Mitä teen, kun minua kuulemma luullaan prostituoiduksi?
Sellainen huhu kiertää sen lisäksi, että minua luullaan myös alkoholiongelmaiseksikin, vaikka en juo alkoholia. Totuus on se, että menetin neitsyyden 24-vuotiaana ja mulla on ollut kolme s*ksikumppania koko elämäni aikana. En ole edes mitenkään ihmeellisen näköinen, tosin vähän suttuinen ja nuhjainen ehkä sekä sinkku. Tilanne ahdistaa ja loukkaa minua. Olisiko ideoita tilanteesta selviämiseen?
Kommentit (46)
Sekin ahdistaa, kun mulla ei ole ketään sellaista läheistä, jonka kanssa voisin puhua näistä syytöksistä. Siis jolle uskaltaisin kertoa siitä kiusaamisesta, jota koen. Olen aivan yksin. Tämä palsta on ainoa paikka saada tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herttinen, tee hinnasto
En voisi ikinä tehdä sellaista mistään hinnasta oikeasti. Olen romanttinen ihminen ja haluaisin välittävän oman puolison ja tutustua rauhassa sekä mieluusti mennä naimisiin ennen fyysistä läheisyyttä. Siksi koko juttu onkin äärimmäisen loukkaavaa.
Romanttinen ihminen, jolla ollut lukuisia kumppaneita. Jokin tuossa yhtälössä ei ihan osu kohdilleen, mikähän se on?
Lukuisia :DDD Nyt on kyllä joku Reiska 64 v neitsyt langan toisessa päässä. Ei toki siinä, ehkä vielä joskus sullekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä tehdä sellaista mistään hinnasta oikeasti. Olen romanttinen ihminen ja haluaisin välittävän oman puolison ja tutustua rauhassa sekä mieluusti mennä naimisiin ennen fyysistä läheisyyttä. Siksi koko juttu onkin äärimmäisen loukkaavaa.
Romanttinen ihminen, jolla ollut lukuisia kumppaneita. Jokin tuossa yhtälössä ei ihan osu kohdilleen, mikähän se on?
Lukuisia :DDD Nyt on kyllä joku Reiska 64 v neitsyt langan toisessa päässä. Ei toki siinä, ehkä vielä joskus sullekin
Älkää pliis ees tarttuko tuohon, ei jaksa taas yhtä naisvihaketjua
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotain vastaan prostituoituja? Olisit ylpeä vaan.
Ei ole mitään sellaisia vastaan ihmisinä, mutta olen kaukana sellaisesta. Ärsyttää myös se, että mua jo teininä luultiin joksikin likaiseksi naiseksi, jota jotkut vanhat miehet tulivat iskemään, vaikka olin aivan viaton ja ikäistäni huomattavasti lapsellisempi tyttö. Mussa on jotain pahaa ja saataisita, josta en pääse irti millään.
Kuule sinua kontrolloidaan sosiaalisesti koska olet luultavasti vähintäin hyväkroppainen ja uhka muille. Ihan tyypillistä toimintaa taas. Lisäksi ne jotka kiusaavat haistavat sinussa hyvän ja aidon ihmisen. Luonnehäiriöisille olet punainen vaate koska ne haistavat hyvyytesi ja kunnollisuutesi, siksi ne yrittävät saada sinusta samanlaisen alasvedetyn kuin tuntevat olevansa itse.
Tulisin tueksesi jos vaan tavattaisiin. Olen tavannut monia naisia joita leimattu samoin ja kaikki herkkätuntoisia ja kunnollisia. Ne kiusaajat taas naukuvia kiljuvia muijia ja karkeita ukkoja.
Ajattele että se ongelmä on niillä ei sinulla. Sinussa ei ole yhtän mitään vikaa. Tsemppiä.
Jos voit kerro paikkakunta tai edes seutu. Se auttaa muitakin sillä on paikkakuntia joissa tuo on todella yleistä ja julmaa.
