Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit lotossa 90 miljonaa euroa, mitä tekisit?

Vierailija
29.03.2021 |

Itse varmaan maksaisin velat korkoineen ensin pois, varaisin hotellista huoneen viikoksi ja kävisin viikon päätteeksi kylpylässä, ja loput laittaisin säästötilille kunnes keksisin niille lopulta järkevää käyttöä.

Kommentit (1962)

Vierailija
1221/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin lainat pois ja lahjoittaisin rahaa läheisille. Loput sijoittaisin.

Jatkaisin töissä ihan kuten tähänkin saakka, mutta eipähän ainakaan tarvitsisi murehtia toimeentulosta. Palkan voisi lahjoittaa vaikka hyväntekeväisyyteen, koska sijoitusten tuotot riittäisivät hyvin elämiseen. Ehkä tekisin elämää helpottavia asioita, kuten tilaisin ruoat aina Woltista ja palkkaisin siivoojan. Lomia voisi pitää aina palkattomana kun huvittaa, tosin en nytkään aina malttaisi jäädä lomalle.

Tällä ei ilmeisesti ole mitään käsitystä millainen summa oli kyseessä...

Vierailija
1222/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mainostilaa laajalti ja järkkäisin mainoksia tyylii: "Tiesitkö että hallituksesi vie sinua kohti orjuutta? WEF"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin työt vihaamassani työssä ja perustaisin oman yrityksen josta olen haaveillut nuoresta asti. Ostaisin oman asunnon, laittaisin rahaa lapsille säästöön sekä maksaisin omien vanhempieni sekä miehen vanhempien velat pois. Ja antaisin myös hyväntekeväisyyteen rahaa.

Vierailija
1224/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin vaikka mitä, jotta lapsuuskotini lähelle rakennetut tuulivoimalat purettaisiin, loppuisi myllyjen ulina ja välke. Siihen voisi suurin osa rahoista mennäkin, mutta ei haittaa. Tuulifirmat on per seestä.

Vierailija
1225/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustaisin koronavapaan valtion, jonne ei pääse ilman negatiivista testitulosta edes omat asukkaat. 

Vähän on kyllä harhaluuloja siitä mihin kaikkeen 90 miltsiä riittää.

Samaa mietin, kun luin näitä kommentteja. Näkee, että nuoret vastailee, kun on tuo sijoittaminen tapeetilla

Vierailija
1226/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin oman talon. Antaisin veljille rahaa ja myös eläinsuojeluun. Laittaisin rahaa rahastoihin. Kuntoilisin enemmän. Auttaisin jotakin yksittäistä ihmistä tai perhettä pääsemään veloista eroon. Ostaisin vaatteita köyhille.

Vierailija
1227/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin 4 lapseni ja 9 mummotettavalle jonkin verran. Olen huonokuntoinen. Palkkaisin apulaisen joka auttelis ja käyttäisi autolla asioilla. Kohentaisin meidän vanhainkodin viihtyvyyttä ja jotain kivaa sinne. Ehkä ostaisin isomman asunnon.

Vierailija
1228/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olisin varmasti maksanut sukulaisten velat pois ja ostanut heille (varsinkin sisaruksille ja vanhemmille) omat talot, mutta en enään. Sisko voitti todella suuren summan rahaa eurojackpotissa ja minä olin se ainut kelle ei antanut mitään. Kaikki muut sisarukset saivat rahaa, asunnot ja lapsensa saivat rahastot. Syynä miksi minä jäin ilman, oli se että hän koki etten minä tarvitsisi rahaa koska olin tuolloin työtön enkä osaisi sitä käyttää hänen mielestään. Eli, antaisin vain vanhemmille, ehkä veljelleni sekä laittaisin säästöön. Voisin antaa hyväntekeväisyyteen

Täällä toinen joka jäi ilman rahaa/ilman mitään kun vanhemmat voitti lotossa vuosia sitten todella paljon rahaa. Meillä oli aina hyvät välit, mutta kyllähän se kirpaisi kun kaikki muut sisarukset lapsineen saivat isot summat rahaa ja minä ja omat lapseni jäivät ilman. Syytä en tiedä edelleenkään, mutta välit meni poikki kun en voinut sitä käsittää että miksi minä ja lapseni kärsittiin kun miettii että hoidin paljon mun vanhempia ja autoin heitä lapsieni kanssa, myös rahallisesti. Tyttäreni totesi tuohon että ruokkivaa kättä aina puretaan ja sitten ei osata arvostaa senkään vertaa. Mutta epäilen että isosiskoni junaili jotain minkä vuoksi tuo tapahtui koska hän oli usein katkera mun ja vanhempien lämpimistä väleistä ja siitä että autoin pyytämättä heitä

Vierailija
1229/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustaisin koronavapaan valtion, jonne ei pääse ilman negatiivista testitulosta edes omat asukkaat. 

