Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö ennemmin siivoomaan 12e/h päivätyö vai tehtaaseen liukuhihnalle 10,20e/h 3vuorotyö

Vierailija
29.03.2021 |

Ja ainoa hyvä puoli jälkimmäisessä on, että se näyttää ihan vähän paremmalta CV:ssä koska nimike on joku hieno "tuotanto-operaattori" eikä mikään no lo ja sää lit tävä "siivooja". Kumpaan menisit?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menisin siivoomaan. Olen mieluummin jonkun pissisteinin mielestä vähän nolo kuin tuhoan itseni vuorotyössä ja pääni turhauttavassa liukuhihnahommassa.

Vierailija
2/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaaseen. Vuorolisät tulisi. Siivoustyö on rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamaan. Yhteenkään tehtaaseen ei enää ikinä.

Vierailija
4/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö. Olen joskus tehnytkin. Saa liikuntaa samalla. Vuorotyöhön en sovi ollenkaan.

Vierailija
5/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CV:ssä lukee tuotantotyöntekijä, ja palkka on pienempi vuorotyössä kuin siivoojalla päivätyössä.

Vierailija
6/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, kullakin kannattaa olla "paskaduuneja" CVssa, muuten olet liian hieno ihminen ja monikaan ei palkkaa, jos et perusjuttuja osaa.

Vierailija
7/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakaan en pärjäisi, vaan saisin potkut, joten olisi varmaan aika yhdentekevää kumpaa yrittäisin ensin. 

Vierailija
8/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi tehtaan liukuhihnatyö tarkoittaa 3-vuoroa, a i y, ja viikonloput vapaat, valkkaisin noista siivouksen. Ei ne vuorolisät niin paljon ole, että kannattaa kärsiä yövuorot ja pilaat iltavuorolla koko päivän. Ja aamulla luonnottoman aikainen herätys.

Vierailija
9/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti siivoamaan. Tosin en millekkään isolle firmalle.

Siivoaminen on ihan kivaa, olen tehnyt tuurauksia opiskellessa.

Kuulokkeet korville ja äänikirjoja kuunnellen päivät sujuu tuosta vaan, samalla saa liikuntaa porrassiivouksissa.

Vierailija
10/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niistä vuorotyön lisistä.

Vierailija
11/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoja ehdottomasti. Kolmivuorotyö ja epäsäännöllinen työ on todella pahaksi ihmisen terveydelle. Liukuhihnatyö vielä puuduttavampaa kuin siivoaminen. Siivotessa voit todennäköisesti kuunnella esim. äänikirjoja, mutta en tiedä onnistuisko tuo liukuhihnalla.

Vierailija
12/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamaan. Pidän siivoamisesta, vaikka työnä se ei varmasti helpoimmasta ja kevyimmästä päästä ole.

Vierailija
13/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kumpaakin, ja viihdyin molemmissa. Enemmän tykkään kuitenkin tehdastyöstä, ja yleensä palkka on kyllä enemmän.

Vierailija
14/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaaseen. Vuorolisien ja verojen jälkeen nettopalkassa ei ole juurikaan eroa, ja liukuhihnatyö on ihan okei.

Vierailija
15/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamaan. Päivätyön kanssa on muutakin elämää kuin työ. - entinen 2-vuorolainen

Vierailija
16/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoron jälkeinen viikonloppu ei tunnu viikonlopulta tai levolta vaan se menee unirytmin käännössä.

Vierailija
17/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaamaan, jos sinne pääsee. Joskus siivouamistyöhönkin vaaditaan laitoshuoltajan koulutusta, vaikka tosin sen työn pitäisi oppia työnantajan perehdyttämisen ja siivoustyöhön tutustuttamisen perusteella.

Vierailija
18/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tehtaan liukuhihnalla 3-vuorotyössä ja palkka oli bruttona n. 3000€/kk. Eikä ollut edes mitään alan koulutusta.

Vierailija
19/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin siihen mikä sopisi parhaiten just senhetkiseen elämän tilanteeseeni.

Vierailija
20/70 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummassakaan en pärjäisi, vaan saisin potkut, joten olisi varmaan aika yhdentekevää kumpaa yrittäisin ensin. 

Mulle varmaan valitettaisiin, että jään tuotantotavoitteista jälkeen, kun teen liian tarkkaa työtä. Ehkäpä siis pysyn nykyisessä työpaikassani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi