Mieheni antoi ulkonäölleni arvosanan
Tuli pienessä tuiterissa uv:nä puheeksi tasoteoriat, ja mies läväytti, että olen ulkonäöltäni 8,3. Onko tämä huono vai hyvä arvosana? Jotenkin vähän loukkaa, että hän arvostelee ulkonäköäni ylipäänsä tuolla tavalla numeraalisesti, ja on vissiin miettinyt asiaa ennenkin, kun arvo oli valmiina mielessä ihan desimaaleineen päivineen. Mutta haluaisin tietää, onko tuo arvosana sellainen mistä kannattaa huolestua, ja voiko arvosanaa nostaa jotenkin esim. uudella hiustyylillä, vai tehdäänkö nuo arviot saunanjälkeisestä olemuksesta? "Kympin tyttönä" kasin arvosana kuulostaa huonolta ja ahdistaa 😂
Kommentit (28)
Minun miehen mukaan olen aina ollut ja tulen aina olemaan hänelle täysi kymppi!
Olen kuulemma niin ihana nainen kaikin puolin, että hän voi vaan ihmetellä onneaan.
Tällaisia jaarittelee minulle melkeinpä päivittäin :)
Minusta 8,3 kuulostaa siltä että miehesi on varmaan aika analyyttinen ja pitää sinua hyvinkin kauniina ja viehättävänä, mutta tiedostaa samalla että maailmassa on olemassa myös joitain ihan järjettömän kauniita näyttelijöitä yms.
En minä ainakaan tuon parempaa arvosanaa antaisi sen kummemmin omalle kuin miehenikään ulkonäölle, mutta mieheni on silti kokonaisuutena täysi kymppi :)
Housut alas ja paperipussi päähän niin pääset miehesi mielestä arvosanaan 8,5.
Miehesi on urpo ja saa arvosanan 0.
Minulle riittää se, että olen mieheni mielestä niin hyvä tyyppi, että hänen kannattaa tehdä joka päivä jotain hyvää minun eteeni. Antakoon ulkonäöstä vaikka 4.
Aikuisuudessa on se hyvä puoli ettei enää tarvitse olla se äidin vaatima kympintyttö vaan ihan 6,5 riittää.
En moista pisteyttämistä ymmärrä, mutta onhan reilu 8 todella hyvä arvosana! Ellei sitten itse ole ajatellut olevansa kaunotar luokkaa 9,5.
Minusta tuollainen ulkonäön pisteyttäminen on keskenkasvuisten hommaa. Fiksujen aikuisten parisuhteeseen sellainen ei kuulu.
Tää on varmaan trolli mutta jos nyt joku tuollaiset pisteet ulkonäölleni antaisi, niin aika kauniisti ajateltu. Realistisempi arvosana olisi 7.
Miksi suostut tähän? Oletko vastavuoroisesti antanut miehen rakastajantaidoille arvosanan? Jätä se sika!
Aloitit puheenaiheen etkä kestänyt vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuudessa on se hyvä puoli ettei enää tarvitse olla se äidin vaatima kympintyttö vaan ihan 6,5 riittää.
Suurin osa ei ole kasvanut aikuiseksi.
Koittakaa vihdoikin hyväksyä miesten todellinen luonne. Mies rakastaa naisesta saatavia etuja. Jopa varattu saattaa viedä salarakastaan kylpylöihin tai ravintolaan. Miksi? Koska tällä tavoin et lähde heti menemään. Samaan aikaan miehen kotona odottaa ekalta kierrokselta loppuunajettu siitostamma.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen ulkonäön pisteyttäminen on keskenkasvuisten hommaa. Fiksujen aikuisten parisuhteeseen sellainen ei kuulu.
Kuten on myös hiprakka.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehen mukaan olen aina ollut ja tulen aina olemaan hänelle täysi kymppi!
Olen kuulemma niin ihana nainen kaikin puolin, että hän voi vaan ihmetellä onneaan.
Tällaisia jaarittelee minulle melkeinpä päivittäin :)
Kumpaa hän yrittää saada vakuuttumaan? Itseään vai sinua.
Mä ymmärrän tavallaan miestäsi. Sun pisteet on hyvä plus. Ei varmasti ole tarkoittanut pahaa, on vain miettinyt analyyttisesti mitä voisi olla tarjolla.
Hän ei ehkä ole niin tunneihminen ja todennäköisesti vähän kömpelö muutenkin sanoissaan.
Mun oma mies voisi sanoa samalla tavalla, kun taas salarakas sanoisi 10+
Vierailija kirjoitti:
Minusta 8,3 kuulostaa siltä että miehesi on varmaan aika analyyttinen ja pitää sinua hyvinkin kauniina ja viehättävänä, mutta tiedostaa samalla että maailmassa on olemassa myös joitain ihan järjettömän kauniita näyttelijöitä yms.
En minä ainakaan tuon parempaa arvosanaa antaisi sen kummemmin omalle kuin miehenikään ulkonäölle, mutta mieheni on silti kokonaisuutena täysi kymppi :)
Eli siinäpä tiedostava mies. Vertaa omaa vaimoaan järjettömän kauniisiin näyttelijöihin, yms., mutta miksi? Päästä hänet etsimään näitä hänen tarpeisiinsa sopivia kympin näyttelijöitä, joita hän siis oikeasti haluaa.
Oletko siis omasta mielestäsi täyden kympin nainen? Tuskinpa, mutta olisit halunnut, että mies tässä asiassa miellyttääkseen sinua olisi epärehellinen? Toivotaan rehellistä miestä ja kun sellaisen löytää, ei se olekaan hyvä? Koittakaa päättää. Sitäpaitsi 8,3 on hyvä arvosana.
Varmaan siinä on rutkasti hyvän miehen lisää.