Vähän on kyllä harhaluuloja siitä mihin kaikkeen 90 miltsiä riittää.

Samaa mietin, kun luin näitä kommentteja. Näkee, että nuoret vastailee, kun on tuo sijoittaminen tapeetilla

Mitäs te boomerit tekisitte? ottaisitte hemmetisti velkaa "like it's 1989" ja kun siitä toipuisitte niin sijoittaisitte teknologiaan "like it's 1999"?

Kyllähän se mieltä mustuttaa kun on markkinat ovat vetäneet teitä 6-0 peräjälkeen. Kiva nyt leikkiä "skeptikkoa"

Vierailija
1230/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisin työt vihaamassani työssä ja perustaisin oman yrityksen josta olen haaveillut nuoresta asti. Ostaisin oman asunnon, laittaisin rahaa lapsille säästöön sekä maksaisin omien vanhempieni sekä miehen vanhempien velat pois. Ja antaisin myös hyväntekeväisyyteen rahaa.

Mitäs jos lähdet toteuttamaan unelmaasi jokatapauksessa jo nyt? Ota starttituki tai tee kolmipäiväistä viikkoa ensin normaalityössäsi. Kannattaa yrittää ettei harmita vanhana.

Vierailija
1231/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko raha 5v aikana pörssiin ja asuntoihin ja sitten loppuelämä sijoitusten tuotoilla, ei pääomalla, elämistä. 

Vierailija
1232/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvittis tehdä mitään.  Ei edes mennä aamulla töihin.

Siihen ei tarvii lottovoittoa.

Tuommoisia voittajia meillä on joka pitäjän kerrostalot täynnä.

Vierailija
1233/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut kaupunkisuunnittelusta ja uskon, että esteettisesti kaunis kaupunki edistää mielenterveyttä kaikilla.

En tiedä riittääkö 90 miljoona euroa mihinkään., mutta haluaisin ostaa monta tonttia ja rakennusta kotikaupunkini keskustasta ja rakentaa niille tointeille kauniita ekokerrostaloja, kauniin jugend tyylisen ostoskeskuksen missä vartioitu pyöräparkkihalli, jollekin isolle tontille valtava, esteesttisesti kaunis puisto taidepatsaineen, j.ne. 

Epäilen, että 90 000 000€ ei riittäisi edes yhteen näistä visioista. Mutta ehkä voisin sillä rahoittaa joitakin pienempiä projekteja, jotka edistäisivät kotikaupunkiani tai maailmaa yleensä.

Suuret on unelmat. Koskaan ei voi olla liikaa rahaa.

Vierailija
1234/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin lapsilleni ja lapsenlapsille sekä pikkuhiljaa sellaisiin kohteisiin, jotka tuntuisivat tarvitsevan.

Muuttaisin takaisin synnyinseudulle tutuille lenkkipoluille.

Vierailija
1235/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on systeemi tilanteen varalle. Silloin harvoin kun lottoan, ostan kymmenen osallistujan porukkaloton.

Jos voitan päävoiton, voin jakaa kupongit läheisilleni ilman lahjaveroa ja porukkasopimuksia. 

Veljille ja heidän lapsilleen, vanhemmille. Ym.

En tarvi paljoa itse. Asuntoauton, jolla voi karata maailmalle ja käyttörahaa loppuelämäksi

Vierailija
1236/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet laittaisin hyväntekeväisyyteen ja tutkimukseen. Lastensuojeluun, lastentaudeille, naisten turvakoteihin, nuorten psykiatriaan.

Loput sijoittaisin ja sitten lahjoittaisin lähiomaisille ja parhaimmille ystäville. 

Vierailija
1237/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin jossittelun ja muuttaisin Tanpereelle. :)

Vierailija
1238/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin matkailuauto ja ajelisin Suomea ristiin rastiin. Kävisin kaikissa niissä oudoissa nähtävyyksissä, näyttelyissä, museoissa, kahviloissa, baareissa ja ties missä mitä vaan bongailisin teiden varsilta. Ja toki kannattaisin tavalla tai toisella näitä käyntikohteita.

Vierailija
1239/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennuttaisin suvun yhteismökin tilalle joka perheelle omat. Ostaisin lisää metsää mökkien lähistöltä ja Etelä-Suomesta vielä nopeammin kasvavaa metsää tuleville lastenlapsille.

Vierailija
1240/1962 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljelisin maata niin kauan kuin rahat riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän