Ryhmäseksi 2m1N iso suositus
Olen haaveillut pitkään seksistä useamman miehen kanssa yhtä aikaa ja mieluiten just niin, että mun oma mies "Mr Big" ohjaa ja muut miehet leikkii hänen tahtiin. En siis vaihtaisi omaani ikinä mihinkään, hän on ns täydellinen, ihan joka mielessä, mutta minkäs fantasioille voi. Viikonloppuna se sitten tapahtui, kun mun hyvä miespuolinen opiskelukaveri päätyi meidän kanssa samaan sänkyyn ja voi luoja Naiset k o k e i l k a a ! Edes kerran elämässä. En usko, että kadutte. Ihan hullunihana kokemus. Rakastan mun omaa miestä vielä enemmän. Ja hän ei tosiaan ollut mikään aisankannattaja tossa leikissä. Me nautittiin kaikki satasella. Iso suositus.
Kommentit (46)
Mulle sattuneet aina sellaiset miehet että minä naisena olen se joka tyydyttää miehiset tarpeet, pilluun paljaalla. Ja onneks taudit on pysyneet pois. Ainoostaan runsaasti on valkovuotoa, mutta se tulee aina ku saa vierasta spermaa pilluun.
Meillä on vaimon kanssa juuri tuo: ylimääräinen mies hoitamassa vaimoa, juuri vaimon haluamaan tyyliin! Miehenä en voi sanoa muuta kuin tajuttoman upeaa katsoa touhua ja hypätä itse mukaan kun haluaa tai pistää apumies odottamaan ja katselemaan omaa ja vaimoin touhua! Suosittelen kaikille jotka erivät ole mustasukkaisia! Kyse ei ole rakkaudesta tai pettamisestä vaan pelkästä panemisesta ja halujen tyydyttämisestä!
Oma paras kokemus tälläisestä kokemuksesta on aikaisemman naisystäväni kanssa nuoruudessa. Olimme jo sängyssä kun kysyin haluaisiko että kaverini jonka kanssa olimme viettäneet iltaa liittyisi seuraksi joka sopi oiken hyvin naisystävälleni.
No siitä vaan rohkeasti soittamaan kaverilleni joka suostui tulemaan mukaan ja eikä miettinyt kauaa minkä ymmärrän kun tyttöystäväni oli varsin kaunis ja näyttävä isorintainen blondi.
Vaikka tilanne oli kaikille uusi niin yllättävän luontevasti pääsimme alkuun ja rakastelimme muutaman tunnin. Välillä rauhallisemmin ja välillä vähän "kovempaakin" menoa oli aina tilanteen mukaan. Miesten välistä meillä siis ei ollut suoraan vaan koko ajan tyttöystäväni oli huomiomme keskipisteenä. Kaikki nauttivat ja tulivat tyydytetyksi ja joku usempaankiin kertaa. Rakastelimme vielä aamulla kahdestaan tyttöystäväni kanssa kahden ja sekin tuntui meistä tavallistakin kiihottavalta.
M 33
Mun vaimo kokeili. Heitin mäelle ja nyt on itkee tihrustanut ja häiköinyt jo toista vuotta. Yhteiskunta elättää nämä kokeilijat.
Vierailija wrote:
Mun vaimo kokeili. Heitin mäelle ja nyt on itkee tihrustanut ja häiköinyt jo toista vuotta. Yhteiskunta elättää nämä kokeilijat.
Kokeilijat tunnistaa siitä ettei he käy töissä?
Kyllä. Exån kans sitä tehtiin paljon,halusi isompaa välillä ..kyllä todella siistiä.. nykyinen ei ole kiinnostunut.. harmi..m42
Kerro naisellesi mistä on kysymys. Kyseessä on hänen nautintonsa. Spermaa valuu hänen suusta ja pillusta. Uusia panoja on hetimmiten tulossa. Pitää vaan antaa.
Kahta miestä kokeilin jo opiskeluaikoina, mutta silloin en erityisemmin nauttinut. Homma tuli kuitenkin opeteltua teknisenä suorituksena. Kun uusi tilaisuus tuli kolmekymppisenä ja miehet olivat kokeneita ja itsevarmoja, sain seksistä heidän kanssaan itsekin irti. Hain silloisen vakimiehen kanssa kokoonpanoon vaihtelua ja niissä merkeissä tuli saatua muutakin kuin perinteistä vaniljaa. Eron jälkeen tuli tilaisuus saada kolmea hyväkuntoista miestä ja heidän kanssaan olin ihan uudella tavalla elementissäni. Kun kaksi miehistä on aktiivisina ja yksi vaihtopenkillä, toiminta jatkuu koko ajan ja sitä riittää niin paljon, että tekisi mieli pyytää taukoa, mutta ei sitten kuitenkaan. N37
Vierailija kirjoitti:
Otahan ne lääkkeesi säännöllisesti. Ihan itsesi vuoksi.
