Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen, kun minua kuulemma luullaan prostituoiduksi?

Vierailija
29.03.2021 |

Sellainen huhu kiertää sen lisäksi, että minua luullaan myös alkoholiongelmaiseksikin, vaikka en juo alkoholia. Totuus on se, että menetin neitsyyden 24-vuotiaana ja mulla on ollut kolme s*ksikumppania koko elämäni aikana. En ole edes mitenkään ihmeellisen näköinen, tosin vähän suttuinen ja nuhjainen ehkä sekä sinkku. Tilanne ahdistaa ja loukkaa minua. Olisiko ideoita tilanteesta selviämiseen?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne s*ksikumppanitkin olivat kaikki seurustelusuhteisiin liittyen, eivät siis yhden illan tuttavuuksia, vaan tunsin heidät kaikki vähintään yli vuoden ajan. Ihan käsittämätöntä. Itse olen niin pumpulissa kasvanut, etten edes tunnistaisi prostituoitua katukuvasta.

Vierailija
2/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksikumppani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herttinen, tee hinnasto

Vierailija
4/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös oikeasti todella ujo seurustelujuttujen suhteen. Villi veikkaus on se, että näytän vain jotenkin h*orahtavalta, sellaiselta "lumpulta", vaikka pukeudun neutraalisti ja peittävästi.

Miten mun pitäisi pukeutua ja stailata itseni sekä ilmaista itseäni muutenkin, että näyttäisin normaalilta kunnon kansalaiselta? En osaa kontrolloida oikein sitä, millaisen imagon itselleni rakennan ja tarvitsisin todella tarkat ohjeet melkein kädestä pitäen, jotta osaisin olla sellainen kuin ihmisen kuuluu olla.

Vierailija
5/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksikumppani?

En uskaltanut kirjoittaa sanaa s e k s i. Oikeasti inhottaa koko aihepiiri muutenkin. Inhottaa olla tällainen saasta ihmiseksi.

Vierailija
6/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä

Vierailija
7/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi ikinä tehdä sellaista mistään hinnasta oikeasti. Olen romanttinen ihminen ja haluaisin välittävän oman puolison ja tutustua rauhassa sekä mieluusti mennä naimisiin ennen fyysistä läheisyyttä. Siksi koko juttu onkin äärimmäisen loukkaavaa.

Vierailija
8/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä

En ole ikinä ennen kirjoittanut tästä prostituoiduksi epäilemisestä. Ehkä joku muu on.

Vierailija
9/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tähän nyt sanois muuta kuin vai että niin jaa.

Vierailija
10/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suksikumppani?

En uskaltanut kirjoittaa sanaa s e k s i. Oikeasti inhottaa koko aihepiiri muutenkin. Inhottaa olla tällainen saasta ihmiseksi.

Mikä seksissä pelottaa?

Seksi tuntuu hyvältä.

Vierailija
11/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näin uskoo/väittää? Miksi välität niiden mielipiteistä? Kateelliset keksii huhuja vaikka aidanseipäistä.

Vierailija
12/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain vastaan prostituoituja? Olisit ylpeä vaan.

Vierailija
13/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä koettanut pinnistellä ja olen treenannut ja voimistellut sekä laittanut siistin ehostuksen ja hiukset siististi, mutta ei se vain auta riittävästi. Kesällä koetan hankkia aina rusketusta, etten olisi kalpea. Mutta olen synnynnäisesti jotenkin vain niin "likaisen" näköinen, että minusta aina oletetaan pahaa, tein mitä tahansa.

Vierailija
14/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi ikinä tehdä sellaista mistään hinnasta oikeasti. Olen romanttinen ihminen ja haluaisin välittävän oman puolison ja tutustua rauhassa sekä mieluusti mennä naimisiin ennen fyysistä läheisyyttä. Siksi koko juttu onkin äärimmäisen loukkaavaa.

Romanttinen ihminen, jolla ollut lukuisia kumppaneita. Jokin tuossa yhtälössä ei ihan osu kohdilleen, mikähän se on?

Vierailija
15/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulemisella väliä? Jos et oo prostituoitu niin et ota rahaa. Et anna seksiä.

Olet oma itsesi.

Vierailija
16/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suksikumppani?

Mikä seksissä pelottaa?

Seksi tuntuu hyvältä.

No en halua avoimesti sellaisesta jutella, enkä viestittää, että olisin sellaisesta kiinnostunut. Kunnon miehet eivät halua seksistä kiinnostuneita naisia muutenkaan. Sellaiset hyvät miehet kuvittelevat todennäköisesti, että olen jotenkin "kokenut", joten siksi eivät tee minulle koskaan aloitteita tositarkoituksella.

Vierailija
17/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin tänään petrolinsiniseen pörrötakkiin, olinko minäkin nyt prostitoitu?

Ja huomenna urheiluvaatteissa taas kunnon kansalainen. Voinko vaihtaa imagoa ja persoonaa kerran viikossa? Vai kerran tunnissa?

Enpä ole tuollaisesta tienytkään. 🤭

Vierailija
18/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttinen ihminen, jolla ollut lukuisia kumppaneita. Jokin tuossa yhtälössä ei ihan osu kohdilleen, mikähän se on?

No kolme kumppania kymmenen vuoden aikana. Se on toki paljon, mutta en voi sille mitään, jos suhde epäonnistuu. Kerro, mikä yhtälössä ei osu kohdilleen? Eli siis olen h*o ra tuon takia vai?

19/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös oikeasti todella ujo seurustelujuttujen suhteen. Villi veikkaus on se, että näytän vain jotenkin h*orahtavalta, sellaiselta "lumpulta", vaikka pukeudun neutraalisti ja peittävästi.

Miten mun pitäisi pukeutua ja stailata itseni sekä ilmaista itseäni muutenkin, että näyttäisin normaalilta kunnon kansalaiselta? En osaa kontrolloida oikein sitä, millaisen imagon itselleni rakennan ja tarvitsisin todella tarkat ohjeet melkein kädestä pitäen, jotta osaisin olla sellainen kuin ihmisen kuuluu olla.

Ymmärrän että provoat, mutta jos jollain tällainen tilanne olisi niin lähde ennemmin tutkailemaan miksi niin hirveä tarve sulautua massaan ja täyttää yhteiskunnan muotit. Muiden mielipiteillä ei ole vahvaitsetuntoiselle väliä, pyri siihen ennemmin. Käy juttelemassa jollekin. Pukeudu kuten haluat. Pane ketä haluat. Anna muiden tilittää.

Vierailija
20/46 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttisella ihmisellä ei voi olla lukuisia kumppaneita koska sinä sanot niin? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi