Miksei siitä puhuta kun mies on naimisissa rikkaan naisen kanssa
Kommentit (42)
Ei sovi sovinistien stereotypioihin.
T. Meillä on juuri sellainen tilanne
Siis että nainen olisi koulutetumpi ja rikkaampi. Onhan sellaistakin vaikka kai harvinaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi sovinistien stereotypioihin.
T. Meillä on juuri sellainen tilanne
Meillä kans, minä (nainen) tienaan triplasti enemmän ja mulla on isompi omaisuus, asuntokin on minun.
Vaimon status ei nosta miehen statusta läheskään niin paljon kuin miehen status vaimon. Joten ei siitä taida olla niin paljon puhuttavaa?
Danny hyvä esimerkki Liisa Lipsasen kanssa.
Ainakin minun tuttavapiirissä asia on näin.
Miksi siitä pitäisi puhua ja kenen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Danny hyvä esimerkki Liisa Lipsasen kanssa.
Ja hyvä esimerkki siksikin että Danny oli vain sama Danny silloinkin, ei häntä pidetty linnanherrana.
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa!
Jaksetaan taivastella naisia joiden miehellä hyvä koulutus, hyvä palkka. Päinvastaisesta asetelmasta ei. Ei ainakaan samaan sävyyn.
Joo, mun vanhemmat. Pitäiskö siitä olla samanlainen ulina? Mieluummin lopettaa edelliset ulinat kuin nostaa uutta ulinaa.
Onhan se todella yleistä. Minullakin on näin. Mitä puhumista siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa!
Jaksetaan taivastella naisia joiden miehellä hyvä koulutus, hyvä palkka. Päinvastaisesta asetelmasta ei. Ei ainakaan samaan sävyyn.
Koska mies/yhteiskunta ei käyttäydy kuin se nostaisi miehenkin parempaan yhteiskuntaluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun vanhemmat. Pitäiskö siitä olla samanlainen ulina? Mieluummin lopettaa edelliset ulinat kuin nostaa uutta ulinaa.
Ja mun vanhemmat
Vierailija kirjoitti:
Vaimon status ei nosta miehen statusta läheskään niin paljon kuin miehen status vaimon. Joten ei siitä taida olla niin paljon puhuttavaa?
Aika hyvä saa myös olla itsetunto miehellä jos vaimolla on huomattavasti suuremmat tulot. Ellei nimenomaan hae elintason nousua parisuhteen kautta, joka perinteisesti on nähty jossain määrin sallituksi naisille, mutta miehet on katsottu vastuulliseksi elintason tuottamisesta. Mielenkiintoista olis kuulla myös huomattavasti enemmän tienaavilta naisilta, jakavatko auliisti tulonsa ja omaisuutensa myös puolisonsa käytettäväksi "yhteisinä rahoina".
Yhteiskunta haluaa suojella miehen egoa. Siksi ei puhuta. Naiset ovat vapaata riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä saa myös olla itsetunto miehellä jos vaimolla on huomattavasti suuremmat tulot. Ellei nimenomaan hae elintason nousua parisuhteen kautta, joka perinteisesti on nähty jossain määrin sallituksi naisille, mutta miehet on katsottu vastuulliseksi elintason tuottamisesta. Mielenkiintoista olis kuulla myös huomattavasti enemmän tienaavilta naisilta, jakavatko auliisti tulonsa ja omaisuutensa myös puolisonsa käytettäväksi "yhteisinä rahoina".
Niinhän se asia nähdään. Se vain on täyttä roskaa. Vuosisatoja on ollut juoppoja miehiä joita vaimot elättävät - paljon. Silloin ei toki kauhistella miehen loisimista vaan naista, joka sallii juomisen. Ja miehen juominenkin johtuu naisen nalkuttamisesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täältä mitään mukaansa saa...
Kyllähän siitä varallisuudesta pitää nauttiakin. Oli se sitten kumman tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän pari tämmöistä perhettä, mies on renttu ja ex-pahapoika, naista kai kiihottaa se ja mies saa hoivaa äidil... vaimoltaan.
Omat rahat ja omaisuus on kuitenkin avioliitossa, joten ei sillä omaisuudella ole niin merkitystä.