Runsahkolla naiskokemuksellani väitän, että suuri osa osa naisten orgasmivaikeuksista on itseaiheutettua ja johtuu siitä että ei uskalleta heittäytyä himojen vietäväksi
En halua kehuskella, mutta olen vähän huolissani. Miksi seksi miehen kanssa on naisille niin vaikeaa? Todella moni tuntemani seksikumppani on vielä vaatteiden riisumisen jälkeenkin ujostellut levittää haaransa miehelle ja nauttia siitä kaikesta mitä mies voi hänelle tehdä esilekkien sormetuksesta kielileikkien kautta yhdyntään. Myös penikseen tarttuminen ja sen imeminen vaatii yleensä ensin mieheltä rohkaisua, suorastaan patistamista. Miksi? Sitten on vielä ne, jotka hyvänolon tunteen levitessä alkavan jarruttelemaan lähestyvää orgasmia ja pyytävät lopettamaan. Onko se orkun saaminen, tärinä, pillun supistelu ja ehkä itkukin jotenkin hävettävää? Sehän on parasta katseltavaa ja tunnettavaa myös miehestä! Niinkin on kerran käynyt, että nainen sai rajun orgasmin ja squirttasi lakanat märiksi (aivan huikea ja harvinainen kokemus myös miehelle), niin nauttimisen ja tärinän sijaan ei mennyt kuin pari sekuntia kun naista jo ryhtyi hävettämään oma reaktionsa ja lakanoita piti ryhtyä vaihtamaan kuiviin... Voi harmi!
Kommentit (58)
Juuri niin kuin ap totesi. Naisista on vaan mukavaa vierittää vastuu tässäkin asiassa miesten kannettavaksi.
Ap on oikeassa! Varsinkin nuorten naisten ongelmia nuo kuvaamasi..
No ei se orgasmi ajttelemalla kyllä tule. Mekaanista ärsytystä tarvitaan .
Mutta tuomuu on totta. Minä muuten squirttaan joka kerta; ja tänään mies keksi että alusta oltava tästälähin aina sängyn vierellä kun ei sitä kerkee usein enää hakemaan. Ja ei sitä häpeillä yhtään!
Ongelma on molemmissa sukupuolissa.
Kohta 1
On naisia, jotka ovat naiseutensa ja seksuaalisuutensa kanssa sinut. Sitten on miehiä, jotka ovat seksuaalisuutensa ja miehisyytensä kanssa sinut. Nämä tyypit kun kohtaa sängyssä niin *KABOOM*. Tämä on win-win tilanne.
Kohta 2
Sitten on naisia, jotka eivät ole naiseutensa ja seksuaalisuutensa kanssa vielä puhjenneet kukkaan. Näille naisille seksi kohdan 1 miesten kanssa on juuri aloittajan kuvaamaa. On olemassa myös miehiä, jotka eivät ole vielä ollenkaan sinut oman vehkeensä ja miehuutensa kanssa. Nämä miehet eivät yksinkertaisesti osaa käsitellä kohdan 1 naisia, koska näiden naisten seksuaalisuus ja naiseus on heille liian vahva ja uhka.
Kohdan 1 naisten ja miesten pitää ymmärtää löytää toisensa ja nauttia elämästä eikä kuluttaa elämäänsä yrittäen saada kohdan 2 naisia ja miehiä kohdan 1 naisiksi ja miehiksi.
Minä olen kyllä sinut itseni kanssa. Pidän vartalostani ja tiedän että miehetkin tykkää. Kun on isot rinnat, tosi pieni vyötärö jne. Tai eihän se toki ihan kaikkien makuun ole, mutta ne miehet tuskin minua silloin lähestyy. En siis häpeile sängyssä, mutta onhan se vaikeampi keskittyä omaan nautintoon, kun siinä on se toinenkin. Omissa leikeissä saan todella helposti, mutta miehen kanssa on vaikeampaa. Tarvitsee kunnon stimulaation klittaan. Vaikka omissa leikeissä riittää se iso dildo. Ja molemmat vakkarimieheni on kyllä hyvin varusteltuja. Joskus tulee vaan selkeästi paineet, että pitäisi laueta ja silloinhan ei varmasti laukea. Tai ehkä kunnon vibrakäsittelyllä. Harmi vaan kun nämä vakkarit ei käy edes joka viikko, mielelläni harjoittelisin kyllä.
Helppohan se teidän miesten on puhua. Yhdynnässä saatte juuri sinne missä ne parhaat tuntoaisit ovat, ja itse useinkin määräätte vielä miten nopsaan saattte liikutella sitä kalua. Naisellehan se ei mene noin. Muutoin voi saada hyvinkin helposti, itse saan nopeammin kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se teidän miesten on puhua. Yhdynnässä saatte juuri sinne missä ne parhaat tuntoaisit ovat, ja itse useinkin määräätte vielä miten nopsaan saattte liikutella sitä kalua. Naisellehan se ei mene noin. Muutoin voi saada hyvinkin helposti, itse saan nopeammin kuin mies.
Samoin! Joskus nuorempana leikittiin miehen kanssa silleenkin, että katsottiin toistemme masturbointia ja se joka tuli ekana, voitti. Mä voitin varmaan 90 % kerroista (mikä sit hyvin äkkiä johti siihen miehen nopeaan kakkossijaan). Kun oikein panettaa, eka orkku voi tulla sormettamalla jo 20 sekunnissa. Joskus kyllä menee minuuttitolkulla, ei joku 20 minuuttiakaan oo mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä orgasmi lähtee aivoista, naisista en osaa sanoa. Aivan turha on kullia runkuttaa, jos kohde ei kiinnosta. Tämä naisten pitää ymmärtää miehistä. Jos mies tulee nopeasti, niin ottakaa se kohteliaisuutena. Itse en kuulu tuohon ryhmään, eli ei ole oma lehmä ojassa.
Nainen 26v tässä terve! Eräänlainen omakohtainen näkemys asiaan jos viitsitte lukea.
Aloittajalta hyviä pointteja ja jossain määrin pitävät paikkansa. Ei se ihan noin mustavalkoista siltikään ole. Asiaan vaikuttaa paljon se, millaista kohtelua ja huomiointia nainen on saanut miehiltä. Itse olin 17 kun harrastin seksiä ensimmäisen kerran, olin parisuhteessa. Koska oltiin kakaroita, ei seksikään ollut kovin kummoista. Itse en saanut toiminnasta kovinkaan paljoa muuta kuin hyvän mielen poikaystävän nautinnon vuoksi. En kyllä sen puoleen tiennyt mitä olisin halunnutkaan. No, kuitenkin... Tässä suhteessa elin vajaan puoli vuotta ja kovia ulkonäköpaineita koin kun oli tissit liian pienet kuulemma. Asiat muuttuivat PALJON kun tapasin aviomieheni ollessani 19. Hän oli 18 ja todella erilainen kuin yksikään tapaamani mies. Niin aikuinen, yllättävää kyllä neitsyt, ja kovin rehtikin. Hänen kanssaan seksi oli aluksi myös aika mitään sanomatonta mutta hiljaa hyvä tulee. Häntä kiinnosti minunkin nautintoni ja oma häpeänaiheeni, tissit, ei enää ollut häpeänaihe vaan hän piti niistä yhtä paljon kuin minusta ylipäätään. Olin ja olen edelleen aika vaikeasti tulevaa sorttia, mutta hän näkee vaivaa sen eteen etten jää ilman. Kun vuosia on kulunut, olen osannut enemmän heittäytyä juuri siihen hetkeen ja kuumiin tunteisiin. En siltikään tule helpolla enkä ilman klitoriksen hyväilyä. Pointti tässä ajattelussani on siinä, että minulla ainakin koko näkemys seksistä oli ihan väärä ennen aviomiestäni. Nyt ei tarvitse suorittaa, feikata eikä hävetä eläimellisiä ääniä. Saati ajatella miltä ne kirpputissit näyttää missäkin asennossa. Ja osaan olla paljon vapautuneempi kun tiedän että saan myös sen mitä tarvitsen. Näissä asioissa on monta monessa eikä aina ole kyse siitä että nainen toimisi aloittajan kuvaamalla tavalla. Minuun tuo ei ainakaan päde enkä tiedä miksen saa helposti. Mutta nautinnollista seksiä saan kun sain miehen joka välittää tunteistani. Hänen nähtensä voin olla miten vain eikä hävetä. Kävi jopa niin, että lapsen syntymän jälkeen seksi muuttui paremmaksi. Tai sanotaan että kosteammaksi kun tuli tuo ejakulaation jalo taito kuvioihin :D Ei nyt joka kerta mutta välillä. Lähinnä silloin kun ei ole kiire mihinkään ja mies näkee vaivaa enemmän. Sekin todistaa, että oikeanlainen puoliso saa toisen vapautuneemmaksi. Oli miten oli, kiva jos jaksoit lukea.
"johtuu siitä että ei uskalleta heittäytyä himojen vietäväksi"
Tarja Kulho: Naisille seksi tapahtuu ennen kaikkea aivoissa.
Räkkärimarketin kassa on oikeassa ja sen pitäisi jokaisen miehen ymmärtää.
"Miehellä orgasmi lähtee aivoista, naisista en osaa sanoa. Aivan turha on kullia runkuttaa, jos kohde ei kiinnosta. "
Tuo taas ei pidä yleisesti paikkaansa. Harvassa on tilanteet jossa mies päätyy harrastamaan seksiä juuri sen naisen kanssa joka ei saa häntä laukeamaan. Ei ole omalle kohdalle tullu vastaan 30 vuoden aikana. En toki ole aina lauennut, mutta se ei ole koskaan johtunut naisesta.
Voi helposti yleistää, että mies laukeaa jos seksiin päädytään. Ja aika todella monelle miehelle ei ole kovin nuukaa kuka sitä munaa runkuttaa kunhan vaan joku runkuttaa. Onnellisia ovat he joilla on mahdollisuus valita.
Monet naiset ujostelee aluksi, mutta niin ujostelee myös moni mieskin. Toisaalta, mikä on ujostelua? Se on luonteesta kiinni meneekö sänkyyn makaamaan haarat levällään miestä odottamaan vai haluaako mielummin että sänkyyn mennään alusvaatteissa joita sitten riisutaan. Se on osa esileikkiä joillekin.
Naista joka ei tarttuisi penikseen en ole vielä tavannut. Ja aika monta naista on tullut tavattua. Kovin kummallista se olisi jos niin kävisi.
Suihinotto taas on täysin eri asia. Parikin naista on sanonut että ottavat suihin vain jos todella pitävät miehestä. Eivät siis todellakaan ottaisi suuhun yhdenyön suhteelta. Omalle kohdalle taas on osunut vain pari naista jotka ovat ottaneet suihin vaikka ollaan tavattu vasta tunteja aiemmin. Molemmat kyllä myös antautuivat nuoltavaksi aika rohkeasti.
Sellaista naista joka ei orkkua haluaisi en ole tavannut. Yleensä tilanteet ovat olleet sen verran kiihkeitä, että epäilen että naisella on asia edes käynyt mielessä.
Palatakseni siihen että naiselle seksi tapahtuu aivoissa. Naisen tosiaankin pitää haluta miestä että edes kostuu, orgasmista puhumattakaan. Oma nainen saattaa esim sanoa: Luuletko tosiaan että tuollaisella käytöksellä olisit yhtään haluttava? Itselleni taas toisen käytös tms ei juuri vaikuta voisinko silti panna hänen kanssaan. Miehenä ei ehkä ymmärrä että naisen pitää olla oikeilla fiiliksillä jotta orgasmi tulee. Miehelle laukeaminen (huom tarkoitan siemensyöksyä, en orgasmia) taas on aika mekaaninen reaktio.
Olen kyllä seurustellut naisen kanssa jonka tapasin festareilla ja päästi hieromaan pilluaan parin tunnin pussailun jälkeen vaikka teltan ulkopuolella oli kavereita. Samainen nainen saattoi sanoa kun suudeltiin: Mä oon jo ihan märkä, haluutko kokeilla? Ainoa nainen joka on puhunut pillunsa märkyydestä. Toisaalta nainen oli muutenkin verbaalinen ja kyllä pyysi jos halusi että panen takaapäin. Nykyinen nainen ei paljoa puhu vaan kääntyy vaan ympäri jos haluaa takaapäin.
N26 kirjoitti:
Nainen 26v tässä terve! Eräänlainen omakohtainen näkemys asiaan jos viitsitte lukea..
Minuun tuo ei ainakaan päde enkä tiedä miksen saa helposti. Mutta nautinnollista seksiä saan kun sain miehen joka välittää tunteistani. Hänen nähtensä voin olla miten vain eikä hävetä. Kävi jopa niin, että lapsen syntymän jälkeen seksi muuttui paremmaksi. Tai sanotaan että kosteammaksi kun tuli tuo ejakulaation jalo taito kuvioihin :D Ei nyt joka kerta mutta välillä. Lähinnä silloin kun ei ole kiire mihinkään ja mies näkee vaivaa enemmän. Sekin todistaa, että oikeanlainen puoliso saa toisen vapautuneemmaksi. Oli miten oli, kiva jos jaksoit lukea.
Oma nainen sanoi että hänen seksuaalisuutensa muuttui lasten jälkeen niin että nyt voi saada useampia orgasmeja putkeen, kun ennen lapsia sai vain yhden. Ennen lapsia hänelle orgasmin saaminen oli tärkeää, kun nyt taas voi nauttia seksistä muutenkin.
Emme ole koskaan puhuneet squirttaamisesta, mutta joskus on panemisen jälkeen ollut koko alavatsa aivan märkä ja se ei varmaan ihan kosteudesta vain johdu. Jos oikeain muistelen niin sitä tapahtui enimmäkseen ennen lapsia ja edellisestä kerrasta on aikaa.
Omalle naiselle tärkeää on myös fyysinen läheisyys orgasmin saamiseksi. Jos vaikka istuu vieressä ja sormettaa/dildottaa, niin ei lähde niin helposti kun jos on ihan kiinni ja toinen käsi/suu rinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
"Miehellä orgasmi lähtee aivoista, naisista en osaa sanoa. Aivan turha on kullia runkuttaa, jos kohde ei kiinnosta. "
Tuo taas ei pidä yleisesti paikkaansa. Harvassa on tilanteet jossa mies päätyy harrastamaan seksiä juuri sen naisen kanssa joka ei saa häntä laukeamaan. Ei ole omalle kohdalle tullu vastaan 30 vuoden aikana. En toki ole aina lauennut, mutta se ei ole koskaan johtunut naisesta.
Voi helposti yleistää, että mies laukeaa jos seksiin päädytään. Ja aika todella monelle miehelle ei ole kovin nuukaa kuka sitä munaa runkuttaa kunhan vaan joku runkuttaa. Onnellisia ovat he joilla on mahdollisuus valita.
Monet naiset ujostelee aluksi, mutta niin ujostelee myös moni mieskin. Toisaalta, mikä on ujostelua? Se on luonteesta kiinni meneekö sänkyyn makaamaan haarat levällään miestä odottamaan vai haluaako mielummin että sänkyyn mennään alusvaatteissa joita sitten riisutaan. Se on osa esileikkiä joillekin.
