Onko teillä naisilla maha sekaisin aina kuukautisten aikaan?
Siis minulla on joka kerta, mahassa möyrii ja pitää kurlaavaa ääntä. Maha ruikulilla... kiusallista kyllä! Miten näitä oireita voisi lieventää.
Kommentit (26)
Ei , mutta aineenvaihdunta kyllä paranee. Suoli tyhjenee ekana menkkapäivänä paremmin kuin ikinä muulloin. Siis saatan käydä jotain 4x asialla ja aina tulee paljon kun normisti käyn ehkä vain joka kolmas päivä.
Kyllä, mutta se ei haittaa, koska ei tee sitä, että pitäisi juosta/rampata vessassa vaan tulee kerralla ripuli ja sitten ok.
Se mikä haittaa, on kun välillä siihen yhdistyy (ennen ulostamista ja sitten just kun ulostus) peräaukon lävistävä järkky kipu kuin sähköshokki. Kyllä googletettu, voi olla periaatteessa normaalia satunnaisena tai endometrioosia.
Toi on semmosta, mikä pelottavaakin eikä kipulääkkeet auta siihen, vaikka auttavat kuukautiskipuihin muuten. Justiinsa oli tuollainen tilanne täällä ja toivoin vaan, ettei tule sitä sähköshokkia (se oireilee sitä ennen, kun massa siirtyy kohti vessavalmiutta) ja jos tulee, niin aattelin vaan että toivottavasti en huuda ääneen ja joku naapuri ravaa ovelle, jota en kuitenkaan pysty housut kintuissa tulla avaamaan enkä haluakaan. :D Siis tuossa ajattelin pahinta skenaariota, ja mietin vaan etttä ei huutoa.
Tällä kertaa meni ok. Yleensä menee ok. Elämän aikana tota ei ole käynyt kuin muutaman kerran, hankala selittää mutta silloin kun kävi, se oli jotain ihan hirveää.
Ei nyt pahasti löysällä, mutta kyllä niin että eron kuitenkin normaaliin huomaa. Ei mulla yleensäkään ikinä ole pahasti. Auttaisko vaan jo sekin jos syö lisää runsaskuituista ruokaa?
On. On myös kovia kipuja, ja saattaa olla lämpöäkin. Syynä endometrioosi.
Limitän kahta särkylääkettä muutaman päivän ajan niin että koko ajan on jompi kumpi vaikuttamassa. Esim. Buranaa klo 9 ja Panadolia klo 12 jne. Sillä juuri ja juuri pärjää.
Mulla on vatsa kuralla milloin sattuu läpi kuukauden, en ole huomannut yhteyttä kuukautisiin.
On. Juuri ennen menkkojen alkamista pierettää ja paskattaa aamusta iltaan. Olen pahoillani jos joku tulee töissä silloin vessaan mun jälkeen