Mä niin toivon että Juhana Vartiainen valitaan Helsingin pormestariksi
Kommentit (9)
Mistä sen tietää, vaikka Halla-aho saisi sellaisen jättiäänivyöryn, että hänestä tulisikin uusi pormestari.
En ole helsinkiläinen enkä koskaan äänestänyt perussuomalaisia. Mutta stadin puolella asuvista monista kavereistani yksi jos toinenkin on siirtynyt perussuomalaisten kannattajaksi.
Miksi sen lempinimi on torkkupeitto? En millään muista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää, vaikka Halla-aho saisi sellaisen jättiäänivyöryn, että hänestä tulisikin uusi pormestari.
En ole helsinkiläinen enkä koskaan äänestänyt perussuomalaisia. Mutta stadin puolella asuvista monista kavereistani yksi jos toinenkin on siirtynyt perussuomalaisten kannattajaksi.
Sekin olisi mahtavaa. Pois virkaan, jossa hänellä ei ole yhtään valtaa Suomen asioihin.
Sehän sitä Vapaavuorenkin peppua hiertää.
Jos Vartiainen lähtee kokoomuksen eduskuntaryhmästä niin ketä mielekkäitä poliitikkoja sinne jää enää jäljelle?
Vierailija kirjoitti:
Minä vain toivon, että pormestari ei tulisi Vihreistä. Siksi äänestän vastavoimaa Vihreille, on se sitten mikä vain.
Eiköhän persut tän sössi vihreiden pussiin.
Ei siitä ole kyllä pormestariksi. Se on kova homma, jäätävästi byrokratiaa, kissanristiäisiä ja edustusta. Vaatii ihan oikeasti johtamisosaamista. Ei siinä lueskella Proustia ja oteta vähän jotain hyvää, laadukasta viiniä niistä perintölaseista. Jos käy niin, että valitaan, niin ei se siitä paria vuotta pidempään pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Minä vain toivon, että pormestari ei tulisi Vihreistä. Siksi äänestän vastavoimaa Vihreille, on se sitten mikä vain.
Ihan mikä vaan mutta ei nää Hesarin mainostamat ehdokkaat Vartiainen, Sinnemäki ja Nazima! Ei ei ei.... pakko muuttaa pois jos nää menestyy kuntavaaleissa. Helsinki on jo nyt ihan pilalla näiden kolmen johdolla! Luontoa tuhotaan enemmän kuin vuosikymmeniin. Kaikki tontit kaavoitetaan ja rannat ja Keskuspuisto ja moni lähimetsä jo tuhottu. Mikä v...u noita Vihreitäkin riivaa??
RKP Biaudet olis järkevä. Tai vaikkapa Kepun ehdokkaat. Kunhan ei Vartiainen ja Sinnemäki, eikö mieluusti Nazima.