Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäseksi 2m1N iso suositus

70F
29.03.2021 |

Olen haaveillut pitkään seksistä useamman miehen kanssa yhtä aikaa ja mieluiten just niin, että mun oma mies "Mr Big" ohjaa ja muut miehet leikkii hänen tahtiin. En siis vaihtaisi omaani ikinä mihinkään, hän on ns täydellinen, ihan joka mielessä, mutta minkäs fantasioille voi. Viikonloppuna se sitten tapahtui, kun mun hyvä miespuolinen opiskelukaveri päätyi meidän kanssa samaan sänkyyn ja voi luoja Naiset k o k e i l k a a ! Edes kerran elämässä. En usko, että kadutte. Ihan hullunihana kokemus. Rakastan mun omaa miestä vielä enemmän. Ja hän ei tosiaan ollut mikään aisankannattaja tossa leikissä. Me nautittiin kaikki satasella. Iso suositus.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko homostelua myös

Vierailija
22/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattuneet aina sellaiset miehet että minä naisena olen se joka tyydyttää miehiset tarpeet, pilluun paljaalla. Ja onneks taudit on pysyneet pois. Ainoostaan runsaasti on valkovuotoa, mutta se tulee aina ku saa vierasta spermaa pilluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaimon kanssa juuri tuo: ylimääräinen mies hoitamassa vaimoa, juuri vaimon haluamaan tyyliin! Miehenä en voi sanoa muuta kuin tajuttoman upeaa katsoa touhua ja hypätä itse mukaan kun haluaa tai pistää apumies odottamaan ja katselemaan omaa ja vaimoin touhua! Suosittelen kaikille jotka erivät ole mustasukkaisia! Kyse ei ole rakkaudesta tai pettamisestä vaan pelkästä panemisesta ja halujen tyydyttämisestä!

Vierailija
24/27 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma paras kokemus tälläisestä kokemuksesta on aikaisemman naisystäväni kanssa nuoruudessa. Olimme jo sängyssä kun kysyin haluaisiko että kaverini jonka kanssa olimme viettäneet iltaa liittyisi seuraksi joka sopi oiken hyvin naisystävälleni.

No siitä vaan rohkeasti soittamaan kaverilleni joka suostui tulemaan mukaan ja eikä miettinyt kauaa minkä ymmärrän kun tyttöystäväni oli varsin kaunis ja näyttävä isorintainen blondi.

Vaikka tilanne oli kaikille uusi niin yllättävän luontevasti pääsimme alkuun ja rakastelimme muutaman tunnin. Välillä rauhallisemmin ja välillä vähän "kovempaakin" menoa oli aina tilanteen mukaan. Miesten välistä meillä siis ei ollut suoraan vaan koko ajan tyttöystäväni oli huomiomme keskipisteenä. Kaikki nauttivat ja tulivat tyydytetyksi ja joku usempaankiin kertaa. Rakastelimme vielä aamulla kahdestaan tyttöystäväni kanssa kahden ja sekin tuntui meistä tavallistakin kiihottavalta.

M 33

Vierailija
25/27 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo kokeili. Heitin mäelle ja nyt on itkee tihrustanut ja häiköinyt jo toista vuotta. Yhteiskunta elättää nämä kokeilijat.

Vierailija
26/27 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun vaimo kokeili. Heitin mäelle ja nyt on itkee tihrustanut ja häiköinyt jo toista vuotta. Yhteiskunta elättää nämä kokeilijat.

Kokeilijat tunnistaa siitä ettei he käy töissä?

Vierailija
27/27 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Exån kans sitä tehtiin paljon,halusi isompaa välillä ..kyllä todella siistiä.. nykyinen ei ole kiinnostunut.. harmi..m42 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme