Mies haluaa avoimen suhteen
Pitäisikö suostua? Mitään muuta syytä ei ole kieltäytyä kuin joku tunneasia, koska meillä ei ole yhteisiä lapsia tai omaisuutta tai muuta sellaista, mikä tuhoutuisi jos mies lähtisi kävelemään. Tuhoutumisvaarassa on vain sydämeni. Toisaalta järki sanoo, että asiassa ei ole ongelmaa. Suhteemme on onnellinen, mies vakuuttaa, että ajoittainen vieraissa käynti ei liity meidän suhteeseen millään tavalla. Onko ketään jolla avoin suhde toimii? Yksi ongelma on se, että en jaksa itse lähteä sivusuhteita metsästämään, olen sinkkuaikoina jo täysin kyllästynyt siihen kohteluun, jota miehiltä saa iskupaikoissa. Voisi kai tehdä niinkin että mies seikkailee mutta minä en. Tuleekohan jotain katkeruutta?
Kommentit (69)
Avoin suhde toimii vain silloin, kun kaikki muutkin ovat siinä mukana avoimena suhteena. Harmillisen usein sivusuhde haluaa ollakin se eka ja ihmeen usein avoimesta suhteesta innostunut puoliso ymmärtää, että saadakseen juuri tuon yhden hän joutuu luopumaan avoimesta suhteesta.
Lisäksi avoin suhde on joillekin hyvä syy olla olematta kotona silloin, kun pitäisi siivota, tiskata jne. eli kodista tulee hotelli, koska ulkopuoliset suhteet edellyttävät kivampaa panostusta.
Suostu pois, ei se kulli siitä mihinkään kulu. Toisin kuin pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon tämänkin aloituksen.
t. av-mamma
Ja tässä oli uskomatonta mikä?
Jos mies haluaa vierasta reikää, ilmoittaako hän siitä naiselleen?
Avoimen suhteen kanssahan tällä trollilla ei ole mitään tekemistä.
Mutta nielkää, nielkää.
Ai ei ole muuta hävittävää kuin tunteet? Mites sukupuolitaudit jne.? Haluatko jakaa nekin?
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde toimii vain silloin, kun kaikki muutkin ovat siinä mukana avoimena suhteena. Harmillisen usein sivusuhde haluaa ollakin se eka ja ihmeen usein avoimesta suhteesta innostunut puoliso ymmärtää, että saadakseen juuri tuon yhden hän joutuu luopumaan avoimesta suhteesta.
Lisäksi avoin suhde on joillekin hyvä syy olla olematta kotona silloin, kun pitäisi siivota, tiskata jne. eli kodista tulee hotelli, koska ulkopuoliset suhteet edellyttävät kivampaa panostusta.
Näinhän siinä käy. Kotona pelaa huolto, mutta mitään muuta ei enää olekaan. Kaikki paukut säästetään sille toiselle, tai kolmannelle, neljännelle. Kotona puoliso saa jutella seinille ja olla yksin, ei jaksa enää kiinnostaa sen jutut kun on täytynyt koko päivä hoitaa suhteita niihin muihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pillukaan panemisesta kulu. Päinvastoin, ihan hyvää tekee pimpille kun lihakset on käytössä. Tosin tässähän nyt on varmaan taas sellainen ajatus että parisuhdeseksissä ei kulu mutta irtoseksissä kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon tämänkin aloituksen.
t. av-mamma
Jos mies haluaa vierasta reikää, ilmoittaako hän siitä naiselleen?
Avoimen suhteen kanssahan tällä trollilla ei ole mitään tekemistä.
Mutta nielkää, nielkää.
Kaikissa suhteissani ovat ilmoittaneet. Yksi suhde oli avoin niin että miehellä oli lupa käydä vieraissa, minulla ei. Muissa ovat vain pettäneet, mutta ovat ehdottaneet muita tai sanoneet että eivät aio olla uskollisia enää. Kovin on vähäiset elämänkokemuksesi.
Parempi olla avoin suhde heti alusta asti niin ei tarvii sitten pettää suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pillukaan panemisesta kulu. Päinvastoin, ihan hyvää tekee pimpille kun lihakset on käytössä. Tosin tässähän nyt on varmaan taas sellainen ajatus että parisuhdeseksissä ei kulu mutta irtoseksissä kuluu.
Ei pidä paikkaansa, mistä tuollaista olet keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerrotko miten se nyt siitä panemisesta "kuluu"? Siis ihan oikeesti, oletko 15-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerrotko miten se nyt siitä panemisesta "kuluu"? Siis ihan oikeesti, oletko 15-vuotias?
Kulumalla kuluu ja väljistyy. En ole.
Tämähän meni taas ihan odotetulla tavalla täysin asiattomaksi pelleilyksi, mutta eiköhän tuossa ensimmäisellä sivulla tullut jo olennaiset sanottua.
Harvoin toimii, jos molemmat eivät alun alkaen halunneet nimen omaan avointa suhdetta.
Ehdota sen sijaan kimppakivaa niin saat olla edelleen itsekin mukana kuvioissa. Kaikki voittaa.
Tuntuisi vähän tyhmältä lopettaa muuten hyvä suhde tähän. Olen kuitenkin vapaamielinen ihminen ja ajattelen nimenomaan, että ei se käytössä kulu. Naurattaa lähinnä nuo ehdotukset että varaisin jonkun hotellihuoneen ja menisin sinne yksin mököttämään. Onko elämä ja rakkaus jotain peliä, jossa pitää koko ajan näyttää miehelle jotain että vientiä on. Tottakai naiselle on vientiä, kyllä irtoseksiä saa jos haluaa, ei siitä ole varmaan epäilystä kenelläkään. Yritän miettiä että tulisiko kuitenkin paha mieli ja jos tulee niin pääsisikö siitä yli. Mies ei todellakaan minua minään hotellina pidä, eikä tulisi pitämään. En tiedä mitä tulevaisuus toisi mutta sitä ei ainakaan. ap
Jos avointa suhdetta kaipaa vain toinen, sellaiseen ei ryhdytä. Jos avoimesta suhteesta haaveilija ei ole tähän tyytyväinen, hän on täysin vapaa lähtemään suhteesta.
Olisin avoimessa suhteessa vain jos meillä olisi kolmen kimppa toisen miehen kanssa tai/ja naisen knssa. En tykkäisi että mies harrastaisi seksiä muiden kanssa ilman minua.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota sen sijaan kimppakivaa niin saat olla edelleen itsekin mukana kuvioissa. Kaikki voittaa.
Juu, joku kiva mies mukaan kolmanneksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi vähän tyhmältä lopettaa muuten hyvä suhde tähän. Olen kuitenkin vapaamielinen ihminen ja ajattelen nimenomaan, että ei se käytössä kulu. Naurattaa lähinnä nuo ehdotukset että varaisin jonkun hotellihuoneen ja menisin sinne yksin mököttämään. Onko elämä ja rakkaus jotain peliä, jossa pitää koko ajan näyttää miehelle jotain että vientiä on. Tottakai naiselle on vientiä, kyllä irtoseksiä saa jos haluaa, ei siitä ole varmaan epäilystä kenelläkään. Yritän miettiä että tulisiko kuitenkin paha mieli ja jos tulee niin pääsisikö siitä yli. Mies ei todellakaan minua minään hotellina pidä, eikä tulisi pitämään. En tiedä mitä tulevaisuus toisi mutta sitä ei ainakaan. ap
Kuka nyt hotellihuoneessa mököttää?
Tällaisen ehdotuksen jälkeen toteaisin, että tämä suhde oli tässä ja pistäisin eropaperit vetämään.