Ne haluavatkin että tunnet itsesi likaiseksi - ne vat itse sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon henkilön kommentti osui ja upposi. Tajusin tehneeni virheen varsinkin sen ekan ihmissuhteeni kanssa. Kunpa vanhempani olisivat ohjeistaneet avioitumaan ennen ns. ekaa kertaa. Mutta olen liian liberaalin kotikasvatuksen uhri itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös oikeasti todella ujo seurustelujuttujen suhteen. Villi veikkaus on se, että näytän vain jotenkin h*orahtavalta, sellaiselta "lumpulta", vaikka pukeudun neutraalisti ja peittävästi.
Miten mun pitäisi pukeutua ja stailata itseni sekä ilmaista itseäni muutenkin, että näyttäisin normaalilta kunnon kansalaiselta? En osaa kontrolloida oikein sitä, millaisen imagon itselleni rakennan ja tarvitsisin todella tarkat ohjeet melkein kädestä pitäen, jotta osaisin olla sellainen kuin ihmisen kuuluu olla.
Minua on myös luultu lutkahtavaksi. Syytä en tiedä. Oma arveluni: olen pitkä, hoikka ja vaalea ja jollakin työpaikalla usea mies kysyi, olenko venäläinen alunperin.
Ei kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuule sinua kontrolloidaan sosiaalisesti koska olet luultavasti vähintäin hyväkroppainen ja uhka muille. Ihan tyypillistä toimintaa taas. Lisäksi ne jotka kiusaavat haistavat sinussa hyvän ja aidon ihmisen. Luonnehäiriöisille olet punainen vaate koska ne haistavat hyvyytesi ja kunnollisuutesi, siksi ne yrittävät saada sinusta samanlaisen alasvedetyn kuin tuntevat olevansa itse.
Tulisin tueksesi jos vaan tavattaisiin. Olen tavannut monia naisia joita leimattu samoin ja kaikki herkkätuntoisia ja kunnollisia. Ne kiusaajat taas naukuvia kiljuvia muijia ja karkeita ukkoja.
Ajattele että se ongelmä on niillä ei sinulla. Sinussa ei ole yhtän mitään vikaa. Tsemppiä.
Jos voit kerro paikkakunta tai edes seutu. Se auttaa muitakin sillä on paikkakuntia joissa tuo on todella yleistä ja julmaa.
Ne haluavatkin että tunnet itsesi likaiseksi - ne vat itse sitä.
Mitä kautta sellaiseen kiusaamiseen ja häpäisemiseen voi saada tukea? Tilanne on oikeasti todella kiusallinen ja nolo. En osaa puolustautua todella ilkeää käyttäytymistä kohdatessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon henkilön kommentti osui ja upposi. Tajusin tehneeni virheen varsinkin sen ekan ihmissuhteeni kanssa. Kunpa vanhempani olisivat ohjeistaneet avioitumaan ennen ns. ekaa kertaa. Mutta olen liian liberaalin kotikasvatuksen uhri itsekin.
😂😂😂 oiskohan jotain tukiryhmää liian liberaalisesti kasvatetuille jotka haluavat aikuisena ruoskia syntinsä pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 oiskohan jotain tukiryhmää liian liberaalisesti kasvatetuille jotka haluavat aikuisena ruoskia syntinsä pois
Ap on mies ja hoidin tarpeessa. Avohoidon siis
Johan sulle sanottiin siinä alkoholistiksi luulemis-ketjussa, että lakkaa pitämästä piilareita päiviä putkeen, kulkemasta viikon vanhat meikit naamalla ja pese hiukset.
Minut on yritetty raiskatakin kaksi kertaa, mutta kummallakaan kerralla eivät onnistuneet. Siis silleen, että henkilö painoi maahan ja koetti kuristaa ja pahoinpidellä jne. Kumpikin oli ennalta tuntematon Siitä on useampi vuosi aikaa jo. Miksi ne samantyyppiset miehet eivät esim. pyytäneet treffeille, vaan tekivät noin? Silloinkin olisin ollut sinkku, mutta ei kukaan kunnollinen mies pyytänyt treffeille tms. Tuollaisestakin tulee jotenkin tosi likainen olo.
Pukeudu asiallisesti ja vähennä meikkiä.
Hanki apua, oikeasti. Niihin oikeisiin ongelmiisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään sellaisia vastaan ihmisinä, mutta olen kaukana sellaisesta. Ärsyttää myös se, että mua jo teininä luultiin joksikin likaiseksi naiseksi, jota jotkut vanhat miehet tulivat iskemään, vaikka olin aivan viaton ja ikäistäni huomattavasti lapsellisempi tyttö. Mussa on jotain pahaa ja saataisita, josta en pääse irti millään.
Minäkin joskus nuorempana kuulin tuota h uora kommenttia. Eräs kaveripiiriin kuuluva tyttökin kerran sanoi, että näytän h uoralta. Ei liittynyt pukeutumiseen mitenkään.
Olin aika laiha, ehkä jotenkin kolhon näköinen? Ehkä kasvojen malli+vartalo oli jotain sellaista mitä stereotyyppisissä h uorissa on, emt.
Vierailija kirjoitti:
Hanki apua, oikeasti. Niihin oikeisiin ongelmiisi
Mihin oikeisiin ongelmiin?
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu asiallisesti ja vähennä meikkiä.
Käytän niukasti meikkiä ja pukeudun tavalliseen tapaan (pitkiin housuihin ja peittävästi muutenkin). En edes uskalla käyttää hameita, mekkoja tai korkkareita juuri siitä syystä, että minusta tulee helposti jotenkin epämiellyttävä ja "halpa" sekä hieman kolho vaikutelma ilmeisesti. En uskalla enää käyttää edes koruja. Huulipuna on erittäin nudea ym. samasta syystä. En uskalla värjätä hiuksiakaan mitenkään voimakkailla väreillä, ettei tulisi sitä ilolintumaista vaikutelmaa. En ole uskaltanut pukeutua tai laittautua äärinaisellisesti ikinä juuri samasta syystä.
AP on trollaileva mies, paljastui viimeistään tuosta "kunpa vanhempani olisivat ohjeistaneet minua avioitumaan ennen ensimmäistä kertaa." Ja sitten tämä että toistellaan, kuinka tässä naisessa on "jotain pahaa ja saastaista."
AP on keksinyt hahmon, joka ei hyväksy naisellista seksuaalisuuttaan yhtään ja luulee että häntä luullaan seksityöläiseksi, vaikka siitä ei ole mitään merkkejä. Totta kai jotkut miehet tulevat länkyttämään jotain "mitäs tyttö, vink vink" - paskaa teini-ikäisille näteille tytöille, se ei tarkoita että ne luulisi teinien olevan prosteja vaan että ne himoaa nuoria teinityttöjä koska ovat sikailijoita eivätkä kunnon miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin joskus nuorempana kuulin tuota h uora kommenttia. Eräs kaveripiiriin kuuluva tyttökin kerran sanoi, että näytän h uoralta. Ei liittynyt pukeutumiseen mitenkään.
Olin aika laiha, ehkä jotenkin kolhon näköinen? Ehkä kasvojen malli+vartalo oli jotain sellaista mitä stereotyyppisissä h uorissa on, emt.
Tuo varmaankin on syynä minunkin kohdallani. Mutta en haluaisi lihottaakaan itseäni 30 kg tms. vain siksi, ettei luulla maksulliseksi naiseksi. Tai leikata aivan lyhyitä hiuksia. Keksisinpä jonkun tavan muuttaa luontaista olemustani radikaalisti parempaan ja normaalimpaan suuntaan.
Kuka luulee? Ettet vain itse kuvittelisi. Huono itsetunto voi aiheuttaa että kuvittelee muiden jahtaavan. Suurimmalla osalla ihmisistä on oma lehmä niin pahasti ojassa ettei muiden jutut voisi vähempää kiinnostaa.