken sekin voi tuntua lämpimältä.
Se tyyppi voi olla jotain näistä käytökseltään: hermostunut, seksistinen, kyselee vaatetusta mahdollisesti, epäsopivia kysymyksiä, ei saa selvää, ei kerro itsestään mitään tunnistettavia tietoja vaikka kertoo asioita, ei ole selkeä ja kirkas, se treffipalsta on jo itsessään epäilyttävä siellä ne varatut ovat, on runsaasti juova vaikkei se heti näy komeasta ulkomuodosta, on pinnallinen, suht vaativa, ehkä joskus piikikäs, salaperäinen, hän johtaa asiat usein seksiaiheeseen tai siihen pyrkimiseen, teillä ei ole mitään yhteistä tai on yhteistä epäilyttävän paljon eli tyyppi valehtelee (siellä ei ole henkiset tyypit), joudut ohjaamaan keskustelua koko ajan itse että se pysyy järkevänä edes jotenkin ja joissain tapauksissa mies kehuu itseään vähän liikaa. Etsi mies muualta kuin treffipalstalta suomesta ne samat saalistajat ovat siellä, liikaa yllätyksiä.
Tuo face/instattomuus ei kerro mitään. Ei kaikki meistä halua myydä itseään mainostajille. Sori siitä.
Itse sanoisin, että jos et näe miehen kotia laisinkaan ja hän ei vastaa esim viikonloppuiltaisin puhelimeen muutoin kuin roskia viedessään, niin on se kyllä merkki jostain. Mikäli myös pidempi yhteinen lomareissu on poissuljettu, niin kyllä sekin herättäisi kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuudittaudu liikaa tohon mielikuvaan. Hoitelin yhtenä kesänä miestä mikä väitti olleensa vapaa. Kyseessä oli romu Volvolla ajava ja ulkonäöltään ihan tavis. Poistatti lastenistuimet aina ennen kuin tuli tänne ja puhui yhteisistä lomamatkoista. Naisensa otti yhteyttä tossa syksyn korvilla, paljasti kaiken.
Oliko jotain mistä olisin voinut näin jälkikäteen nähdä jonkun selvän merkin?
- En tiennyt hänen sometilejään
- Oikeaa nimeä
- Nähtiin mökillä tai täällä
- Puhelimesta vähän väliä akku loppu
- Tiukat aikataulut
- Ei yhteisselfieitä taikka kädestäpitoa yms. mitään julkista
Jos on jo tutustuttu kunnolla ja ihminen ei halua millään lailla sinua mukaan arkeensa, niin hälytyskellot soisi. Ei esitellä kavereille, ei kerro kovin yksityiskohtaisesti elämästään, ei kutsu kotiinsa jne. Olipa mitä sukupuolta tahansa, niin normaali ihminen kyllä haluaa avoimesti kertoa arjestaan ja ottaa siihen mukaan. Ainakin omalla kohdalla ns. normaalit miehet ovat reippaasti esitelleet kotinsa, kertoneet elämästään ja vieneet heille tärkeisiin paikkoihin.
Sanoisin myös, että oma fiilis on aika hyvä mittari. Rehellisen tapauksen aistii, epärehellisen kohdalla soittaa herkästi kelloja, että nyt ei ole kaikki ok.
Lisään aiempaan. Osa nuorista pelimiehistä kertoo elämästään melkein kaiken, paitsi sen että on avovaimo jo kotona. Myös illanvietto jossa on miehen kaveri ja "kavereita" jossa tulet esitellyksi ei sulje pois jo olemassa olevaa vakityttöystävää, jos heidän suhde on tuore ja se kaveri ei kerro miehen naisjutuista ja runsaasta viinanjuonnista mitään kenellekään. Mies etsii seksisuhteita, ei pelkää kiinni jäämistä, ei vaihda tyttöystäväänsä toiseen.
No kyllähän se miehen kotona käyminen auttaa tajuamaan tilanteen. Jos hänen luonaan ei koskaan voi käydä herää kysymyksiä.