Naista joka ei tarttuisi penikseen en ole vielä tavannut. Ja aika monta naista on tullut tavattua. Kovin kummallista se olisi jos niin kävisi.
Suihinotto taas on täysin eri asia. Parikin naista on sanonut että ottavat suihin vain jos todella pitävät miehestä. Eivät siis todellakaan ottaisi suuhun yhdenyön suhteelta. Omalle kohdalle taas on osunut vain pari naista jotka ovat ottaneet suihin vaikka ollaan tavattu vasta tunteja aiemmin. Molemmat kyllä myös antautuivat nuoltavaksi aika rohkeasti.
Sellaista naista joka ei orkkua haluaisi en ole tavannut. Yleensä tilanteet ovat olleet sen verran kiihkeitä, että epäilen että naisella on asia edes käynyt mielessä.
Palatakseni siihen että naiselle seksi tapahtuu aivoissa. Naisen tosiaankin pitää haluta miestä että edes kostuu, orgasmista puhumattakaan. Oma nainen saattaa esim sanoa: Luuletko tosiaan että tuollaisella käytöksellä olisit yhtään haluttava? Itselleni taas toisen käytös tms ei juuri vaikuta voisinko silti panna hänen kanssaan. Miehenä ei ehkä ymmärrä että naisen pitää olla oikeilla fiiliksillä jotta orgasmi tulee. Miehelle laukeaminen (huom tarkoitan siemensyöksyä, en orgasmia) taas on aika mekaaninen reaktio.
Olen kyllä seurustellut naisen kanssa jonka tapasin festareilla ja päästi hieromaan pilluaan parin tunnin pussailun jälkeen vaikka teltan ulkopuolella oli kavereita. Samainen nainen saattoi sanoa kun suudeltiin: Mä oon jo ihan märkä, haluutko kokeilla? Ainoa nainen joka on puhunut pillunsa märkyydestä. Toisaalta nainen oli muutenkin verbaalinen ja kyllä pyysi jos halusi että panen takaapäin. Nykyinen nainen ei paljoa puhu vaan kääntyy vaan ympäri jos haluaa takaapäin.
Puhut pelkästään panemisesta. Eikö ole jo selvää, että se riittää vain aniharvalle. Muutoin hyvä kirjoitus.
Tuo N26 kirjoitus oli todella hyvä.
Riippuu ihan miehestä uskaltaako heittäytyä himojen vietäväksi.
Vuonna 2021, ketkä enää "ujostelee"? Ihmettelen, jos joku, mies tai nainen ei uskalla nauttia seksistä!
70F kirjoitti:
Vuonna 2021, ketkä enää "ujostelee"? Ihmettelen, jos joku, mies tai nainen ei uskalla nauttia seksistä!
Miten olisi vaikka sellainen ihminen joka ei kenellekkään kelpaa? Jos kaikki orastavat suhteet on päättynyt siihen että kuulee olevansa huono sängyssä, niin ei sitä osaa enää oikein nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen paljon vaivaa nähty tämän kirjoittamiseen kun vertaa asiasisältöön. Virheitä täynnä ja sisältää vain omaelämänkertaa. Ehkä tarkoitus oli vaan fantasioida ja kehuskella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen paljon vaivaa nähty tämän kirjoittamiseen kun vertaa asiasisältöön. Virheitä täynnä ja sisältää vain omaelämänkertaa. Ehkä tarkoitus oli vaan fantasioida ja kehuskella?
Toisilla on sitä ylimääräistä aikaa kirjoittaa puuta heinää
Vierailija kirjoitti:
No ei se orgasmi ajttelemalla kyllä tule. Mekaanista ärsytystä tarvitaan.
Toki mekaanista ärsytystä tarvitaan, mutta jos ajatukset ovat hakoteillä ja mieli muualla, ei millän hinkkaamisella saada aikaan orkkua.
Mitäs olet niin itsekäs miessika, että sua kiinnostaa naisen orgasmi, ettäs kehtaatkin.