Mistä johtuu, jos silmissä "vilkkuu" sydämen sykkeen tahdissa?
Ei koko ajan, mutta välillä, liittyy ilmeisesti tiettyihin asentoihin. Kellään tällaista & Onko vaarallista?
Kommentit (7)
Niskat kyllä jumissa...mutta täytyypä mitata verenpaine myös. Migreenikin tuttu vieras joskus menneisyydessä, joten voi olla varmaan sitten mikä vaan noista.
Kuten jo sanottu, tod.näk korkea verenpaine jos ei ole migreenejä. Itellä se tulee sellaisena (kovan rasituksen jälkeen, kun sydän lyö kovaa ja läähätyttää) niin kuin näkökentän reunat tummenis ja sitten taas kirkastuis. Vähän kuin olisi tajunta lähdössä. Ja just sydämensykkeen tahtiin. Luulen että minulla on korkea verenpaine, en vaan tiedä missä sen vois mittauttaa nyt korona-aikaan, kun itsepalvelupiste terveyskeskuksessa on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo sanottu, tod.näk korkea verenpaine jos ei ole migreenejä. Itellä se tulee sellaisena (kovan rasituksen jälkeen, kun sydän lyö kovaa ja läähätyttää) niin kuin näkökentän reunat tummenis ja sitten taas kirkastuis. Vähän kuin olisi tajunta lähdössä. Ja just sydämensykkeen tahtiin. Luulen että minulla on korkea verenpaine, en vaan tiedä missä sen vois mittauttaa nyt korona-aikaan, kun itsepalvelupiste terveyskeskuksessa on kiinni.
Kannattaa ostaa verenpainemittari kotiin, maksaa vaan muutaman kympin.
Korkea verenpaine ehkä