Saattaahan se järkyttää, jos jollakulla on sinun kokemusmaailmasi ulkopuolisia tapahtumia elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Kahta miestä kokeilin jo opiskeluaikoina, mutta silloin en erityisemmin nauttinut. Homma tuli kuitenkin opeteltua teknisenä suorituksena. Kun uusi tilaisuus tuli kolmekymppisenä ja miehet olivat kokeneita ja itsevarmoja, sain seksistä heidän kanssaan itsekin irti. Hain silloisen vakimiehen kanssa kokoonpanoon vaihtelua ja niissä merkeissä tuli saatua muutakin kuin perinteistä vaniljaa. Eron jälkeen tuli tilaisuus saada kolmea hyväkuntoista miestä ja heidän kanssaan olin ihan uudella tavalla elementissäni. Kun kaksi miehistä on aktiivisina ja yksi vaihtopenkillä, toiminta jatkuu koko ajan ja sitä riittää niin paljon, että tekisi mieli pyytää taukoa, mutta ei sitten kuitenkaan. N37
Kolme miestä edellyttää jo luottamusta miehiin sen lisäksi, että kaikkien miesten pitää olla jotenkin kiihottavia.
2M1N on ihan huippu...viimeksi tänään vaimoni imi mua kiimaisena samalla kun vieras nussi perseeseen. Oli kaikinpuolin kivat 4 tuntia ja kiihotti meitä kaikkia todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
2M1N on ihan huippu...viimeksi tänään vaimoni imi mua kiimaisena samalla kun vieras nussi perseeseen. Oli kaikinpuolin kivat 4 tuntia ja kiihotti meitä kaikkia todella paljon.
Suako nussittiin perseeseen? 😯
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, mistä löytyy mies, jolle tuo käy. Toinen nainen ajatustasolla kelpaisi mukaan (ainakin niille, joille olen ehdottanut), mutta toinen mies on ehdoton ei, mutta nainenkin on ollut tyhjä lupaus. Olen itse naisillekin avoin, mutta tähän mennessä on siitäkin touhusta jänistänyt jokainen mies, kun ollaan oikeasti alettu viemään konkretiaan.
XU:sta löydätte halukkaita apumiehiä vaikka viikon jokaiselle päivälle. Voi valita sopivan välinekoon, iän ja kropan mallin, jos niillä väliä.
Laivalla voit saada vaikka 4:ää munaa yhtaikaa, mustaa magiaa
Mulla on vähän kokemusta tällaisesta. Samalla porukalla on kerran pantu kolmisin nelisin ja viidestään. Yksi niistä mun lisäksi nainen. Ihan jees kokemus ku kaikki tuttuja keskenään. Mutta siltikin, tykkään enemmän kun on vaan yks sopivan kestävä mies kerrallaan. Ne on vaan tosi harvassa ku mun kokemuksen mukaan kaikki tulee parissa minuutissa, Max alle 5 kuitenkin. Mukavaa vaihtelua ne tosi harvat ketkä ei oo kerran laukeava ja jaksaa. Mun pillu kyllä kestää eikö tartte liukkaria. Tulee välillä vähän liiankin märäksi puuhissa.
Vaimo ei ole suostunut ottamaan vierasta kolmanneksi pyöräksi. Imukuppidildolla suostuu ratsastamaan ja sen jälkeen jatkan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei ole suostunut ottamaan vierasta kolmanneksi pyöräksi. Imukuppidildolla suostuu ratsastamaan ja sen jälkeen jatkan siitä.
Toi on hyvä alku. Kärsivällisyyttä vaan, älä painosta, kyllä se alkaa ajatus siellä vaimon ylä- ja alapäässä pikkuhiljaa itämään. "No kai me sit voitas sun mieliksi sitä yhtä juttua koittaa" sanoo sellaisella vähän miltei tylsistyneellä äänen sävyllä. Tosiasiassa siinä kohtaa yläpää ja pillu jo tärisee himosta päästä IRL kokemaan. Mutta silti onnistuu helpommin kun naista ei ikäänkuin vastuuta aktiiviseksi toimijaksi asiassa. Harva nainen varmaan saa sanottua miehelleen että tänään/ensi vkl sitä vierasta kikkiä voisi ottaa. Tilanteeseen pitää vaan jotenkin ajautua. Parin mies joutuu tässä vähän petaamaan asioita.
Nimimerkillä todella pitkän kaavan mukaan vaimo lopuksi innostui swinger juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kai aika yleinen fantasia.
Minuakin kiihottaisi jos vieras mies nuolisi vaimoni pillua samalla kun vaimo ottaisi minulta suihin.
Olen kokeillut puhua asiasta mutta vaimo ei innostunut yhtään.
Ei ehkä halua sitä vierasta sinne.
Sinä riität. Kokeilkaa seksileluja.
Vaikka kuvitelmissa tuo kaksi plus yksi olisi jännä, niin en todellisuudessa haluaisi mieheni lisäksi ketään muuta. Tai nyt kun mietin, niin ehkä, mutta olisin niin häkeltynyt loppujen lopuksi, että ei se käy.
seksi on kuitenkin luottamusta ja luottamista, niin ei se kolmas osapuoli olisi sellainen.
Menkää pervot hoitoon. Mikään näissä jutuissa mitä tässä ketjussa kerrotaan ei ole normaalia. On se kumma kun kaikenlaiset perversiot ihmisten mielissä jylläävät.
Oliko homostelua myös