Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runsahkolla naiskokemuksellani väitän, että suuri osa osa naisten orgasmivaikeuksista on itseaiheutettua ja johtuu siitä että ei uskalleta heittäytyä himojen vietäväksi

Vierailija
30.03.2021 |

En halua kehuskella, mutta olen vähän huolissani. Miksi seksi miehen kanssa on naisille niin vaikeaa? Todella moni tuntemani seksikumppani on vielä vaatteiden riisumisen jälkeenkin ujostellut levittää haaransa miehelle ja nauttia siitä kaikesta mitä mies voi hänelle tehdä esilekkien sormetuksesta kielileikkien kautta yhdyntään. Myös penikseen tarttuminen ja sen imeminen vaatii yleensä ensin mieheltä rohkaisua, suorastaan patistamista. Miksi? Sitten on vielä ne, jotka hyvänolon tunteen levitessä alkavan jarruttelemaan lähestyvää orgasmia ja pyytävät lopettamaan. Onko se orkun saaminen, tärinä, pillun supistelu ja ehkä itkukin jotenkin hävettävää? Sehän on parasta katseltavaa ja tunnettavaa myös miehestä! Niinkin on kerran käynyt, että nainen sai rajun orgasmin ja squirttasi lakanat märiksi (aivan huikea ja harvinainen kokemus myös miehelle), niin nauttimisen ja tärinän sijaan ei mennyt kuin pari sekuntia kun naista jo ryhtyi hävettämään oma reaktionsa ja lakanoita piti ryhtyä vaihtamaan kuiviin... Voi harmi!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se teidän miesten on puhua. Yhdynnässä saatte juuri sinne missä ne parhaat tuntoaisit ovat, ja itse useinkin määräätte vielä miten nopsaan saattte liikutella sitä kalua. Naisellehan se ei mene  noin. Muutoin voi saada hyvinkin helposti, itse saan nopeammin kuin mies.

Miehellä orgasmi lähtee aivoista, naisista en osaa sanoa. Aivan turha on kullia runkuttaa, jos kohde ei kiinnosta. Tämä naisten pitää ymmärtää miehistä. Jos mies tulee nopeasti, niin ottakaa se kohteliaisuutena. Itse en kuulu tuohon ryhmään, eli ei ole oma lehmä ojassa.

Ka tämähän ei muuten ole totta. Kyllä mies saa vaikka minkälaisen hirviön kanssa kun vaan tarpeeksi rynkyttää menemään. Siksi teihin onkin niin vaikea luottaa...

Vierailija
22/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se teidän miesten on puhua. Yhdynnässä saatte juuri sinne missä ne parhaat tuntoaisit ovat, ja itse useinkin määräätte vielä miten nopsaan saattte liikutella sitä kalua. Naisellehan se ei mene  noin. Muutoin voi saada hyvinkin helposti, itse saan nopeammin kuin mies.

Miehellä orgasmi lähtee aivoista, naisista en osaa sanoa. Aivan turha on kullia runkuttaa, jos kohde ei kiinnosta. Tämä naisten pitää ymmärtää miehistä. Jos mies tulee nopeasti, niin ottakaa se kohteliaisuutena. Itse en kuulu tuohon ryhmään, eli ei ole oma lehmä ojassa.

Ka tämähän ei muuten ole totta. Kyllä mies saa vaikka minkälaisen hirviön kanssa kun vaan tarpeeksi rynkyttää menemään. Siksi teihin onkin niin vaikea luottaa...

WTF? Ootko ite sellanen vai mistä tiedät?

Btw vittumaista sanoa tolleen toisesta ihmisestä "hirviö"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu on tuollainen "hirviö." Todella huonon näköinen nainen, ja silti löytää yöelämästä aina jonkin joka käy hoitelemassa. Eräs hoitelemansa mies kerran totesi minulle, että ei edes tykkää naisesta ja teki pilaa tämän ulkonäöstä. Pimpero kuitenkin kelpasi. Kyllä miehille kelpaa kaikki jos vain eteen sattuu kovassa puutteessa.

Vierailija
24/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu on tuollainen "hirviö." Todella huonon näköinen nainen, ja silti löytää yöelämästä aina jonkin joka käy hoitelemassa. Eräs hoitelemansa mies kerran totesi minulle, että ei edes tykkää naisesta ja teki pilaa tämän ulkonäöstä. Pimpero kuitenkin kelpasi. Kyllä miehille kelpaa kaikki jos vain eteen sattuu kovassa puutteessa.

yrittäisit edes näitten sun provojen kanssa. myötähäpeää aiheuttavat.

Vierailija
25/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Joskus nuorempana leikittiin miehen kanssa silleenkin, että katsottiin toistemme masturbointia ja se joka tuli ekana, voitti. Mä voitin varmaan 90 % kerroista (mikä sit hyvin äkkiä johti siihen miehen nopeaan kakkossijaan). Kun oikein panettaa, eka orkku voi tulla sormettamalla jo 20 sekunnissa. Joskus kyllä menee minuuttitolkulla, ei joku 20 minuuttiakaan oo mahdottomuus.

Hyvä leikki! Mekin harrastamme tätä. Kiihotun mieheni masturboimisesta käytännössä eniten, joten jos saan katsella sitä, nopea ja voimakas "saanti" on taattu. Mieheni on kuvannut minulle videoitakin, joista palaan nauttimaan aina aika ajoin.

N42

Vierailija
26/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrittäisit edes näitten sun provojen kanssa. myötähäpeää aiheuttavat.

Ja yrittäisit itse aloittaa lauseen isolla kirjaimella. Ei ole provo. Sulle elämä taitaa olla pelkkiä sateenkaaria ja kukkasia.

Vierailija
27/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin kuin ap totesi. Naisista on vaan mukavaa vierittää vastuu tässäkin asiassa miesten kannettavaksi.

Mies ei kanna koskaan vastuuta mistään. Vastuunkanto jää aina naisille.

Sitä kyllä ihmettelen aina miten seksi on osalle miehistä joku hirveä vaiva ja tuska. Seksihän on ihanaa. Toki ei sellaisen miehen kanssa joka valittaa seksin raskautta.

Jos nainen on estynyt seksissä niin se johtuu siitä että yhteiskunta opettaa vieläkin että naisen pitäisi jotenkin pidäellä seksihalujaan. Lisäksi moni mies haukkuu naisen seksuaalisuutta ja elimiä, koko kehoa. Sitten naisten pitäisi olla kuitenkin estottomia eli sängyssä miestä miellyttäviä.

Apkin vain haukkuu naisia. Varmasti auttaa naista ajautumaan ja rentoutumaan. Not.

Vierailija
28/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus. Näin on, en useammasta syystä ja traumojen takia osaa heittäytyä kunnolla seksissä ja se estää orgasmin saamisen.

Tiedostan asian hyvin. Asiaa on hankaloittanut vielä esileikin vähyys. Kumppani on nyt hiljalleen alkanut ymmärtämään ja kuuntelemaan neuvojani ja itsekin olen osannut rentoutua enemmän ja tuloksena nauttinut seksistä paljon enemmän, orgasmi alkaa jo olla hyvin lähellä.

Olen siis parikymppinen nainen, joka aloittanut seksin pari vuotta sitten. Vielä en ole seksissä lauennut (yhdyntä, suuseksi ym)

Välillä on tilanne turhauttanut tosi paljon, mutta harjoittelua vaan lisää ja turvallinen ilmapiiri ja ymmärtävä kumppani, niin kyllä tämä tästä.

Välillä on tehnyt mieli vaan heittää hanskat tiskiin, mutta olen motivoitunut oppimaan ja työstämään tätä ongelmaa sekä parisuhteeni että itseni vuoksi. Uskon, että hyödymme tästä molemmat paljon.

Vierailija
29/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kirjoitus. Näin on, en useammasta syystä ja traumojen takia osaa heittäytyä kunnolla seksissä ja se estää orgasmin saamisen.

Tiedostan asian hyvin. Asiaa on hankaloittanut vielä esileikin vähyys. Kumppani on nyt hiljalleen alkanut ymmärtämään ja kuuntelemaan neuvojani ja itsekin olen osannut rentoutua enemmän ja tuloksena nauttinut seksistä paljon enemmän, orgasmi alkaa jo olla hyvin lähellä.

Olen siis parikymppinen nainen, joka aloittanut seksin pari vuotta sitten. Vielä en ole seksissä lauennut (yhdyntä, suuseksi ym)

Välillä on tilanne turhauttanut tosi paljon, mutta harjoittelua vaan lisää ja turvallinen ilmapiiri ja ymmärtävä kumppani, niin kyllä tämä tästä.

Välillä on tehnyt mieli vaan heittää hanskat tiskiin, mutta olen motivoitunut oppimaan ja työstämään tätä ongelmaa sekä parisuhteeni että itseni vuoksi. Uskon, että hyödymme tästä molemmat paljon.

Olisi ihan kiva saada kaltaisesi nainen joskus sänkyyni. Omat kokemukset naisten kanssa on aina olleet niin kiihkeitä ettei naiset ole paljoa ehtineet mitään stressata. En ole vielä koskaan harrastanut seksiä orgasmiongelmaisen kanssa. Se on ”ongelma” jota mielelläni työstäisin. Mutta koska naisen orgasmi lähtee aivoista, niin mikään mihen tekniikka ei siihen yksin riitä. Naisen pitää olla valmis saamaan orgasmi ja sitten mies voi auttaa niin paljon kuin tarvitsee.

Naiset on erilaisia. Nykyinen ei tykkää jos klitorista hierotaan yli 5min kun taas exän klittaa olisi saanut hyväillä vaikka tunnin jos sen ajan orgasmiin olisi tarvinnut. Exä osasi myös sanoa: ”Tänään en voi saada koska XY joten minun takia ei tarvitse venyttää aikaa”. Jos EI sanonut niin osasin aina viedä hänet sormilla loppuun, yhdynnän jälkeen.

Vierailija
30/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan kiva saada kaltaisesi nainen joskus sänkyyni. Omat kokemukset naisten kanssa on aina olleet niin kiihkeitä ettei naiset ole paljoa ehtineet mitään stressata. En ole vielä koskaan harrastanut seksiä orgasmiongelmaisen kanssa. Se on ”ongelma” jota mielelläni työstäisin. Mutta koska naisen orgasmi lähtee aivoista, niin mikään mihen tekniikka ei siihen yksin riitä. Naisen pitää olla valmis saamaan orgasmi ja sitten mies voi auttaa niin paljon kuin tarvitsee.

Naiset on erilaisia. Nykyinen ei tykkää jos klitorista hierotaan yli 5min kun taas exän klittaa olisi saanut hyväillä vaikka tunnin jos sen ajan orgasmiin olisi tarvinnut. Exä osasi myös sanoa: ”Tänään en voi saada koska XY joten minun takia ei tarvitse venyttää aikaa”. Jos EI sanonut niin osasin aina viedä hänet sormilla loppuun, yhdynnän jälkeen.

Ensimmäistä kertaa kuulen jonkun sanovan, että haluaa orgasmiongelmaisen naisen sänkyynsä :D careful what you wish for.

Oikeasti, koen vain olevani taakaksi.

Hyvin mielenkiintoinen näkökulma tosin.

Vierailija
31/58 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoista se lähtee naisillakin. Yksin nopeasti, kun voi keskittyä, vaikka 30 sekunnissa. Miehen kanssa se toisen ihmisen läsnäolo häiritsee sen verran, että on vaikeampaa ja hitaampaa saada.

Vierailija
32/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa kuulen jonkun sanovan, että haluaa orgasmiongelmaisen naisen sänkyynsä :D careful what you wish for.

Miten niin? Olen itsekin ratkonut tuota orgasmiongelmaa koko ikäni vaimon kanssa. Hidas lämpeneemään eikä ole osannut itsekseen saada orgasmia.  Otin alusta lähtien haasteena, kun ekan kerran siinä onnistuin.  Kuten tuossa jo todettu, niin naisenkin orgasmi lähtee aivoista, eli nainen pitää saada siihen tilaan ennen sänkyyn menoa tai seksin harrastamista.  Mielummin kauan ennen. Mitä paremmin sen onnistu tekemään sen varmemmin  onnistuu orgasmi. Ongelmaa korosti se, että vaimo halusi nuorempana orgasminsa aina naidessa.  Se taasen toi haasteita, koska en ole koskaan kestänyt kovin kauaa, kun paikat olleet niin ahtaat.  Mikä siis neuvoksi, pitkä ja hyvä esilämmitys. Suuseksilla ja sormetuksella h-hetken lähelle ja sitten vasta naimaan.  Onnistui vuosia loistavasti, muttei todellakaan helposti. Monesti tuntui, että vaimon orgasmi oli pakkasen puolella aloittaessa, kun ei lapsiperheen ruuhka-aikaan ehtinyt esilämmittää ennen sänkyyn menoa. 

En ole pitänyt häntä orgasmivammaisena, vaan olettanut, että muutkin naiset on samanlaisia hitaasti lämpeneviä. Olen ottanut haasteena joka pitänyt vain voittaa.  Mutta se miksi nähnyt kaiken "vaivan" on ne vaimon maagiset rajut orgasmit. Jos en olisi sitä heti seurustelun alussa saanut kokoea, en olisi todennäköisesti osannut edes etsiä, kun en olisi sellaisen olemassaolosta edes tiennyt. Ei taideta missään vieläkään kirjoittaa kuinka raju ja kokonaisvaltainen voi olla naisen orgasmi. Miehellä on vain pari pientä kullin rypistystä, mutta naisella koko kroppa kouristelee kuin manaajaan riivaamana.  En oikeastaan ihmettele, jos toiset naiset kauhistuu siitä hetkestä jolloin oma kontrolli katoaa täysin eläimelliseen olotilaan joka parhaimmillaan kestääkin vielä suhteellisen kauan. Ei sielä Saturnuksen radalta ihan heti pääse takasin maan pinnalle ja sittenkin näyttää huippaavan ja silmät pyörivän päässä. 

En varmasti ole ainut mies kuka pitää naisen orgasmien tuomasta haasteesta.  Olen tyytynyt yhteen naiseen, kun ollut ihan tarpeeksi haastetta siinäkin. Mutta pakko sanoa, että vuosien mittaan käynyt mielessä, josko osaamista saisi kokeilla johonkin toiseen vaikeasti sytytettävään. 

Vierailija
33/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex sanoi minulle, etkä vieläkään saa naidessa? Pitääkö sinua yhä kädellä auttaa?  Koin ne kovin paskakommenttina. Olinko jotenkin huono, kun en saanut kuten hän halusi? Sain ja saa edelleen isoja pitkiä orgasmeja, joten tuo oli kamalaa - mutta niin yleistä, valitettavasti.

Naiset jotenkin "ajettu"  haluamaan yhdynnässä, jotta olis hyväksytympi miehelle. Väärin!

Vierailija
34/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Olen itsekin ratkonut tuota orgasmiongelmaa koko ikäni vaimon kanssa. Hidas lämpeneemään eikä ole osannut itsekseen saada orgasmia.  Otin alusta lähtien haasteena, kun ekan kerran siinä onnistuin.  Kuten tuossa jo todettu, niin naisenkin orgasmi lähtee aivoista, eli nainen pitää saada siihen tilaan ennen sänkyyn menoa tai seksin harrastamista.  Mielummin kauan ennen. Mitä paremmin sen onnistu tekemään sen varmemmin  onnistuu orgasmi. Ongelmaa korosti se, että vaimo halusi nuorempana orgasminsa aina naidessa.  Se taasen toi haasteita, koska en ole koskaan kestänyt kovin kauaa, kun paikat olleet niin ahtaat.  Mikä siis neuvoksi, pitkä ja hyvä esilämmitys. Suuseksilla ja sormetuksella h-hetken lähelle ja sitten vasta naimaan.  Onnistui vuosia loistavasti, muttei todellakaan helposti. Monesti tuntui, että vaimon orgasmi oli pakkasen puolella aloittaessa, kun ei lapsiperheen ruuhka-aikaan ehtinyt esilämmittää ennen sänkyyn menoa. 

En ole pitänyt häntä orgasmivammaisena, vaan olettanut, että muutkin naiset on samanlaisia hitaasti lämpeneviä. Olen ottanut haasteena joka pitänyt vain voittaa.  Mutta se miksi nähnyt kaiken "vaivan" on ne vaimon maagiset rajut orgasmit. Jos en olisi sitä heti seurustelun alussa saanut kokoea, en olisi todennäköisesti osannut edes etsiä, kun en olisi sellaisen olemassaolosta edes tiennyt. Ei taideta missään vieläkään kirjoittaa kuinka raju ja kokonaisvaltainen voi olla naisen orgasmi. Miehellä on vain pari pientä kullin rypistystä, mutta naisella koko kroppa kouristelee kuin manaajaan riivaamana.  En oikeastaan ihmettele, jos toiset naiset kauhistuu siitä hetkestä jolloin oma kontrolli katoaa täysin eläimelliseen olotilaan joka parhaimmillaan kestääkin vielä suhteellisen kauan. Ei sielä Saturnuksen radalta ihan heti pääse takasin maan pinnalle ja sittenkin näyttää huippaavan ja silmät pyörivän päässä. 

En varmasti ole ainut mies kuka pitää naisen orgasmien tuomasta haasteesta.  Olen tyytynyt yhteen naiseen, kun ollut ihan tarpeeksi haastetta siinäkin. Mutta pakko sanoa, että vuosien mittaan käynyt mielessä, josko osaamista saisi kokeilla johonkin toiseen vaikeasti sytytettävään. 

Kyllä, orgasmi on parhaimmillaan todella tajunnanräjäyttävä ja siinä voi tulla sellainen tunne, että menettää kontrollin ja se voi olla pelottavaa. Orgasmin aikana nimenomaan menettää kontrollin täysin, jos se on vahva ja eläimellinen.. muistan lukeneeni aiheesta aiemmin, orgasmin saanti voi vaikeutua jos nainen pelkää tätä kontrollin menetystä. Olen huomannut itsessäni samaa.

Et varmaan ole ainoa, mutta harvinainen kuitenkin. Hienoa, että haluat panostaa naisesi nautintoon noin paljon, upeaa.

Vierailija
35/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaista seksiä harrastavissa miehissä suurin osa on niitä, jotka eivät tajua naisen seksuaalisuudesta yhtään mitään ja samalla kuvittelevat olevansa sen suurimpia asiantuntijoita. Ap:n tarinoinnnissakin kuultaa läpi runsas pornon katselu. 

Pitkissä parisuhteissa mies oppii tuottamaan orgasmeja naiselle, joten irtoseksimiehiä kannattaa vältellä. Suuret luulot yhdistettynä heikkoihin taitoihin.

Vierailija
36/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikilla naisilla on ollut vaikeuksia saada kanssasi orgasmi, niin mikä on tapauksia yhdistävä tekijä?

Vierailija
37/58 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen orgasmivammainen? Jos nainen saa orgasmin tavalla tai toisella, niin silloin saa.

Vierailija
38/58 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäyksenä  edelliseen kirjoitukseen vaimon orgasmien pyydystämisestä, että jos mies on fiksu niin ei taatusti kerro naiselle mitään orgasmin pyydystämisestä saati vaikeuksista. Vaimolla ei ole siten mitään hajua miten pillua hyväilen, missä järjestyksessä ja miksi mitäkin paikkaa. Ainut mitä tuntee tapahtuvan.  Joskus olen saattanut ihmetellä vaimolle jälkeen päin, että miksiähän oli niin tiukassa.  Vastaus ollut aina sama, ei tiedä. Joten ei ole kannattanut edes ihmetellä saati kysyä. Olen myös  ihastellut, kun vaimolla lähtenyt lentoon oikein kunnolla. 

Vierailija
39/58 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen orgasmivammainen? Jos nainen saa orgasmin tavalla tai toisella, niin silloin saa.

Jos naiset eivät saa ap:n kanssa niin sehän kertoo lähinnä ap:sta eikä naisista. Orgasmin saaminen on erittäin helppoa, mutta ei sitä saa kaikkien miesten kanssa. Se ei tee mitenkään orgasmivammaiseksi ja aivan uskomatonta panna oma taitamattomuus tai kokemattomuus naisten syyksi. 

Orgasmit eivät myöskään ole mitään tärinä- ja ulvahduskohtauksia. Yliampuvasti naisten orgasmeista kertovista huomaa kyllä, ettei ole asiasta käytännön kokemusta. 

Vierailija
40/58 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Orgasmit eivät myöskään ole mitään tärinä- ja ulvahduskohtauksia. Yliampuvasti naisten orgasmeista kertovista huomaa kyllä, ettei ole asiasta käytännön kokemusta. 

Kannattaisi varmaan puhua vain omista, jos ei ole kokemusta rajummista. Jos taasen oletkin mies, niin paljosta jäänyt vajaaksi. Onko mahdollisesti naiset feikanneet? 

Tykästyin vaimossani eniten hänen käsittämättömän rajuihin orgasmeihin, joissa pillu todella ilmoitti haluavansa kullia enemmän kuin mitään maailmassa.